Waar erger jij je aan? #2

Huh Holland is voor mij gewoon heel Nederland inclusief Brabant hoor

3 likes

Echt hè hier irriteer ik me zo aan. Ook dan mensen uit het buitenland die vragen ‘Do you live in Holland?’ nou nee want ik woon in Gelderland :slightly_smiling_face:

10 likes

De status op fb: ‘lekker aant genieten van mijn gezinnetje’ kotsss

6 likes

Ook eentje van Facebook, heb werkelijk dubbel gelegen van het lachen.

3 likes

Arghhhh mn weegschaal is stuk, hij geeft ineens allemaal verkeerde waardes aan. Mega frustrerend, heb ook geen bonnetje ofzo want ik heb hem gekregen bij een actie. Waarde van dat ding is ook gewoon €70. Hoezo gaat dat binnen een jaar stuk?

Ja vreselijk !

Staat hij niet gewoon op een andere gewichtseenheid? Dan is het wel logisch dat hij andere gewichten aangeeft!

Mijn weegschaal doet wel eens raar als de batterij bijna leeg is, kun je die misschien wisselen? En verder wat @george zegt. Misschien op een verkeerd knopje gedrukt?

1 like

Een collega van mij die kan echt blijven lullen, dat is soms echt niet vol te houden. “Ik ga weer even verder met m’n werk” of kortaf “hmm mm” helpt soms gewoon ook niet meer. :cold_sweat:

@Niettepruimen @George thanks voor de tips! Ik heb de batterijen gewisseld en gecheckt of hij op de goede gewichtseenheid staat maar hij blijft gek doen. Hij zegt dat ik een vetpercentage heb van 15.5% en ik zou dan drie kilo afgevallen zijn in drie dagen.

Maar even de batterijen er nog wat langer uitlaten en anders toch maar een nieuwe kopen.

“No I live in Breebent”

14 likes

niks lukt vandaag en ik ben al chagrijnig en ik word er agressief door :rage: bijvoorbeeld even snel epileren werd een groot drama want ik kon steeds mn haartjes niet pakken. en toen wilde ik mn vuilnis wegbrengen maar was de container stuk dus moest ik weer terug met mn vieze zak. en ik zoog vanalles op met mn stofzuiger wat ik juist niet wilde opzuigen dus ik moet straks door die vieze stofzak om het er weer uit te halen.

Ik snap je frustratie, maar elk protest/staking/demonstratie waar niemand iets van merkt is nutteloos. Als niemand door heeft dat je demonstreert kan je het eigenlijk niet doen.

Of dit het handigste is of dat ze gewoon op het Binnenhof hadden moeten gaan liggen blijft een punt van discussie. Maar als niemand er ‘last’ van heeft, wordt het niet opgemerkt en bereik je zeker weten je doel niet.

2 likes

Ik erger me ook aan het protest maar dan vanwege de reden dat een vriendin van mij nu dus niet haar huis in kan en dat terwijl zij spullen moet pakken voor ons weekend weg van straks. Uuuggghhh.

Aan mijn schoonbroer die smakt en met volle mond praat en dan tussendoor nog wat drinken naar binnen slurpt :nauseated_face:

1 like

Ik kwam net dit “grappige” filmpje tegen…

:woman_facepalming:t2:

Ik erger me een beetje aan mezelf omdat ik bepaalde dingen wil delen, maar ook weer niet. Zo besluiteloos en moeilijk van mij. En irritant.
Ik mis een beetje een membersonlywjekw topic voor meer privé zaken, maar ik weet dat dat niet echt handig zal werken, meh… :roll_eyes:

3 likes

Mijn collega’s, want ze zijn zo enorm laks en ze communiceren niet en ze laten klanten voor niks wachten en en en ze hebben allemaal schijtsmoezen en aaaaaaaaaaaaaah.

1 like

Dat Hello Goodbye wordt geschrapt voor een “In memoriam van Koos Alberts”. Wat heeft die man voor Nederland betekend?:unamused:

6 likes

Een van Nederlands bekendste volkszangers.

Dat in memoriam lag al weken of maanden klaar om uitgezonden te worden denk ik.

1 like