misschien stinkt het op de gang
omg deze heb ik nog nooit gehoord wat lelijk haha!!
Die lelijke ‘Romy’ waterflesjes van de Lidl
Oooh die stomme dingen zijn dus van de Lidl. Collega van mij heeft die altijd en die slingen echt overal rond. Heb daar altijd zo’n hekel aan. Hou die gore lurkdingen bij je.
Mensen die yoghurt eten in de trein
Eigenlijk: meisjes die yoghurt eten in de trein. Het zijn altijd meisjes. Met muziek in hun oren zodat ze niet horen hoe hard ze smakken en hoe prokkerig ze met hun lepel tegen hun bakje aan lopen te tikken.
Volgende keer parkeren aan t eind van lijn 2, tram brengt je regelrecht naar t centrum
Parkbee op de Overtoom is ook een aanrader. €21 per dag of € 2/2.50 per uur.
Niet zo goedkoop als park & ride maar wel midden in het centrum.
Wel fijn dat ze haar kostbare minuten wilde verspillen aan het maken van deze foto. Gatverdamme
Financieel. De basis. Maar ik heb hem gehaald
Nou de Lidl is niet perse goedkoper dan ander supermarkten dus voor de prijs hoef je niet altijd naar de Lidl te gaan.
Late reactie maar dit viel me ook echt zo op toen ik in Amerika studeerde. Supervaak zei ik blijkbaar te direct dingen (maar echt dingen die je hier gewoon in een normale conversatie zegt en waar niemand over valt) en dan hoorde ik achteraf dat mensen dat onaardig of raar vonden. Heb daar echt moeite mee gehad!
Mijn string zit (in mijn) kut.
Dat fietsen met een rokje aan echt kut is
Haha inderdaad.
Zelf voor gekozen dus nu niet zielig lopen doen.
IK HEB ER NIET VOOR GEKOZEN OM DE HELE TIJD NAAR JE GEZEIK TE LUISTEREN OVER JE ZWARE LEVEN EN MIJ HOOR JE OOK NIET.
Zo, daar kwam me toch opeens een onverwacht grote opvlieger ergernis voorbij.
Die nieuwe (insta?)filter waar dan de datum op staat, maar dan 18 09 1998. WAAROM?? ik snap dat de vibe/kleuren van oude foto’s leuk zijn maar die datum???
@MevrouwMand Holy shit ja idd. Mijn collega heeft er ook een gehad en kroketten zijn haar lievelings dus als ze die hebben in de kantine pakt ze er soms een. Ze kan dan maar de helft op en geeft de andere helft weg of eet die een paar uur later op als het weer een beetje past. (Ik vertelde haar dit en ze viel net bijna van dr stoel van verbazing haha)
Eh ik vind het ook echt raar dat ze zomaar jouw eten weggooit? Als iets zwaar beschimmeld is en op een gezamenlijke plek ligt snap ik het wel, maar waarom zou je iemands anders’ spullen helemaal gaan inspecteren op eventuele schimmel…
Een maagband lost natuurlijk de psychisch verstoorde relatie die mensen met overgewicht vaak met eten hebben niet op. Ook al kan je fysiek niet meer zoveel eten, je kan er nog wel zin in hebben en denken dat je het wel op kan.
@FrozenFlame congrats! Goed gevoel he, wft achter de rug. Heb onlangs m’n eerste PE gehad en zo blij dat t klaar is haha!
Ja echt een last die van mijn schouders valt hahah. Fijn dat jij hem laatst ook gehaald hebt!