Waar erger jij je aan? #2

Haha inderdaad.
Zelf voor gekozen dus nu niet zielig lopen doen.
IK HEB ER NIET VOOR GEKOZEN OM DE HELE TIJD NAAR JE GEZEIK TE LUISTEREN OVER JE ZWARE LEVEN EN MIJ HOOR JE OOK NIET.

Zo, daar kwam me toch opeens een onverwacht grote opvlieger ergernis voorbij.

2 likes

Die nieuwe (insta?)filter waar dan de datum op staat, maar dan 18 09 1998. WAAROM?? ik snap dat de vibe/kleuren van oude foto’s leuk zijn maar die datum???

1 like

@MevrouwMand Holy shit ja idd. Mijn collega heeft er ook een gehad en kroketten zijn haar lievelings dus als ze die hebben in de kantine pakt ze er soms een. Ze kan dan maar de helft op en geeft de andere helft weg of eet die een paar uur later op als het weer een beetje past. (Ik vertelde haar dit en ze viel net bijna van dr stoel van verbazing haha)

1 like

Eh ik vind het ook echt raar dat ze zomaar jouw eten weggooit? Als iets zwaar beschimmeld is en op een gezamenlijke plek ligt snap ik het wel, maar waarom zou je iemands anders’ spullen helemaal gaan inspecteren op eventuele schimmel

3 likes

Een maagband lost natuurlijk de psychisch verstoorde relatie die mensen met overgewicht vaak met eten hebben niet op. Ook al kan je fysiek niet meer zoveel eten, je kan er nog wel zin in hebben en denken dat je het wel op kan.

1 like

@FrozenFlame congrats! Goed gevoel he, wft achter de rug. Heb onlangs m’n eerste PE gehad en zo blij dat t klaar is haha!

1 like

Ja echt een last die van mijn schouders valt hahah. Fijn dat jij hem laatst ook gehaald hebt!

1 like

Ja alle 22-jarigen zijn natuurlijk nooit 60u per week bezig met studeren en werken en zich inzetten voor de maatschappij. Zij zet zich pas in voor de maatschappij door haar gemiddelde kind Peter gebaard te hebben en koffie te gaan drinken.

9 likes

Ik wil ja zeggen omdat ik je wil geloven, maar ik heb er moeite mee :expressionless:

Snap ik helemaal

1 like

Ja maar als je als “dik” persoon in het openbaar iets ongezonds eet dan gaat de hele wereld er van uit dat je allllltijd alleen maar frietvet naar binnen zit te slurpen. :roll_eyes:

4 likes

Maar als dik persoon lijk je het bijna nooit goed te kunnen doen.
Als je iets ongezond eet in het openbaar zegt men: nou, geen wonder dat diegene zo dik is. Als je iets gezonds eet in het openbaar zegt men: nou, alsof dat zoden aan de dijk zet als je nu komkommer gaat eten/water gaat drinken. Dat lijkt me ontzettend klote, dat iedereen een mening lijkt te hebben.

16 likes

Wtf is dat voor verkapte omg op die zalmwrap, waarom zijn mensen zo?

Laatst zag ik m’n tante weer na enkele maanden. Na ‘hoi, zie ik jou ook nog een keer!’, was het eerste wat ze zei ‘oh je bent wel aangekomen of niet?!’. Uh ja en ik leef al drie maanden gezond dus rot op?

Sowieso lijkt me dat een verschrikkelijke saai trut en een geniepige tang tegelijk.

2 likes

Ben je misschien een nieuwe shampoo/conditioner/ander product gaan gebruiken? Ik heb daar ook wel eens pukkeltjes van gekregen op m’n rug, heel irritant.

1 like

Bij een bank. Wil nog enigzins anoniem blijven haha, dus welke bank blijft een verrassing🙈

Dankjewel!1😊

Wow wat onbeschoft.

1 like

Hahhaha wĂĄt?

“Oh ik dacht dat de truc wel zou werken, nou ik ga snel een broodje kroket bestellen dan, daaag”

6 likes

Mijn mond valt open

Waarom waarom

1 like