Dat de vormgeving van Chrome is veranderd en nu lijkt het meer op Explorer en ik moet weer helemaal wennen.
Van die haren die op een plek zitten en dan trek je ze eruit met een pincet en twee dagen later zit die haar er weer, op exact dezelfde plek. En ik kan hem er nu niet uittrekken, maar het irriteert me dat dat kreng er alweer zit.
Ik heb volgende week een bruiloft en heb daarom mijn brow-afspraak 2 weken later gepland dan gewoonlijk omdat ik wil dat ze on fleek zijn op het feest maar nu zit ik dus met brows die 2 weken over tijd zijn en ik lijk Frida Kahlo wel
Mân neus fluit. Make it stop.
Aan de wind ik haaat het als mân haar voor mân gezicht waait en ik ben net naar de kapper geweest dus het kan niet meer helemaal vast
Omg en ze kijkt ook heel intens naar haar toetsenbord als ze typtâŠ
En ze eet luid maar daâs iets heel anders.
Nee ik zeg ontslaan nog voor die proefperiode over is.
Dat ik ineens een ontzettend vettig voorhoofd heb, zelfs Mn vader viel het op en die ziet het niet eens als ik ineens een hanenkam zou nemen.
Ik zit al 2 uur te wachten op een best wel belangrijk telefoontje maar verwacht eigenlijk dat ik gewoon vergeten ben. Zoveel zorgverleners (als huisarts of psycholoog) werken er iet meer op vrijdagavond half 6âŠ
In de trein zat een meisje helemaal met haar benen opgetrokken onder zich, waardoor ze anderhalve stoel in beslag nam. Het was nogal druk, dus ik ging naast haar zitten, blijft ze gewoon zo zitten? Ga lekker zitten hoe je zelf wilt, maar als er iemand naast je komt zitten pas je je toch een beetje aan?
Ik ben een beetje een schijterd, dus ik ging eerst heel moeilijk aan de zijkant van mijn stoel zitten, maar toen ze zich niet verroerde ben ik toch maar normaal gaan zitten, tegen haar aan dus. Toen ging ze steeds een beetje gek kijken naar de plek waar we elkaar raakten. Bij de derde keer dat ze dat deed vroeg ik haar of ze misschien even normaal zou willen gaan zitten, geen reactie.
Ik probeer nu op haar telefoon te gluren of ze misschien geen nederlands spreekt, maar dan nog, dan vraag je toch even in het engels wat ik zei?
Oh nu neemt ze een andere houding aan, onderuitgezakt met haar benen wijd??
Raar mens.
Ipsos onderzoekers in de trein, ben gewoon te lui om mân ov te pakken
Ik kom net thuis (03:24) en zie dat er nog afwas staat. Dikke ergernis op mezelf
Aan mijn vriend die NOOIT mee naar huis wil met een feestje en me nu voor 36374e keer alleen door 5 km aan weilanden laat fietsen omdat hij persé nog het einde mee moet maken.
Als hij me zometeen wakker maakt is het echt oorlog.
Ja, zo ergelijk! Je kunt er niks mee afspreken. Ik had een vriendin waarbij ik standaard een kwartier later dan afgesproken kwam en ik was nog altijd eerder!
Same met âblabla restaurant bedankt voor het lekkere eten!!!â + 100 fotoâs. Volgens mij heb je gewoon betaald voor dat eten dus niks bedankt
Dat we onze 3D brillen zijn vergeten voor de bioscoop en nu weer nieuwe moeten kopen.
Godsgloeiendegloeiendefuckkutklerenapple. Ik was gister de nieuwste iOS aan het downloaden, zit ie op 80%, zegt ie opeens dat de hele 32 gb vol zit, dat ik shit moet verwijderen, pakt hij mân wachtwoord van mân Apple ID niet meer. Nu zit ik met een telefoon met corrupte software (al mân programmaâs hebben geen icoontje meer) en kan ik niets meer! Al mân fotoâs weg. Nu moet ik 24 uur wachten!!! Tot ik van Apple een bericht krijg dat ik mân wachtwoord mag veranderen.
Ik ben er nu zo zo zo klaar mee. Dit is al de zoveelste keer dat ik gedonder met Apple heb. Ik verkoop dit klereding en ga weer naar Android.
Wow dat klinkt inderdaad heeeeel vervelend
Dat mensen hier in IsraĂ«l in slow motion werken. Word er echt gestoord van. Gisteren van 23:00 tot 23:30 in de rij bij H&M gestaan terwijl er maar 3 mensen voor me stonden?! Er waren ongeveer 7 kassaâs open en geen één rij ging vooruit, terwijl er overal max 6 mensen stonden te wachten. Niet normaal. En zo is het in iedere winkel arghhhh echt geen geduld ervoor
Waarom vraag je het dan? Ik vind als je het vraagt en iemand geeft antwoord dan kun jeniet daar alsnog gaan zitten