Waar erger jij je aan? #2

De huisarts met mn bloeduitslag.
Op een vrijdag heen geweest, besloot ze dat ik bloed moest laten prikken. Kon ik maandag gelijk doen, moest ik 2 dagen later de assistente bellen voor de uitslag. Dus vorige week maandag gedaan, bel woensdag, is de praktijk 2 dagen gesloten. Dus ik bel vrijdag weer “oh ik zie dat de dokter nog niet heeft beoordeelt, kan je maandag terug bellen?”. Vanmiddag teruggebeld… “oh ik zie dat de arts heeft genoteerd dat er bijzonderheden zijn die ze zelf wil bespreken met je, maar dat ze eerst wil wachten op een paar uitslagen die nog niet terug zijn, ze belt je vrijdagmiddag terug”.
The. Fuck. Zeg dan niet eerst dat ik na 2 dagen kan bellen voor de uitslag, Jezus. En nu mag ik me lekker 5 dagen afvragen wat de bijzonderheden zijn en waarom de assistente dat niet zelf alvast kan zeggen. Grrrrrr

1 like

Hahaha echt zo’n filmpje van mezelf terwijl ik voor me uit zit te staren en whatsapp of muziek luister. Of college volg. Of een broodje kaas eet.

Dit is echt een goed plan

3 likes

Ik had een vriendin die dat altijd deed en ik vroeg haar regelmatig of ze een zakdoek wou, maar dat was nooit nodig. :sob::sob:

Fietsers die haaientanden negeren en zich zomaar zonder te kijken voor je auto werpen. Nog irritanter is de rest van de kudde die dit als teken ziet om dan ook maar onterecht voorrang te nemen. Ik schrok me kapot.

4 likes

Confession: ik snapte gewoon niet hoe ik mijn neus moest snuiten dus ik was echt heel lang dat irritante kind dat haar neus constant ophaalde.

Jaaa dat heb ik ook vaak! Ook echt vragen van “hoe maak je kip klaar”, ja weet ik veel, ik ben vega sinds ik 12 was.

1 like

Bekenden, dat was nog het frappante. Iedereen weet dat ik vega ben maar ik krijg nog steeds vragen over vlees. :crazy_face:

Stomme Hennes heeft mijn hele bestelling geannuleerd :sob:

Nee lol, het is ook echt heel random. Had mezelf blijkbaar geprofileerd als een wandelende wikipedia dus een vriendin dacht “NOU dit weet ze vást ook”.

1 like

Ik sta al een halfuur in de koude te wachten omdat ik me van busuur had vergist :roll_eyes:

Ivo Niehe

7 likes

Ah hij heeft hele gewone oortjes hoor. Volgende keer gewoon slaan als ze iets zegt

Mensen in hokjes plaatsen!

Hebben wij dezelfde vriend?

1 like

Dat ik 6 euro betaal bij de H&M zodat mijn pakketje vanavond zou komen, en hij er niet is.

Meh.

Vandaag eindinspectie gehad van mijn appartement en alles was in orde. En nu mailt de makelaar opeens dat er een koelkast in mijn appartement stond toen ik erin trok. Maar dat was niet zo want ik heb zelf een koelkast gekocht en die was duur, dus die heb ik ook meegenomen. Echt irritant man.

4 likes

Die mensen die ieder jaar weer zeggen van " Jaa de chocolade letter i is even zwaar als iedere andere letter".
Daar gaat het toch helemaal niet om kut! Die i schuif je zo naar binnen bij een s bijvoorbeeld moet je 2x de bocht om dat duurt langer.

67 likes

Ga klagen (liefst op social media), ik denk dat je het extra geld wel terug kunt krijgen dan. Ik weet dat 6 euro geen astronomisch bedrag is, maar je hebt wel betaald voor een dienst die je niet gekregen hebt.

Ik zie heel vaak juist dat er twee letter I’s in een doos zitten. Scheelt wel, anders breek je je tanden er kapot op. En de kans is groter dat ik niet alles in een keer opeet.

Aan andere fietsers als ik zelf op de fiets zit.

1 like

Enews met hun bv Friends reünie terwijl het alleen 2 acteurs zijn die elkaar tegen komen op straat. Een foto van 2 mensen is geen reünie he

1 like