Ja jullie zijn moe, maar zij is MOEder!
Mijn knotsgekke buurvrouw heeft haar kaars weer in de hal staan, zo’n dikke met een vieze vanillegeur, in een windlicht. Ten eerste vind ik het irritant dat onze hele hal stinkt naar synthetische vanille maar ten tweede vind ik het ook fakking gevaarlijk?
Is het redelijk om dr te vragen op te hoepelen met die rotkaars?
- Ja maar ik zou het wel anders formuleren
- Nee joh er gebeurt vast niks mee
0 stemmers
Huh waarom zet zij een kaars op de gang?
Wat heeft zij er zelf dan aan?
Weet ik niet maar dat mens krijgt niet eens dr bh correct aangetrokken dus ik probeer zo weinig mogelijk over haar in vraag te stellen.
Blaas ‘m uit hahaha.
En ja vraag haar of ze die kaars aub binnen wilt houden??? Als er iemand over de gang loopt en die kaars om stoot ontstaat er nog een fikkie.
Heel raar. Vooral een geurskaars. Als je die geur wilt ruiken zet je hem toch IN je huis en niet er buiten.
Vooral ook omdat we een blinde buurman hebben die boven haar woont en dus dagelijks langs die kutkaars moet lopen.
…
Misschien heeft ze wel een doodwens.
misschien stinkt het op de gang
omg deze heb ik nog nooit gehoord wat lelijk haha!!
Die lelijke ‘Romy’ waterflesjes van de Lidl
Oooh die stomme dingen zijn dus van de Lidl. Collega van mij heeft die altijd en die slingen echt overal rond. Heb daar altijd zo’n hekel aan. Hou die gore lurkdingen bij je.
Mensen die yoghurt eten in de trein
Eigenlijk: meisjes die yoghurt eten in de trein. Het zijn altijd meisjes. Met muziek in hun oren zodat ze niet horen hoe hard ze smakken en hoe prokkerig ze met hun lepel tegen hun bakje aan lopen te tikken.
Volgende keer parkeren aan t eind van lijn 2, tram brengt je regelrecht naar t centrum
Parkbee op de Overtoom is ook een aanrader. €21 per dag of € 2/2.50 per uur.
Niet zo goedkoop als park & ride maar wel midden in het centrum.
Wel fijn dat ze haar kostbare minuten wilde verspillen aan het maken van deze foto. Gatverdamme
Financieel. De basis. Maar ik heb hem gehaald
Nou de Lidl is niet perse goedkoper dan ander supermarkten dus voor de prijs hoef je niet altijd naar de Lidl te gaan.
Late reactie maar dit viel me ook echt zo op toen ik in Amerika studeerde. Supervaak zei ik blijkbaar te direct dingen (maar echt dingen die je hier gewoon in een normale conversatie zegt en waar niemand over valt) en dan hoorde ik achteraf dat mensen dat onaardig of raar vonden. Heb daar echt moeite mee gehad!
Mijn string zit (in mijn) kut.
Dat fietsen met een rokje aan echt kut is