Waar erger jij je aan? #2

Mensen die ooit ergens vaag iets gehoord hebben en daar hun eigen waarheid van gemaakt hebben. Op werk hadden we het over spreekbeurten, waar wij het zelf vroeger over gehouden hadden. Ik verteld dat ik het een keer over de geschiedenis van mijn woonplaats gehouden had. Collega begon, oh maar die woonplaats is toch alleen maar nieuw? Die heeft geen geschiedenis. Ik dus vertellen dat er een oud gedeelte is en dat die plaats al best lang bestaat. Collega weer: nee hoor,mijn zus woont er die heeft gezegd dat hel allemaal heel nieuw is.
Collega gelooft nu nog steeds niet dat er meer dan1000 jaar geleden al een gedeelte van deze plaats bestond. En natuurlijk is het veel groter geworden enzo sinds een korte tijd. Maar het begin was er al wel best lang. En nog steeds houdt ze vol dat dat niet zo is. Dat het niet ouder dan 100 jaar is. En dat is altijd zo met dingen bij haar.

8 likes

Oh ik dacht ook dat hommels niet konden steken. Maar heb het even opgezocht en ze kunnen idd wel steken. Weer wat bijgeleerd vandaag :smiley:

3 likes

Haha bij-geleerd :honeybee:

20 likes

Bij een wesp wel toch? Is dat bij een hommel dan anders?

1 like

precies… wie heeft het nu nog over vuile bitch, en zo ken ik er nog wel een paar. zelfs thierry is een beetje uit geloof ik.

6 likes

Vuile bitch, me favo. 4-eva.

10 likes

Sorry kon het niet laten :kissing_heart:

1 like

Vuile bitchh je hebt me echt genakt nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schaaaaaat

11 likes

Jullie spelen met Mn privé, ik vertrouw deze donkere jongen niet help.

10 likes

Ik kreeg een mail van een volwassen man in een zakelijk bericht waarin hij ineens ‘hihi’ aan het einde van een zin schrijft.
:sweat::sweat::sweat:

27 likes

Ah bah. Ik vind hihi eigenlijk nooit kunnen, maar zeker niet in een zakelijke mail.

Ik had vandaag een dossier waar door iemand kl88 in gezet was. Want klachten is natuurlijk heel moeilijk om uit te typen.

14 likes

kl88?? Dat is helemaal erg :scream:

1 like

Holy shit haha die heb ik sinds 2001 al niet meer gehoord joh.

3 likes

Ja ik ken haar al lang en we zijn echt goede vriendinnen, maar onze vriendschap is sinds een tijdje minder hecht. Komt denk ik ook omdat ze intensief aan het daten is met iemand. Heb toen al een keer gezegd yo ik zie je bijna niet meer. Maar nu is er eigenlijk niks veranderd. En ik merk ook aan mezelf dat ik daardoor afstand neem.

Ik denk dat het altijd goed is om het nog een kans te geven! En contact houden als je op reis bent is altijd lastiger, weet ik zelf ook. Dus ik zou even afwachten hoe het is als ze terug is en het dan aankaarten. Succes ermee iig!

Dat mijn huisgenoot de vaatwas niet leegt. Grrr. Ik heb zaterdag de vaatwas aangezet en daarna nog helemaal geen vaat gebruikt. Mijn huisgenoot zet gewoon zijn vuile vaat op het aanrecht i.p.v. de vaatwas te legen. Dan denk je dat je geen gedoe over afwas en vuile vaat e.d. zal krijgen, omdat er een vaatwas is, zijn mensen zelfs te lui om die te legen.

(Ter informatie: ik leeg hem zo goed als altijd, maar ik was dit weekend erg druk. En nu wil ik eigenlijk wel eens zien hoe lang het zal duren… Met mijn vorige huisgenoot had ik de stilzwijgende afspraak dat in ieder geval de eerste die er iets wil inzetten, hem leegt als dat nog niet gebeurd is, lijkt me logisch.)

3 likes

Dit ja. Zaterdag ook een vrouw piepte elke keer precies voor waar ik ook wezen moest. Deed ze ook nog eens heel sloom bij de koeling. Pak wat je nodig hebt mens grrrr.

1 like

Een vriendin van me die alles zo ongelofelijk persoonlijk opneemt. Ik zeg veel dingen vaak sarcastisch of een beetje bot en dan voelt ze zich aangevallen.
Vind ik zo kut want ik bedoel het vaak echt niet serieus en dan moet ik me helemaal gaan verantwoorden/uitleggen :roll_eyes:

2 likes

Mensen die de supermarkt inlopen en dan nog voor de poortjes over het hekje gaan hengelen om een mandje te pakken… en dan nog selectief zijn ook dus een minuut staan te vissen naar het mandje met hengsel zodat ze tijdens het boodschappen doen lekker het vlees van je schenen af kunnen schuren

8 likes

Ik vergeet altijd een mandje te pakken (bij ons staan ze voor de poortjes) dus moet dan altijd ook juist hengelen haha

Hahaha hardop lachen. Je moeder ook echt haha.

En die brug over het spoor bedoel je? @Duif

1 like