Vriendin komt bij mij eten en het eten is al klaar, maar ze is er nog niet. Ik vind dat altijd zo irritant
Probeer het eens te knippen, gaat makkelijker vind ik.
Spuit 11
En het liedje wat in dit artikel staat moet er voor gaan zorgen dat we dit ook allemaal echt gaan gebruiken? 
Ik knip kipfilet! 10x zo makkkelijk.
Negeer mij. Spuit 13 hier.
Ik heb het gevoel dat huisgenoten mān handdoeken pakken die ik in āmijnā kastje heb liggen. Sowieso lagen er nog een of twee grijze handdoeken in en ik kan ze nergens meer vinden 
Chocolade letters zijn altijd zo gruwelijk hard. Ik heb al met een mes erin zitten hakken. Hem met verpakking en al op de grond gegooid. Op de rand van de tafel geslagen en het enige wat gebeurd is de bovenste versier laag die eraf komt. Denk dat de tafel het nog eerder begeeft dan die letter maar ik wil gewoon chocolaaaaa
Ah nee! Daarom durf ik er ook niet zo in te bijten. De enige waarbij dat kan zijn de gespoten chocolade letters van de chocoladewinkel hier in de buurt. Maar dat is ook hele andere chocola.
Die supermarkt dingen zijn echt gevaarlijk
Het gevreet van mijn collegaās. Overal staat chocolade, snoep. Op woensdagavond zijn er altijd frieten en snacks en nou gingen ze vanavond ook nog even lekker toastjes met kaas eten.
Dat ik maandag de nieuwste update van wordpress heb geĆÆnstalleerd op mijn blog en de hele site gecrasht is.
De grote ergernis: dat ik geen backup gemaakt heb en zelf ITāer heb gespeeld waardoor ik nu handmatig alle afbeeldingen weer moet toevoegen lololol.
Nee
Had ik eigenlijk wel moeten doen maar ik zat met mān hoofd al in het vliegtuig en had er geen zin meer in. Heb wel gezegd dat ik niet gediend was van zulk gedoe en dat ik het heel onprofessioneel van hem vond. We zullen zien of hij ervan geleerd heeft 
Dat de ict man gisteren aan mijn laptop heeft gezeten en nu mijn Outlook alweer niet opstart.
Aan de andere kant. Lekker rustige dag zo
Ik ga met mn vader naar de stad vandaag. Nu ben ik helemaal klaar om te gaan, maar gaat hij nog uitgebreid zn planten verzorgen en verhuizen en weet ik het. En dan zeggen ze iets van vrouwen die veel werk nodig hebben. Ik zit al een uur wortel te schietenš
Wat wilde je dan als naam? 
Haha natuurlijk! Ik probeerde allemaal Engelse woorden op fig te laten rijmen, dus ik zag hem niet
Aan de omschrijving op de C en A site:
Ik was even aan het kijken voor mijn dochter van bijna 2.
Wie bedenkt nou zoiets?
nog een pareltje:

Klinkt alsof ze iemand een synoniemenwoordenboek en de opdracht om zoveel mogelijk bijvoeglijk naamwoorden te gebruiken hebben gegeven 
Ja inderdaad, wat mij betreft is die hele omschrijving ook overbodig. De foto spreekt toch voor zich?
Het ging mij er ook vooral om dat kinderkleding omschreven wordt dat het een vrouwelijk silhouet geeft.
Mag ik even een teiltje?
Ik heb ze een bericht gestuurd, benieuwd wat voor reactie ik terugkrijg 
Wat een zeur ben ik ook 
Dat merken als Stone Island en Fred Perry steeds hipper worden.
En dat veel dingen die ik draag/doe later een hype worden. Groetjes de zure hipster die altijd uniek wil zijn.
Jaa, dat had ik er niet bijgezet maar dat vind ik ook echt belachelijk hoor! Ben benieuwd of en wat voor reactie je krijgt.
Hoezo zou zoān oude saaie trut als ik een trendsetter kunnen zijn