Ja alle 22-jarigen zijn natuurlijk nooit 60u per week bezig met studeren en werken en zich inzetten voor de maatschappij. Zij zet zich pas in voor de maatschappij door haar gemiddelde kind Peter gebaard te hebben en koffie te gaan drinken.
Ik wil ja zeggen omdat ik je wil geloven, maar ik heb er moeite mee
Snap ik helemaal
Ja maar als je als âdikâ persoon in het openbaar iets ongezonds eet dan gaat de hele wereld er van uit dat je allllltijd alleen maar frietvet naar binnen zit te slurpen.
Maar als dik persoon lijk je het bijna nooit goed te kunnen doen.
Als je iets ongezond eet in het openbaar zegt men: nou, geen wonder dat diegene zo dik is. Als je iets gezonds eet in het openbaar zegt men: nou, alsof dat zoden aan de dijk zet als je nu komkommer gaat eten/water gaat drinken. Dat lijkt me ontzettend klote, dat iedereen een mening lijkt te hebben.
Wtf is dat voor verkapte omg op die zalmwrap, waarom zijn mensen zo?
Laatst zag ik mân tante weer na enkele maanden. Na âhoi, zie ik jou ook nog een keer!â, was het eerste wat ze zei âoh je bent wel aangekomen of niet?!â. Uh ja en ik leef al drie maanden gezond dus rot op?
Sowieso lijkt me dat een verschrikkelijke saai trut en een geniepige tang tegelijk.
Ben je misschien een nieuwe shampoo/conditioner/ander product gaan gebruiken? Ik heb daar ook wel eens pukkeltjes van gekregen op mân rug, heel irritant.
Bij een bank. Wil nog enigzins anoniem blijven haha, dus welke bank blijft een verrassingđ
Dankjewel!1đ
Wow wat onbeschoft.
Hahhaha wĂĄt?
âOh ik dacht dat de truc wel zou werken, nou ik ga snel een broodje kroket bestellen dan, daaagâ
Mijn mond valt openâŠ
Waarom waarom
Wauw mijn mond viel letterlijk open HOEZO BESTAAN DEZE MENSEN
Hopelijk snapt iemand deze
Mensen die hun ogen sluiten wanneer ze praten? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Een vrouw in mijn omgeving doet dat. Als je dan vraagt hoe het gaat bijv dan gaat ze op een bepaalde toon praten en dan die ogen dicht. En even later in het verhaal weer open.
Ik vind dat zo raar en irritant.
Herkent iemand dit bij anderen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk het laatste hoor!
Ik moet vandaag werken met mijn jankerige zweef teef collega en daar irriteer ik mij nu al aan
Ja, ik ken iemand die dit doet! Maar wel duidelijk als hij ergens diep over moet nadenken, of zoeken naar het juiste woord.
Wow, wtf⊠Wat een trut
Ik weet dat je elke nieuwe werknemer een kans moet geven, maar dit wordt he-le-maal niks. Ze werkt echt op mijn zenuwen en schrijft NIKS op. Ben benieuwd hoe je alles dan gaat onthouden, wss door alles 100x te vragen.