Waar erger jij je aan? #2

Nee? Wat moet ik doen.

Op dit moment is het Mn voorhoofdsrimpels, vorige week vond ik Mn tanden ergerlijk.

5 likes

Herkenbaar. Maar goed dat ik er geen geld voor had want anders had ik in elke manie wat laten doen.
Wie weet hoe ik er nu had uitgezien dan.

En @BiloxiParish ik geef je even een knuffel. Wat mooi dat jij het op je kan nemen allemaal maar ik had het je anders gegund.

2 likes

Wratjes, voorhoofdrimpels, gele tanden, striae, eelt op voeten, littekens van acne. Dat wisselt elkaar wel af ja

2 likes

die jumbo kerstreclame :rage:

1 like

Ik besluit eens in de zoveel tijd dat ik nu eens Ă©cht lipfillers moet nemen omdat ik m’n lippen niet mooi vind. Dan ga ik alles uitpluizen, op zoek naar artsen, prijzen vergelijken en recensies zoeken
En dan besluit ik dat ik m’n geld beter kan besteden en ik het 9/10 keer toch niet mooi vind, dus dan vergeet ik het weer. Tot een tijdje later en dan begint het weer opnieuw :roll_eyes:

5 likes

Een slechtere timing bestaat bijna niet. Vaatwasser vsnsbonf stuk na de hele avond het huis vol mensen. Zooooveel vaat.:sob:

Ik erger me zooo erg aan vreemde mannen op straat die ineens tegen je gaan praten, al is het maar ‘hoi’ en dat ze dan merken dat je je er oncomfortabel bij voelt en dan stom gaan zitten lachen. Ja heeeel grappig om vrouwen zich oncomfortabel te laten voelen!!

Gebeurde vandaag ook weer, ik liep gauw door en mijn vriendin zei maar wat terug. Toen zei ik dat ze niet hoeft te antwoorden maar zei ze dat mannen vaak boos worden als je niks terugzegt en je dan daarop gaan aanspreken :roll_eyes:

Wat heeft dat nou voor meerwaarde, een gesprek met een vreemde waarin je alleen maar ‘hallo’ uitwisselt?

4 likes

Misschien ligt het aan de plek waar je was? Waar ik vandaan kom is het heel normaal om vreemden op straat te groeten met ‘hallo’

4 likes

@NInja Waar ik vandaan kom, de provincie haha, is dat ook normaal. Maar niet normaal is het om iemand uit te lachen als je merkt dat die zich er ongemakkelijk bij voelt.

1 like

@ElephantShoes @anon65516664 ik vind gedag zeggen verder ook niets mis mee haha, doe ik ook wel terug als iemand met dat tegen mij zegt. Het gaat me meer om intimiderende mannen die het op een bepaalde toon doen, beetje moeilijk uit te leggen :sweat_smile:

1 like

Ja, precies. Het is de toon hé!

1 like

Aah okee, ja alsof je voelt dat ze er een reactie mee willen uitlokken, brrr

1 like

Ik googelde op “vriend ten huwelijk vragen” en kwam op het Viva forum terecht met iemand die daar tips voor vroeg. Letterlijk alle reacties waren negatief?
“Je vriend is er vast niet van gediend”
“Dat hoort niet”
“Een van de weinige mannentaken”
“Trouwen is niks romantisch”

Terwijl mijn vriend gewoon heeft gezegd dat hij op mij wacht omdat hij weet dat ik er nog niet klaar voor ben dus Arrhgghhhhh. Wat een stom forum.

1 like

Het is zo mega rustig op mn werk, en ik zit hier nog tot half 5. Echt wat moet ik doen met m’n tijd?

Ik heb zo’n hekel aan deze dag. Mijn vriend is jarig met kerst en zijn moeder - die normaal echt een schat is - veranderd dan in een monster.

Ik kan niet wachten op “de volgende kerst is bij jullie” opmerkingen. NO. Dan is ons huis net klaar en ik laat niemand binnen. Vieren toch gvd ook geen kerst bij zijn broer?! Optyfen.

4 likes

Mijn moeder en haar rascistische opmerkingen

‘ Ik vond het zo leuk om te zien dat er allemaal donkere kindjes aan het schaatsen waren. ‘

Uiteraard hebben we nu ruzie

2 likes

Ik vind dit nou niet meteen racistisch? Het benoemen van huidskleur is onnodig maar het is geen racisme toch?

6 likes

In mijn ogen impliceert ze dat schaatsen iets voor blanke mensen is door deze opmerking

5 likes

Wat een kutkerst.