Waar erger jij je aan? #2

“wat zoek je op tinder?” Maar komt misschien omdat ik niet echt iets zoek? Ik vind het gewoon leuk een beetje te chatten, klinkt het en soms komt het tot een date en soms niet…

O en dat ik vandaag speciaal vrij ben om alles in te pakken voor mn verhuizing. En dat het 11 uur is En ik alleen maar loop te tinder. En ik kijk ondertussen verhuisvlogs :grimacing:

5 likes

Alles

4 likes

Ja godver die van mij ook. Of hij verslikt zich en hij gaat tien minuten om de tien seconden ongeveer zitten kuchen. DRINK EEN SLOK WATER VENT

7 likes

Aan een bekende/vriend op whatsapp. Die moet zelf elke ochtend 2 uur trainen en dan ‘s avonds 2 uur. Dan kan je dus niet appen prima. Maar als ik ‘s middags niet snel kan terugappen dan krijg ik opmerkingen als bad texter enzo. Jezus hypocriet kind. En dat heb ik ook maar gezegd.

3 likes

Ik heb vanuit Amerika een box besteld met een boek dat nieuw uit is gekomen en allemaal leuke dingen rondom dat boek (en deel 1 van de serie) maaar de bestelling is nu al 10 dagen geleden gedaan en na de bevestiging van de bestelling heb ik helemaal niksss meer gehoord. Ik begin me met de dag meer te ergeren, want ik zag op hun Instagram dat ze (of sommigen van het team?) blijkbaar op vakantie zijn maar ze communiceren dit helemaal niet naar de klanten :roll_eyes: Aan de ene kant denk ik: het zal vast binnenkort wel worden opgestuurd, maar aan de andere kant ben ik ook zo geïrriteerd dat op hun website als verzenddatum tussen 1-5 oktober stond en er nul communicatie is. Voel me voor het eerst zo’n socialmediastalker haha. Had al gemaild enkele dagen geleden maar heb nu ook gewoon een DM gestuurd op Instagram.

Of mensen die niet in een rechte lijn oversteken

2 likes

Mijn huisgenoot is echt zo’n persoon die alles wat je zegt weerlegt of ontkracht. Best irritant :expressionless:

1 like

Welnee, dat valt echt wel mee.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

27 likes

Hahahaha :joy:

2 likes

Ps echt irritant trouwens. Dat doet mijn moeder heel vaak. Eh nee, het valt niet mee? Laat me klagen!!

Aahh vreselijk is dat! Ik heb zo’n collega, valt geen normaal gesprek mee te voeren. Heb het opgegeven :rage:

2 likes

@anon22402465 @DavidRose ja, echt vermoeiend is dat. Ik verstop me zelfs wel eens voor hem haha. Net zei iemand tegen hem “ik vind het moeilijk om voor 1 persoon te koken, want het wordt standaard te veel”. Nou, hij sprong er natuurlijk direct weer op om het te ontkrachten. Zij kan het toch moeilijk vinden, boeiend :sweat_smile:

4 likes

Ja dat herken ik! Maar heb mezelf aangewend om hem buiten de wasbak eruit te duwen en meteen in mn mond te doen, haha

Dwdd en dat verschrikkelijke nummer dat ze nu aan het vertolken zijn…

1 like

Wonder boven wonder ben ik niet al m’n haarelastiekjes kwijt, maar ze zijn wel allemaal lekker uit gelubberd. Oftewel het zit te los, zakt uit en elk half uur kan ik m’n haar opnieuw vast doen, of het zit zo strak dat het voelt alsof ik net een halfgare facelift heb gehad en de haren bijna uit m’n kop worden getrokken

5 likes

Zo ben ik dus ook. Meestal omdat ik te dozig opsta, door mijn knie ga en daarna weken last van mijn knie heb. Als mensen bij voorbaat vragen of ik op wil staan dan doe ik dat wel gelijk maar in mijn hoofd is “mag ik er even langs” niet hetzelfde als “zou u even op willen staan”.

:wink: en hihi

2 likes

Zo herkenbaar! Opnieuw wassen heeft ook niet altijd zin

Dat sommige colleges mega laat online geplaatst worden.

Mijn haarband is na een maand via aliexpress eindelijk binnen gekomen. Heb hem nu een uur op (in? Aan?) en het voelt heel de tijd alsof het over mn hoofd schuift heb al 300 keer lopen trekken. Ik ben nog niet eens op mn werk en heb nu al het gevoel dat ik met 2 vleugels langs mn hoofd loop ivm verschoven haarband.

2 likes