Waar erger jij je aan? #2

Mijn nieuwe collega werkt hier pas net werkt: ik wilde je taggen op Facebook maar heb je nog niet als vriend.

HOU. OP. IK KEN JE NET. EN JE BENT MN COLLEGA NIET MN VRIEND.

10 likes

Ik heb het gevoel dat ik het autorijden nooit ga kunnen…
kan iemand vertellen dat dit goedkomt?

Het komt goed. Ik heb er 70 lessen over gedaan, na mijn examen nog steeds niet het gevoel het te kunnen en vermeed het het liefst zoveel mogelijk. Nu heb ik een eigen auto en gaat het als vanzelf.

3 likes

Komt zeker goed! Heb heel veel lessen gehad (wat ik niemand vertel :p). Maar zodra je rijbewijs hebt en zelf gaat rijden, gaat het vanzelf!

2 likes

Aan de stem van Nienke Plas, niet om aaaaan te horen ga weg

3 likes

Dat ik zo vaak met het raam dicht moet slapen omdat er iedere avond wel ergens mensen buiten zitten te schreeuwen. Ik haat slapen zonder frisse lucht.
Ben blij als de zomer eĆ­ndelijk voorbij is en bijna iedereen met de deuren dicht binnen zit.

2 likes

Dat er opeens 4 vliegen in m’n keuken rondvliegen en het liefst even op m’n hoofd chillen, rot opppp

Dat er na 1 nacht ineens duizend fruitvliegjes in en bij mijn prullenbak zitten

Misschien kun je vragen of ze om de dag langs komt.

22 likes

Het komt helemaal goed! Ik ben zelfs meerdere keren in janken uitgebarsten tijdens mijn rijlessen omdat ik het zo eng vond en dacht dat ik het nooit ging halen. Ook heb ik een keer uit angst toen ik op een rotonde af reed het stuur los gelaten??? En nu vind ik autorijden echt super leuk.

2 likes

Het hele schurfthuis hier. Echt. De ene na de andere ellende. Leidingen lekken onder de grond. Zou iemand komen maken. Zou hij 3 weken geleden in plannen en dan laten weten wanneer hij zou komen… Je raad het al. Nog steeds niet gemaakt. Ondertussen kan ik dus iedere dag naar zolder om te kijken of de cv niet op storing is gevallen. Heb al 2 keer gehad dat ik stond te douchen en er ijskoud water kwam. Vervolgens zeiknat naar zolder moest om dan dat ding weer te resetten.
Telkens als het geregend heeft gaat de garagepoort niet meer open. Nu dus ook niet. Ik kan nergens heen. Kan geen boodschappen doen terwijl er amper eten in huis is. Niemand weet waar het aan ligt. Ik dacht steeds vocht maar na de halve boel uit elkaar gehaald te hebben was er nergens vocht te bekennen. Als het dus heeft geregend of regent kan ik nergens met auto heen. Dus kan op die dagen geen afspraken maken. Fiets krijg ik er ook niet uit op die manier.
Vorige bewoners hebben ook een hoop verkloot dus als het ene is opgelost komt het volgende weer. De voegen vallen tussen de vloertegels uit. De badkamer is kei vochtig.
Ik word echt helemaal gek hier

1 like

Kantoorergernissen: mensen die de systeemgeluiden van hun computer niet uitschakelen. Zet je fucking luidsprekers uit!!

6 likes

Net helemaal naar de Hema gegaan voor van die tabjes/post its met verschillende kleurtjes

Wat een deceptie

16 likes

Heu? Haha ik heb ze ook maar met het plakrandje aan de witte kant.
Foute batch :laughing:

1 like

Aan mezelf dat ik zo besluiteloos kan zijn als het gaat om wat wil ik eten.

Nooo meen je niet.
Ik ben al een paar dagen opzoek naar deze dingen, maar dan eigenlijk smaller van een soort plastic spul maar kan het gewoon nergens vinden.
Alleen online voor €8, niet ok.

ik dacht dat action dit had, in een soort fluo kleurtjes.

Edit, dit dus:

5 likes

Klopt! Zag ze op de website, maar de actions waar ik langs ben geweest hebben deze niet meer helaas. Alleen grote of met pijltjes.
Thanks voor de tip alsnog :blush:

1 like

Aan mijn collega, die op het moment weinig te doen heeft en mijn scherm dan ineens heel interessant vindt.

AliExpress