Waar erger jij je aan? #2

Baantjes die minimum loon betalen, dan werk je elke week 3 of 4 dagen en dan heb je ongeveer 300/400 euro wat nog geeneens genoeg zou zijn voor je huur, heel gemeen :stuck_out_tongue:

2 likes

Of dat je als 18 jarige maar 400 zoveel euro huur mag hebben voor huurtoeslag en als 23 jarige veel meer, terwijl je als 18 jarige veel minder verdient bij een bijbaantje dan iemand van 23

1 like

Die loon is dan toch 300/400 per week? En huur gaat per maand dus dat gaat niet helemaal op?
Of zijn er echt baantjes die zo weinig betalen dat je met 3 of 4 volle dagen per week echt maar zo weinig per maand verdient? Kan toch niet

Hahah jaaah er zijn baantjes die zo weinig verdienen als 19/20 jarige hahah daarom is het ook zo irritant😛

Maar als je 3 dagen per week werkt (24 uur) en je krijgt daarvoor 400 euro per maand is dat net iets meer dan VIER euro per uur?? Dat is niet normaal hoor.

Minimum bij 19 is €5 nu en belasting betaal je niet dus weet niet wat jij voor werk doet maar ik zou wat anders gaan zoeken

1 like

Het is het waar erger je je aan topic
 :thinking:

Dit is dus niet zo? (Dingen waar je laat achter kwam)

1 like

Huh? Wie is zijn vader dan? :scream:

1 like

Haha ja dat is wel zo :stuck_out_tongue: ik denk wat @Zemraluani bedoelt is dat dat zo’n bekend feit is dat dat genoeg zegt over hoe bekend haar vader is met commerciĂ©le tv

3 likes

Huh idd? Ik heb t maar even opgezocht en ik las gewoon dat het wel zn vader is?

Ik heb van @Hectometer gehoord dat je dan een briefje moet ophangen met hoe je dat moet doen.

4 likes

Wow ik heb precies hetzelfde haha! Ook dat laatste, of ze altijd al zo is geweest.

Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ze heeft dus ook alleen die verbaasde reactie gestuurd en verder niks. Ik heb niet gereageerd, maar wilde eigenlijk iets zeggen van “als je wat meer interesse toonde had je het geweten”. Maar dat vind flauw dus doe ik maar niet. Denk wel dat ik het een keer ga aankaarten want het stoort me wel.

Ik heb nu trouwens ook meteen Leef in mn hoofd :rage: :rage:

3 likes

Muggen!!! Ben al sinds half vijf op dankzij die klote beesten. En ik haat dit weer en ik heb geen zin om te werken en grrrr.

1 like

Ja geloof het ook. Haha grappig hoe zo’n verwarring onstaat :smiley:

Sowieso bestek aanraken met je tanden!!! Mijn zus doet dit met vorken, krijg echt al moordneigingen als ik er al aan denk.

4 likes

Of als mensen proberen hun bord door te snijden met hun mes. Ik kokhals echt van dat geluid, net nagels over een schoolbord :woozy_face::woozy_face:

6 likes

Mijn god ja. Ik ben thuis ook de enige die het hoort en ik STERF af en toe van hoe mijn vader zijn eten snijdt.

Ik erger me aan mensen die zeggen: “Ik ga een tattoo/piercing zetten.”

Nee, dat ga je niet. Je laat een tattoo/piercing zetten, dat doe je niet zelf.

1 like