Waar erger jij je aan? #2

Ik ben opeens super misselijk en ik heb zo een belafspraak dus ik hoop maar dat het dan weer gezakt is

57 likes

Het is een kater :triumph::triumph:

12 likes

NIET LUISTEREN ZE ZIJN JALOERS DAT ZE ZELF NIET ZO’N MAGNIFICENT BEAST HEBBEN :heart_eyes:

5 likes

Super Cute!! :heart_eyes:

1 like

Wat een grote oren

13 likes

Moet jij zeggen met je profielfoto!!!

3 likes

Pas op anders stuur ik Zorro op je af hoor!! En hij is groot. Net een paardje :horse:

3 likes

Ik hou van paarden, dus kom maar doorrrrrr

1 like

Ik geef les en heb 3x een gastspreker die langskomt (dezelfde persoon) en vorige week kon ze niet wegens ziekte, uiteraard geen probleem. Belt ze mij dat ze er deze ochtend stond? Die dag stond nooit in het rooster en zelfs al was het wel vandaag, dan begon de les sowieso pas om 13 uur. De volgende sessie die zij geeft is volgende week …
Ik heb al duizend keer met haar gecommuniceerd wanneer ze verwacht wordt en toch gaat er steeds vanalles mis, vorig jaar ook al …
Dus daar erger ik me aan.

Mijn vogel tript echt vandaag. Zooo hard schreeuwen. Mijn oren doen gewoon echt pijn. Zelfs als ik de deur dicht doe hoor ik hem nog krijsen. En hij weet dat het niet mag zo extreem hard, want zo gauw als ik opsta stopt ie. Als ik bij hem zit ook. Dan begint ie te mopperen. Maar ik kan niet constant bij hem zitten want heb ook nog andere dingen te doen :roll_eyes: echt vriend. Doe kalm. Je mag je eigen best laten horen maar zo hard dat mijn trommelvliezen haast knallen is wel echt te veel van het goeie

1 like

Dat in de trein tussen Amsterdam en Brussel altijd na elk station een lulverhaal over de intercom moet in het Nederlands, Frans en Engels.

13 likes

Godver. Ik ben nu ook nog eens het aanspreekpunt voor mijn collega, kan der ook nog bij hoor. Ze werkt echt zo op mijn zenuwen!

Mijn vriend pakt nooit eens even lekker door, ik heb hem 5 weken geleden gezegd dat er iets mis was met de auto en dat dat misschien nog wel een gevolg was van de reparatie die ze eind juni gedaan hebben, hij zou direct de garage bellen! Nu is het dus vijf weken later, heb ik dat to-do-puntje al 35x door z’n agenda zien verschuiven, maar er is nog steeds niks gebeurd. Je kan toch niet maaaaaanden later bij zo’n garage aankomen dat er iets mis is met hun reparatie? :rage:
Zelfde met vakanties boeken, we hebben 3 weken geleden besloten welke reis we precies willen, hij zou er die avond nog naar kijken, maar ook dat puntje is elke dag een dagje opgeschoven in z’n agenda en de reis is inmiddels al weer €100 pp duurder, maar een beslissing, ho maar! :rage:
En dan wel altijd zeuren dat z’n to-do-lijst zo lang is, tja, als zelfs een telefoontje van 3 minuten een 6-weeks project wordt hou je het ook wel druk :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Had nog 2 schepjes koffie en dacht dat ik nog een nieuw pak in m’n voorraadkast had. Maar nee :roll_eyes: en geen tijd om vandaag nog ff nieuwe te halen
Dus lekker slappe koffie nu

Geen idee hoe dit bij gewone tissueverpakkingen zit, maar op werk hebben die dozen een normale opening van zo’n ovaal over de lengte en een onhandige opening van een ovaal over de breedte. En nu heeft iemand hem aan de onhandige kant open gemaakt en zit ik de hele tijd met die kut doos te prutten.

1 like

Is het niet rijstebrij?

1 like

Ja

3 likes
  • desinteresse van ‘vrienden’ /kennissen
  • dat er een pakket onderweg is, die ik al 2x heb gemist, waarvan ik geen idee heb wat het is.
  • hoe snel m’n huis een troep wordt
  • m’n energie level
3 likes

Dat ik achter collega’s aan moet rennen en zij zo lui zijn dus alleen maar filmpjes opzetten voor de kinderen en ik dan in een groep kom waar gezegd word dat de andere juf ze wel filmpjes laat kijken. (Ik werk met kinderen met een leerplichtontheffing)