Dat het nu bijna oktober is en ik al 2 nachten op rij wakker wordt gehouden door muggen. Prik me maar lek MAAR STOP MET ZOEMMEN.
Ga dood. Het is herfst.
Dat het nu bijna oktober is en ik al 2 nachten op rij wakker wordt gehouden door muggen. Prik me maar lek MAAR STOP MET ZOEMMEN.
Ga dood. Het is herfst.
Bericht op Facebook van iemand waarvan het kind 3 jaar is geworden (met foto erbij):
(Naam kind) alweer 3 jaar! Ik ben zo trots op jou!
Irritatiepunt 1: Waarom schrijf je āik ben zo trots op jouā. Je kind is 3 jaar. Die zit niet op Facebook en leest dat bericht toch niet.
Punt 2: Waarom ben je trots dat je kind 3 jaar is geworden. Daar heeft het kind niks voor hoeven doen behalve door blijven ademen.
Dit!! Hele zomer geen last van die beesten gehad. Nu elke nacht!
Grrrr
Dat ik mezelf heb opgegeven voor een loop van 10 km volgende week. Het verste wat ik heb gelopen is 6 km en dat is alweer 2 weken geleden. Ik heb gewoon echt geen zin om te trainen en ik ga het denk ik maar gewoon op karakter lopen en denken aan de borrel die daarna komt.
Dat het zo warm is binnen. Volgens de thermostaat is het 20.7 graden, maar ik zit al een paar dagen te zweten in een shirt en kort broekje. Ik wil gewoon met een dekentje op de bank kunnen zitten het is al bijna oktober
Ik erger me eraan dat ik dit topic pas na 3 minuten kon vinden
En ik erger me er dood aan dat een vriendin kritiek heeft op de prijs die ik voor een goede winterjas wil betalen. Ja, ik vind 200 een prima prijs voor een jas van goed materiaal en topkwaliteit. Zij geeft dr geld uit aan drie keer per week uit eten gaan, dus waar de fuck bemoeit ze zich mee.
Erger me ook aan mān andere vriendin die 5 filmpjes per dag van haar peuter stuurt. Ik stuur toch ook geen 5 filmpjes van mezelf per dag ofzo, boeit mij dat nou.
Heb de ergernissen ook subtiel uitgesproken.
Verder hou ik wel van mān vriendinnen.
Haha ik dacht op de een of andere manier dat het ging over een badjas en dacht ook al damn 200 euro maar 200 voor een winterjas vind ik geen gekke prijs hoor !
Aan persoonlijke ontwikkelingsplannen en leerdoelen, alsof iemand zich echt aan die shit houdt
Ik heb mijn router even van de stroom gehad en nu is hij weer aan, maar zijn mijn chromecasts en hue Bridge compleet van de leg? Eh hallo internet doet het weer doe niet zo dom
oprechte vraag: het is mijn job om hier een beleid over op te stellen bij het bedrijf waar ik werk. Ik wil geen 798379 uren tijd in iets steken waarvan dan achteraf blijkt dat iedereen het als een āmoetjeā ziet ipv een hulpmiddel in de loopbaan. Wat zou jou wel aanspreken om met zoiets bezig te zijn?
Ik heb sushi besteld maar ze zijn veel te groot. Krijg het amper in ƩƩn keer in mān mond, dat eet helemaal niet lekker.
ik doe het niet voor een job maar voor mān opleiding. Er zit bij mij zoveel theorie rond en ook bepaalde eisen waaraan het moet voldoen dat het gewoon niet leuk is om te doen. Dan komen er ook nog reflectieverslagen bij waarin ik moet reflecteren over gedrag en acties die bijdragen aan die POP dus ik heb het momenteel gewoon gehad met alles daaromtrent haha
Ik denk dat als het echt een leerdoel is waar ik het nut van inzie, dat bijdraagt aan mijn werk of persoon ik het al veel leuker zou vinden. Misschien kan je het met een activiteit ook wat leuker kaderen? Dat ze niet doorhebben dat ze iets aan het doen zijn ifv hun leerdoelen/POP
Ik vroeg mijn baas laatst naar een vast contract en toen zei ze: maar je doet het ook voor je eigen ontwikkeling he!
Praten met professionals over specifieke situaties waar vragen over zijn. Of desnoods praten met gelijkgestemden, om elkaar advies te kunnen geven. Soort intervisie
Poesje miauw kom eens gauw ik heb lekkere melk voor jou , en voor mij rijst met prei. Oh wat heerlijk smullen wij.
Ik haat haat haat mijn schoonouders zien!
Vooraf zie ik er mega tegenop en ga ik allerlei scenarioās bedenken wat ze zouden kunnen zeggen, en achteraf ga ik me druk maken om wat ze wel echt gezegd hebben.
Verschrikkelijke mensen, echt.
Ik ben kruidnoten (jaja, geen pepernoten, kruidnoten) aan het eten, maar ze zijn een beetje aangebrand en daardoor ook heel hard. Sowieso is het kut als iets waarvan je verwacht dat het heel lekker is tegenvalt, maar bij zoiets als dit, wat gewoon uit een fabriek komt, verwacht je dit toch ook niet? Dat hoort toch gewoon altijd precies hetzelfde te smaken? Het zijn overigens de normale kruidnoten van Bolletje.
Bij mij ook, kut DHL.