Ik heb geen zin om boodschappen te doen en wilde spaghetti aglio e olio maken, want die ingrediënten heeft iedereen altijd wel in huis…IS DE OLIO OP
Ik haalde er altijd veel plezier uit om tegen die mensen te zeggen dat ze hem eerst moesten kopen en dan mochten gaan lezen. En als ze niet luisterden naar mij stuurde ik de bewaker er ook nog een keer heen en stond ik op een afstandje stiekem mee te kijken en te lachen
Edit: toen ik in de supermarkt werkte
Aan de Hans Anders, bijna 2 weken geleden lenzen besteld. Volgende dag een mailtje met vertraging, prima kan gebeuren. Na een week nog niks binnen en geen reactie op mijn mail. Vanochtend gebeld en 10 minuten in de wacht gestaan zonder resultaat. Dus nu er maar een tweet tegenaan gegooid en daar reageren ze wel binnen 5 minuten op…
Nu maar hopen dat ze mn lenzen ook snel kunnen regelen.
Ik vind van die mason jars met papieren rietjes om uit te drinken dus echt om te janken. Die rietjes lossen op als je ze langer dan 10 seconden in je mond hebt, maar gewoon verder drinken uit die pot kan ook niet want dan stroomt alles langs je kin omdat hij daar niet voor gemaakt is. Geef me gewoon een glas en doe niet zo hip
Heeft ze inmiddels gereageerd en hoe ken je die persoon bijna je hele leven als je net verhuisd bent?
Ik ergerde mij vandaag aan een man in de trein die in zijn neus stond te peuteren. En aan de vrouw die op een kauwgom kauwde alsof haar leven er vanaf hing
Aan een collega die nog geen 2 weken geleden een maagverkleining heeft gehad. Meneer kwam vandaag even langs tijdens de lunchpauze. Hij had bij zich; kibbeling, broodje kroket en patat.
Super verantwoord wel
“Jij bent vormgever toch. Welk lettertype is dit op mijn 12 jaar oude visitekaartje uit Word”
ja joh, ben een lopende lettercatalogus. Gebeurd met echt te vaak dit.
Haha dat poppetje met die baard lijkt echt sprekend op mijn vriend
Ik ben zooooooo blut en dat zou niet zo hoeven zijn als fucking H&M mij na 3 weken (na de verwerking ervan) eindelijk mijn retour zou terugbetalen.
Ga er oprecht niet meer bestellen, wat een puinzooi altijd daar.
Ik kon het niet aanzien, dus ben snel naar mijn werkplek teruggegaan
Hoop dat hij de gehele dag kermend van de pijn op bed heeft gelegen.
Dit mag ik vast niet zeggen maar hij krijgt het nog voor elkaar om door zijn band heen te vreten
Ughuguuuhhhuhhhhhhhgghhhh.
Ja jullie zijn moe, maar zij is MOEder!
Mijn knotsgekke buurvrouw heeft haar kaars weer in de hal staan, zo’n dikke met een vieze vanillegeur, in een windlicht. Ten eerste vind ik het irritant dat onze hele hal stinkt naar synthetische vanille maar ten tweede vind ik het ook fakking gevaarlijk?
Is het redelijk om dr te vragen op te hoepelen met die rotkaars?
- Ja maar ik zou het wel anders formuleren
- Nee joh er gebeurt vast niks mee
0 stemmers
Huh waarom zet zij een kaars op de gang?
Wat heeft zij er zelf dan aan?
Weet ik niet maar dat mens krijgt niet eens dr bh correct aangetrokken dus ik probeer zo weinig mogelijk over haar in vraag te stellen.
Blaas ‘m uit hahaha.
En ja vraag haar of ze die kaars aub binnen wilt houden??? Als er iemand over de gang loopt en die kaars om stoot ontstaat er nog een fikkie.
Heel raar. Vooral een geurskaars. Als je die geur wilt ruiken zet je hem toch IN je huis en niet er buiten.
Vooral ook omdat we een blinde buurman hebben die boven haar woont en dus dagelijks langs die kutkaars moet lopen.
…
Misschien heeft ze wel een doodwens.