Ja ik heb ze ook maar gewoon opgegeten. Ik zou me ook zo bezwaard voelen als ik daar met mijn aangebroken zakje kruidnoten aan de balie van de Jumbo sta. ‘Ja sorry, ze zijn niet lekker, mag ik nieuwe?’
Maar het is wel echt stom. Vooral ook die pot pindakaas van jou. Die kruidnoten heb ik zo op, maar met een pot pindakaas doe je echt best wel lang.
Gewoon een mailtje sturen naar het merk van de kruidnoten, grote kans dat je een nieuwe zak toegestuurd krijgt!
Dat ik steeds vergeet wat een drama het is om vanaf leiden centraal bij mijn werkgroep locatie te komen als de hele binnenstad afgesloten is
Als student mag je in België maar 475 uur per jaar bijverdienen. Als je erboven zit dan komen er veel hogere belastingstarieven op zitten. Ook verlies je je kindergeld als je meer dan 240 uur per kwartaal werkt (ja we kunnen kindergeld krijgen tot aan ons 25e als je blijft studeren dus zie het als een mini studietoelage). Er zitten dus beperkingen op hoeveel je kan werken als student.
Oh maar dan kun je wel een baantje van 8u per week hebben toch? En kindergeld klinkt wel chill. Maar jullie hebben geen leningsmogelijkheid dus? Misschien wel beter…
Dankjewel
Instagram!
Ik at gisteren om half 9 rauwe lenteui. Het is nu 14,5 uur later en ik proef het nog steeds gvd kut uien
Hier had ik het gister nog over. Ik weet niet waar het vandaan kwam maar werd er echt een beetje boos van ofzo. Gewoon de algehele arrogantie van deze mensen. Je lekker verkleden als het ‘lagere volk.’ Zo denigrerend ook bleh
Waarom is het beter dat die mogelijkheid er niet is? Dat de mogelijkheid er wel is zegt niet dat je verplicht bent er gebruik van te maken.
Hahaha herkenbaar, maar ik had (heb, wat doe ik hier?) gelukkig een scriptie deadline waarachter ik me kon verschuilen. Niks met 3 oktoberrrrr, hoewel ik La la la Leiden wel de hele dag in m’n hoofd heb
Dat ik me warm heb aangekleed maar dat nu wel de verwarming aanstaat op kantoor.
Als hij het nodig heeft, waarom schaft hij er zelf dan geen een aan?
Ik word helemaal leip van de IKEA, heb twee/drie weken geleden iets besteld, zou allang binnen moeten zijn, zou toen opgelost worden en op vrijdag de week erna bezorgd worden, weer niets binnen gekregen. Ondertussen al drie mails gestuurd (allen onbeantwoord), de chatfunctie is nooit beschikbaar en ik wacht nu alweer 35 minuten aan de telefoon om iemand te spreken te krijgen. Is toch niet normaal??? Ik overweeg gewoon naar de fysieke balie te gaan in de winkel en dan het daar op te laten lossen. Is alleen wel wat reistijd, maarja misschien de beste optie?
Ofja ik heb nu de telefoon op luid aanstaan zodat ik hoor wanneer er wordt opgenomen, maar moet straks ook nog de deur uit dusja
Ikea heeft het op dit moment heel erg druk op alle kanalen. Ik weet niet of het zin heeft naar een gewone balie te gaan.
Ja maar is het niet de bedoeling dat ik daar niets van merk?
Nu sta ik ook alweer vijftig minuten in de wachtrij van de telefoon voor een probleem waarvan ze hadden toegezegd het op te lossen. Ze geven ook vooraf geen informatie over hoeveel wachtenden voor u, geschatte wachttijd, et cetera. Ik snap gewoon niet hoe een serieus bedrijf zo’n slechte klantenservice kan bieden
Aan de stomme tosti die ik net gemaakt hebt! Lekker van kaiserbroodjes maar hele goedkope kaas die nergens naar smaakt en mega rubberachtig is. En nu wil ik mn tosti niet opeten.
Aan m’n boodschappenmandje op AH dat ik helemaal gevuld had en ik net even ging kijken en toen helemaal leeg was. Ughhh m’n met zorg aangeklikte boodschappen weg en nu heb ik geen zin het opnieuw te doen.
Beter zodat je je niet eens diep in de schulden kán steken op een makkelijke manier. En zo niet genaaid wordt bij het kopen van een huis, zoals dat in Nederlands sinds een tijdje opeens wel gebeurt.
Ah ik zie inderdaad een hele andere mentaliteit naar boven komen, gezien de kijk op werken. In Nederland leeft die kijk op werken naast je studie helemaal niet, het wordt eerder bewonderd. Als in: diegene zorgt voor zichzelf, financieel gezien. Er zijn vast wel een paar mensen die er anders over denken though.
Bedankt voor je goede uitleg! Maakt dingen echt veel duidelijker.