Aan andere fietsers als ik zelf op de fiets zit.
Enews met hun bv Friends reünie terwijl het alleen 2 acteurs zijn die elkaar tegen komen op straat. Een foto van 2 mensen is geen reünie he
Mijn kitten kreeg daar ook altijd commentaar op maar dat trekt nog recht!
Oké, niet helemaal… maaar wij hebben soms de discussie of onze kat niet stiekem half vleermuis is en zijn er van overtuigd dat hij een keer wegvliegt met zijn vleermuizen oren
Mannen met een blik bier bij zich op openbare plaatsen,vreselijk.
Hier op het busperron staat er een man die er nogal wacko uitziet en zit te klappen, te zingen, te neuriën,… Gepaard met een blik bier natuurlijk.
Eigenlijk wel zielig.
In deze flat wordt er gewoon ALTIJD verbouwd. Ik word er echt leip van.
Ik snap dat het voor jou heel oneerlijk voelt, alleen ik ken ook wel een paar mannen die er best onzeker over zijn dat ze alles kunnen eten maar niet aankomen en dus ook vrij dun zijn.
True haha, ik heb een vriend bij wie zelfs dat niet lukte die is toen naar een diëtiste gegaan best wel sneu.
ik had een hele fijne daily mix op spotify die ik graag op had tijdens het werken, maar omdat ik de laatste tijd teveel shit heb geluisterd is hij verdwenen
En nu heb ik twee vrijwel identieke die ik helemaal niet graag luister.
Voel me weer alsof mijn hele hoofd vol watten zit, zo zwaar irritant omdat ik vandaag een studie-dag had ingepland…
als het echt een stilteruimte is zou ik er gewoon iets van zeggen hoor, je zit daar ook niet voor je lol
Ik kreeg mail van een webshop dat ze een product weer in mijn maat hebben, dus ik denk yess snel bestellen!
Maar ik kreeg een melding dat als ik me inschrijf voor de nieuwsbrief ik 15% korting krijg, dus skeer als ik ben doe ik dat. Duurt het kei lang voordat ik die mail binnen heb?! Zometeen is mijn maat alweer uitverkocht, SCHIET OP
Ik baal zo van dat slome gedoe bij het UWV. Ik heb in Juli een brief gestuurd, daar zou ik binnen 2 weken een reactie op krijgen maar die reactie heb ik nog steeds niet gehad. Inmiddels heb ik al een paar keer gebeld, ik weet dat ik een herkeuring krijg maar ik heb nog steeds geen bevestiging of afspraak gehad. Schiet gewoon op.
Dat duurt vaak een aantal dagen zelfs! Ik weet niet of ik dat risico zou nemen in jouw plaats haha.
Goed dat je het zegt! Heb het nu maar gewoon besteld
Douglas.
Ik ging naar binnen omdat ik iets leuks voor mezelf wilde kopen. Maar toen werd ik gegijzeld door een verkoopster die me vanalles wilde aansmeren en toen heb ik niets gekocht. Laat me gewoon met rust!
De nieuwe gmail lay-out, vind het echt zo onoverzichtelijk
- dat m’n woonplaats echt een bouwput is
- de winkels in m’n woonplaats echt geen voorraad hebben. En maar zeuren dat alle winkels failliet gaan… Uh ja… Als je niks kan krijgen.
MIJN KACHEL WIL NIET AAN
Want ze wonen nog thuis en missen anders de trein?? Waarom moet je op dit tijdstip al naar huis?? Ik voel je frustratie gewoon, groepsprojecten zijn zo verschrikkelijk. Succes de komende tijd met hun!
Moeten ze op tijd gewassen en wel in hun pyjama voor de tv zitten om tiktak te kijken? Hoe oud zijn die mensen?!