Waar erger jij je aan? #2

Als andere mensen onnodig een lang wasprogramma gebruiken voor wat katoenenkledingstukken. :zipper_mouth_face:

2 likes

@anon95960165 @Goldenmilk
Oh ja, ik snap dat je als je hebt gewerkt je het er niet per se af haalt maar ik zou echt gek worden want ik zweet altijd vet erg haha

1 like

Jaloers :flushed: ik word echt altijd zo rood als een tomaat en het druipt gewoon eraf
Ben in de sportschool echt altijd op m’n lelijkst maarja idc

1 like

@Goldenmilk @anon95960165
Haha echt hè ik heb er echt schijt aan. Bij mij zitten mannen wel echt vet erg te flirten en dat vind ik echt irritant en awkward :roll_eyes: hele tijd kijken en dat voel je gewoon en als jij dan kijkt kijken ze snel weg
Soms wil ik echt vragen of ik wat van ze aan heb ofzo

4 likes

Ik ga bijna nooit met de trein, maar vandaag wel. Dus ik keek vanochtend hoe laat ik weg moest, zijn er het hele weekend werkzaamheden je zou dan 1 uur reizen. Terwijl normaal doe je over dat traject 20 min. Gelukkig is er ook nog een andere manier, al doe ik er dan ook een uur over maar dan hoef ik niet over te stappen.

Aaaaaa m’n haar is vet van volumepoeder? En al m’n nagellak chipt. Moet nog tot 17.30 werken maar voel me zo meh hierdoor.

1 like

Ik heb een koptelefoon op, praat niet tegen me :pouting_cat::pouting_cat:

3 likes

Het feit dat ik erachter kom dat mijn iPhone lader al 3 maanden verdwenen is (gebruikte mijn iPad oplader uit luiheid zonder te zoeken naar de iPhone-oplader.) en dat ik nu een nieuwe moet gaan kopen. Kijk ik op internet kost zo’n kreng 50 euro.:face_with_symbols_over_mouth:

Hahaha, ik vind het juist super irritant als mijn vriend de hele tijd met een koptelefoon op zit. Dan ben ik een heel verhaal tegen hem aan het houden, hoort ie het niet, moet ik het weer herhalen, etc.

Koop er 1 van belkin. Goedkoper en ook gecertificeerd. Ook te koop bij amac.

2 likes

Stedin. Krijg nu een brief dat je in de komende twee maanden een keer komen. Afspraak maken hoeft niet, want ben je niet thuis? Dan komen ze een andere keer. Ik werk gewoon en die ene dag dat ik thuis ben wil ik lui en stinkend op de bank liggen. Niet de komende twee maanden in afwachting zitten of er misschien een stedin mannetje gaat komen. Zeg gewoon een dag en tijdstip.

1 like

Dat het nu bijna oktober is en ik al 2 nachten op rij wakker wordt gehouden door muggen. Prik me maar lek MAAR STOP MET ZOEMMEN.

Ga dood. Het is herfst.

7 likes

Bericht op Facebook van iemand waarvan het kind 3 jaar is geworden (met foto erbij):

(Naam kind) alweer 3 jaar! Ik ben zo trots op jou!

Irritatiepunt 1: Waarom schrijf je ‘ik ben zo trots op jou’. Je kind is 3 jaar. Die zit niet op Facebook en leest dat bericht toch niet.
Punt 2: Waarom ben je trots dat je kind 3 jaar is geworden. Daar heeft het kind niks voor hoeven doen behalve door blijven ademen.

41 likes

Misschien heeft ze het tegen zichzelf :joy:

5 likes

Dit!! Hele zomer geen last van die beesten gehad. Nu elke nacht!
Grrrr

Dat ik mezelf heb opgegeven voor een loop van 10 km volgende week. Het verste wat ik heb gelopen is 6 km en dat is alweer 2 weken geleden. Ik heb gewoon echt geen zin om te trainen en ik ga het denk ik maar gewoon op karakter lopen en denken aan de borrel die daarna komt.

2 likes

Dat het zo warm is binnen. Volgens de thermostaat is het 20.7 graden, maar ik zit al een paar dagen te zweten in een shirt en kort broekje. Ik wil gewoon met een dekentje op de bank kunnen zitten :frowning: het is al bijna oktober

Ik erger me eraan dat ik dit topic pas na 3 minuten kon vinden

En ik erger me er dood aan dat een vriendin kritiek heeft op de prijs die ik voor een goede winterjas wil betalen. Ja, ik vind 200 een prima prijs voor een jas van goed materiaal en topkwaliteit. Zij geeft dr geld uit aan drie keer per week uit eten gaan, dus waar de fuck bemoeit ze zich mee.

Erger me ook aan m’n andere vriendin die 5 filmpjes per dag van haar peuter stuurt. Ik stuur toch ook geen 5 filmpjes van mezelf per dag ofzo, boeit mij dat nou.

Heb de ergernissen ook subtiel uitgesproken.

Verder hou ik wel van m’n vriendinnen.

13 likes

Haha ik dacht op de een of andere manier dat het ging over een badjas en dacht ook al damn 200 euro :frowning: maar 200 voor een winterjas vind ik geen gekke prijs hoor !

1 like

Aan persoonlijke ontwikkelingsplannen en leerdoelen, alsof iemand zich echt aan die shit houdt

20 likes