Hahaha die man op de fiets is het met ons eens
@Ruth Lekker vol ook vandaag met al die middelbare scholieren met papa en mama
Hahaha die man op de fiets is het met ons eens
@Ruth Lekker vol ook vandaag met al die middelbare scholieren met papa en mama
Haha ja die was de enige die een reactie gaf. Dit is centrum Amsterdam en geen kik van de lui op de fiets! Iedereen stopte keurig en wachtte tot deze super chauffeur klaar was met idioot doen.
Verkeer in die straat is sowieso een ramp! Al die bussen, niet te doen
Erger me aan dit weer en mensen die er enthousiast over zijn. Kan alleen maar aan global warming denken.
Ja, vind het echt absurd weer dit jaar. Stemt me echt een beetje droevig⊠Moet een keertje op een rijtje zetten wat het meest vervuilend is wat ik doe en dat minderen.
Aan de chauffeur van deze bus. Rijdt superlomp, keihard remmen en optrekken en te hard door de bocht rijden waardoor ik de hele tijd alle kanten op slinger op mijn stoel en me de hele tijd schrap moet zetten.
Ik wil een verhuizing doorgegeven via de site van de gemeente. Heb ik ergens iets verkeerds ingevuld en nu kan ik dat totaal niet meer aanpassen. Het zit gekoppeld aan mijn Digide, maar op de website daarvan staat het goed?! nu moet ik maandag de gemeente bellen. Ik hoop niet dat ik langs moet komen.
Ja, kan er gewoon niet van genieten.
Het zou echt verboden moeten worden voor mannen om alleen zoân plukje haar Ăłnder hun kin te hebben. Echt waarom doen ze dat? Om hun onderkin te verbergen ofzo? Of wie heeft hen verteld dat dat mooi is?
Het is 1 dag lekker weer en gelijk hoor ik van vreemden dat ik toch echt eens in de zon moet en wanneer ik dat eens ga doen.
Rot op, laat me wit zijn.
Mijn koffer is weer eens niet aangekomen.
Dat jij nog met een koffer durft te reizen
Dat er net een datum is geprikt voor de verjaardag van een vriendin van mij (want iedereen is druk enzo), krijg ik een mail, viert nog iemand die ik ken ook zijn verjaardag op die dag
Maar de eerste afspraak geldt. Vind het wel ff irritant dat ik daar nu niet heen kan. Misschien later een keer langsgaan maar dat is toch anders
Kun je t niet combineren?
Zat ik idd over na te denken maar dat gaat een beetje lastig want de ene verjaardag is in Enschede en de andere in omgeving Arnhem
Ja ik heb besloten om vanaf nu mân koffer niet meer mee te nemen en gewoon zo te reizen:
Dat zoveel leuke kleding momenteel alleen in van die babypoep mosterdgele kleur komt. Dat is één van de weinige kleuren waarvan zelfs ik kan zien dat ze mij echt niet staat.
Jaaaa oohh hier zat ik me gisteren ook zo aan te ergeren
HET IS OVERAL IN ELKE WINKEL ROT OP
Een vriendin en ik zeiden dat gisteren ook al tegen elkaar
Als tattoo mensen een tattoo tekenen die je kunt laten zetten en ze zetten erbij geen aanpassingen te doen in het design, kleur of grootte. Oke dan was lekker kunstschilder geworden want linnen heeft geen mening. Maar mensen helaas wel