Waar erger jij je aan? #2

Same met ‘blabla restaurant bedankt voor het lekkere eten!!!’ + 100 foto’s. Volgens mij heb je gewoon betaald voor dat eten dus niks bedankt

8 likes

Dat we onze 3D brillen zijn vergeten voor de bioscoop en nu weer nieuwe moeten kopen. :roll_eyes:

1 like

Godsgloeiendegloeiendefuckkutklerenapple. Ik was gister de nieuwste iOS aan het downloaden, zit ie op 80%, zegt ie opeens dat de hele 32 gb vol zit, dat ik shit moet verwijderen, pakt hij m’n wachtwoord van m’n Apple ID niet meer. Nu zit ik met een telefoon met corrupte software (al m’n programma’s hebben geen icoontje meer) en kan ik niets meer! Al m’n foto’s weg. Nu moet ik 24 uur wachten!!! Tot ik van Apple een bericht krijg dat ik m’n wachtwoord mag veranderen.

Ik ben er nu zo zo zo klaar mee. Dit is al de zoveelste keer dat ik gedonder met Apple heb. Ik verkoop dit klereding en ga weer naar Android.

1 like

Wow dat klinkt inderdaad heeeeel vervelend :confused:

1 like

Dat mensen hier in Israël in slow motion werken. Word er echt gestoord van. Gisteren van 23:00 tot 23:30 in de rij bij H&M gestaan terwijl er maar 3 mensen voor me stonden?! Er waren ongeveer 7 kassa’s open en geen één rij ging vooruit, terwijl er overal max 6 mensen stonden te wachten. Niet normaal. En zo is het in iedere winkel arghhhh echt geen geduld ervoor :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Waarom vraag je het dan? Ik vind als je het vraagt en iemand geeft antwoord dan kun jeniet daar alsnog gaan zitten

1 like

Blijven zitten, hij mag niet bepalen wie waar zit. Gaat zijn vriendin maar op zijn plaats zitten.

9 likes

Ik zou vragen naar haar zitplaatsreservering. Heb je niet? Mooi, ik ook niet. En dan gewoon zitten.

9 likes

Ja k ben ook te onbeleefd voor dat soort dingen hoor, ik zou er gewoon gaan zitten

2 likes

Ik voel gewoon de frustratie haha.

Heb dan soms echt de neiging om alles terug te leggen en weg te gaan

1 like

Oh haha ja heb echt precies dezelfde ervaring maar heb dat echt 1000 keer liever dan dat fucking gestress bij AH of Lidl omdat alles snel gaat, alles tegelijk moet en je ook nog je bonuskaart zelf moet scannen en de persoon achter me ALTIJD een babyboomer is die me boos aankijkt omdat ik niets snel genoeg kan vinden. Soms gaik dan ook nog naar de Jumbo en vergeet ik dat je daar nog zelf je fruit en groente moet afwegen. :sob:

2 likes

Dat ze bij de albert heijn van die hele broden hebben en als je ze gesneden wilt hebben (wat volgens mij het grootste deel van de mensheid wil) dat dan de plastic zak eromheen opengescheurd wordt. Het brood wordt gesneden en weer in een nieuwe plastic zak gestopt?? Hoe bedoel je zonde van al het plastic.

8 likes

Die halve broden (en ik gok ook hele) zitten in een plastic zak als ze bevroren binnen komen, in die zak worden ze gebakken en als ze uit de oven worden gehaald wordt de zak weggegooid, laten ze ze afkoelen en dan in een nieuwe verkoopbare (plastic) zak gedaan. Dus dubbel verspilling dan.

Ik ook. Maar daarom heb ik ook geen vrienden

:dancingbanana:

4 likes

Als je een iPhone hebt en bij het afspelen hem vasthoud alsof je aan het bellen bent, dan hoort je omgeving het niet!

4 likes

Omg lifehack

2 likes

De weersvoorspellingen voor volgende week. Ik wil herfst! Ben klaar met de nazomer

2 likes

Geldt ook voor Android! Of iig bij whatsapp

Jongens die kleding van ‘Distrikt Norrebro’ dragen. En dan maar denken dat ze een cool Deens merk dragen. Voor zover ik weet is t niet meer dan een lame sub-label van The Sting, niks Deens aan.

3 likes

Voor morgen en dinsdag nog wel. Maar vanaf woensdag gaan de temperaturen weer omhoog.