Waar erger jij je aan? #2

Ik heb een vriend die Amerikanen ging uitleggen dat hij ‘from new zealand’ was. :sob:

12 likes

De UvA bezetting. Dat ze daar allemaal zitten en zeggen het te doen voor het onderzoek en onderwijs, maar ik noodgedwongen een college heb moeten geven in een cafe omdat we het gebouw niet in konden. Daarbij kon ik dus mijn eigen kantoor niet in waar allemaal apparatuur ligt wat ik nodig heb voor mijn onderzoek…

Ja, dit verlicht de werkdruk van de UvA medewerkers vast en zeker.

11 likes

Ik snap je frustratie, maar elk protest/staking/demonstratie waar niemand iets van merkt is nutteloos. Als niemand door heeft dat je demonstreert kan je het eigenlijk niet doen.

Of dit het handigste is of dat ze gewoon op het Binnenhof hadden moeten gaan liggen blijft een punt van discussie. Maar als niemand er ‘last’ van heeft, wordt het niet opgemerkt en bereik je zeker weten je doel niet.

2 likes

Ja maar als je protest hetgeen belemmert waar je zelf juist voor zegt te staan slaat het de plank mis.

De Maagdenhuisbezetting was prima, onderwijs en onderzoek leden daar verder niet onder. Nu lijden de mensen er ook onder voor wie zij zeggen op te komen.

8 likes

Ik erger me ook aan het protest maar dan vanwege de reden dat een vriendin van mij nu dus niet haar huis in kan en dat terwijl zij spullen moet pakken voor ons weekend weg van straks. Uuuggghhh.

We zijn een weekendje weg met vrienden en voor t eerst met de baby op vakantie. Alleen iedereen heeft lol in het zwembad en ik zit de hele tijd met de baby, die maar eventjes kan zwemmen. Ik wil ook graag zwemmen… maarja. Als ik dat zeg komt er gezeur :cry:. En het babyzwemmen gaat niet door :frowning:

1 like

Nee, dat wist ik wel en dat is mijn probleem ook niet. Zij hebben een ouder kindje mee dus we kunnen toch niet de hele dag. Maar ik had van mijn vriend wel wat anders verwacht, aangezien hij zelf zei dat we het zouden afwisselen

Aan mijn schoonbroer die smakt en met volle mond praat en dan tussendoor nog wat drinken naar binnen slurpt :nauseated_face:

1 like

Ja, zoiets. Maar heb het wel besproken en hij had t gewoon niet door. @Krabsalade dat ga ik morgen ook doen haha

Ik vind t bij anderen soms ongemakkelijk omdat het ons kind is en ik een ander er niet mee wil opzadelen. Maar je hebt ook wel gelijk, moet het gewoon benoemen tegen mijn vriend. Het is ons kind en niet mijn kind. Maar mijn koppigheid is soms ook lastig haha

2 likes

Ik kwam net dit “grappige” filmpje tegen…


:woman_facepalming:t2:

Ik erger me een beetje aan mezelf omdat ik bepaalde dingen wil delen, maar ook weer niet. Zo besluiteloos en moeilijk van mij. En irritant.
Ik mis een beetje een membersonlywjekw topic voor meer privé zaken, maar ik weet dat dat niet echt handig zal werken, meh… :roll_eyes:

3 likes

Mijn collega’s, want ze zijn zo enorm laks en ze communiceren niet en ze laten klanten voor niks wachten en en en ze hebben allemaal schijtsmoezen en aaaaaaaaaaaaaah.

1 like

Dat Hello Goodbye wordt geschrapt voor een “In memoriam van Koos Alberts”. Wat heeft die man voor Nederland betekend?:unamused:

6 likes

Een van Nederlands bekendste volkszangers.

Dat in memoriam lag al weken of maanden klaar om uitgezonden te worden denk ik.

1 like

Hij was terminaal ziek, dus dat is logisch. Snap ook wel dat de normale programmering gewijzigd is. Ik heb (had) persoonlijk ook niks met zijn muziek, maar hij was wel een grote naam.

3 likes

Hahaha ik heb dit ook… meestal is het ook zo’n lelijk, kinderachtig lettertype.

3 likes

Ja haha.

En mensen die denken dat “choco cooky” wel een gezellig lettertype is…

34 likes

Ja dat is toch niet te lezen man

2 likes

Als mensen met full face make-up naar de sportschool gaan

8 likes