Waar erger jij je aan? #2

Dat ik me niet zo lekker voel terwijl ik heel veel toe doen heb.

En??

Hij stond op slot. Ik ben nu in het bos en twijfel weer maar ik mag van mezelf niet toegeven want hij staat heus wel op slot.

1 like

Mijn albert heijn verkoopt alleen nog maar bagels met sesamzaadjes en ik haat sesamzaadjes :rage:
Nu zit ik handmatig al die zaadjes eraf te krabben

1 like

Hoe is het mogelijk dat er nog steeds mensen bestaan die honderd keer op enter drukken om op een nieuwe pagina te komen in een verslag (en waarom moet ik daarmee samenwerken)

25 likes

En anders dan is het toch al te laat :nerd_face:

Haha of juist niet ik ben echt de enige in dit bos :’)

1 like

Mijne ook! Vind die veel minder lekker dan zonder zaadjes

Hoe doe je dat dan? :no_mouth:

2 likes

Basic word cursus zou soms geen overbodige luxe zijn, haha.

2 likes

ctrl + enter om een nieuwe lege pagina in te voegen
pagedown/PgDn om naar volgende pagina te gaan (voegt geen nieuwe pagina toe)

4 likes

Mijn gordijnen die altijd het raam uit waaien als m’n ramen open staan.

He shit, straks worden ze dus overal vervangen :cry:

Ik heb een nieuwe mobiele provider en daarbij werkt het forum niet op 4G dus kan ik in de bus en op werk niet lezen :frowning:

Nooit, geen van zijn verhalen :cry: Maar kan niet heel onaardig zijn vanwege de setting, normaal gesproken ben ik best direct

1 like

Hooguit je ketting laten spannen bij je dure fiets. Is niet heel duur ben je vermoedelijk wel van het probleem af.

1 like

Aan buitenlandse auto’s die in straten rijden waar ze niet mogen rijden.

Ook al doe ik dat in het buitenland soms per ongeluk ook :raising_hand_woman:t2:

7 likes

:joy:

9 likes

Haha zag dit vandaag ook al toen ik er langs kwam. Wat een gekkenhuis was het daar vandaag zeg.

1 like

dat de accu van mijn elektrische fiets kapot is, en omdat mijn accu in het frame zit en dat niet meer gangbaar is is de accu niet direct leverbaar… kan drie weken duren!!! :cry:

en nu moet ik alles op een gewone fiets doen, net nu mijn lichaam echt wel behoefte heeft aan wat extra ondersteuning. damnit

en dat fucking 525 euries gaat kosten.