Waar erger jij je aan? #2

mijn vriend is jarig vandaag, kan hij natuurlijk niks aan doen. Maar zijn moeder bepaald al jaren hoe zijn verjaardag eruit zien “want het is kerst en dan zijn we samen met familie”. Hij is gvd 27, laat hem.

En wij doen morgen gewoon lekker thuisbezorgd, snapt schoonma niet “want het is kerst”.

1 like

Al kan je ook denken, hij is gvd 27, doe volgend jaar maar lekker wat jullie zelf willen met kerst. Of op zn minst dat jullie komen brunchen of zo of enkel diner doen en rest van de dag samen doorbrengen.

2 likes

Ja dan is ons huis klaar, dus dan bepalen we idd alles zelf! Alhoewel ze zichzelf natuurlijk al uitgenodigd heeft :woman_shrugging:t3:

Ik probeer al een uur een “easy hair tutorial” na te doen en het mislukt gewoon. Het ziet er zo poepsimpel uit, is het ook, maar mijn haar werkt echt niet mee en ik eindig steeds met een half uit elkaar gevallen vogelnest. Zelfs mijn vogel kijkt toe met een blik van wtf doe jij?

8 likes

Ik irriteer me dat mensen áltijd commentaar hebben als ze er achter komen dat ik vegetarier ben (of ja geen vlees eet). Ze moeten altijd benoemen dat het dan zo slecht is dat ik wel vis/melkproducten etc eet “want die industrie is nog veel slechter”
Echt tyf op, helemaal als die persoon voor je zit met een stoofpotje rundvlees😤

Ff kerstdinner ergerenis. Maar dit gebeurt zo vaak he. En ik ben al juist geen wereldverbeteraar vegetarier die iedereen overhaalt. Ikvertel altijd mijn reden pas als ze er naar vragen en dan krijg je echy de helft vd tijd dit dus :expressionless:

2 likes

Niks van aantrekken hoor, ik vind het juist leuk als de vrouw de man vraagt!

En sowieso het feit dat je je moet verantwoorden waarom je geen vlees eet. Ik vraag nooit aan iemand waarom ze wél vlees eten, maar ik moet wel altijd uitleggen waarom ik dat niet doe :triumph:

7 likes

Ik erger me aan alle idioten op Facebook Marketplace. Hoe moeilijk is het om even de beschrijving te lezen en op een beschaafde manier te communiceren?

2 likes

Dat ik in de trein of de bus altijd bij zo’n irritante koudeluchtblazer zit die op stand Zuidpool staat.

2 likes

Ik was vanochtend te moe om mijn haar te wassen, heb wel gedouchet verder.

Maar nu ruik ik naar een wandelende gourmet.
:pensive:
Heb nu spijt dat ik niet een kwartiertje eerder ben opgestaan.
Sorry collega’s.

3 likes

Ik heb een koper op MP 5 sterren gegeven en alleen maar positieve feedback. Heeft die trut mij 4 sterren gegeven? Wtf. Er is niks misgegaan met onze deal, ik heb die shit meteen verstuurd. Wat is probleem echt.

1 like

Lol, dan ben ik waarschijnlijk een old amateur.

32 likes

Een vriendin heeft altijd assistentie nodig in het maken van keuzes. Ze stelt voor om af te spreken maar stelt daarna de vraag ‘wat gaan we dan doen?’. En zelf komt ze nooit met een suggestie. Vanmiddag moet ze bijvoorbeeld in haar eentje wat snacks halen voor vanavond en nu moet ze perse eerst input hebben voor het kopen van chips.

2 likes

Haha ik heb het ook even opgezocht. Wat een zure trutten daar zeg haha.

1 like

Deze sticker onder mijn nieuwe pan. Onmogelijk eraf te krijgen met dat reliëf aan de onderkant. En ik kook op vuur dus als ik hem er nu op zet gaat het ook mis.

5 likes

Ooh ik voel je ergernis. Ik zou hem uit frustratie gewoon op het vuur zetten en flink hoog laten aanfikken, dat zal hem leren…think about what you did! :joy:

2 likes

Ik maak daarom altijd screenshots van dingen die ik aan m’n moeder (of m’n tantes) wil laten zien :joy:

4 likes

In warm water laten weken!

Goeie, ga ik doen!

Hoe blij mijn schoonmoeder wordt van een droger