Waar erger jij je aan? #2

Dat mensen hun schijtsporen niet weghalen

5 likes

Ik navigeer direct naar de lelijkste brug van Nederland.

1 like

Dat ik voor Picnic op plek 5112 in de wachtrij sta.

1 like

Ik vind die wachtrij best snel gaan! Ik stond er zelf nog geen twee maanden in en ik had volgens mij dezelfde plek.

1 like

Respect dat je bent gegaan hoor! Ik heb meerdere keren zo’n veel te vroege afspraak op mijn vrije dag verzet vanwege een onverwachte vergadering haha. En de week erna kon ik dan geheel toevallig alleen in de middag. (Waar ik dan ook weer spijt van kreeg van dan zit je de halve dag alleen maar een beetje te wachten op zo’n random korte afspraak midden op de dag.)

Ik stond gister nog op 201 en ben er nu doorheen! Kan best snel gaan

1 like

@anon98052296 @Nevertheless oh, dat is fijn om te horen! dan wacht ik rustig af.

1 like

Aan mijn schoonmoeder. Ze was nog geen half uur binnen en meteen een kut opmerking.

Ben aan het verbouwen in mijn nieuwe huis. Ze heeft me gisteren 3 keer proberen te bellen. Ja euh ik neem niet op als ik met mijn vingers in de verf zit.
Ze blijft nog tot en met zaterdag. HELP.

Bij ASN doen ze dat niet, goede reden om over te stappen! :muscle:t3:

2 likes

Nee idd ik heb ook asn met mn vriend en ik sta overal bovenaan/krijg alle post omdat ik alles fixx

Als ik post of mail krijg over m’n nieuwbouwwoning, word ik continu als heer aangeschreven. Dit heb ik al doorgegeven in juni, maar het is blijkbaar nog steeds niet aangepast.

Aan dit soort “vacatures” in vacaturegroepen op Facebook:

:fire: WOWWW :fire:
wil JIJ eigen BAAS zijn ?!:muscle:
zelfstandig werken ?!:muscle:
super VEEL GELD verdienen ?!:moneybag:
lid worden van een geweldige COMMUNITY?! :blue_heart:
vanuit HUIS :house: werken dus tegelijk zorgen voor je BABY :baby: / MAN :blonde_man: / HOND :dog: ?!
4 uur per week werken maar verdienen alsof je 40 uur werkt ?!:moneybag:
reageer dan met INFO en je krijgt een pb van mij!! :email:

TYPH OP

42 likes

If it seems too good to be true, it probably is.

4 likes

Haha volgens mij zijn dit van die piramideschema’s! Ook nog eens oplichterij dus.

3 likes

Ik heb nieuwe shampoo en mijn hoofd jeukt al de HELE dag.
Maar omdat het ranzig is als mensen heel de dag op hun kop klauwen heb ik 1000x de discrete ‘hmm hand door m’n haar’ gedaan en nu jeukt het alleen nog maar meer.

Zijn vaak sketchy dingen of juist totaal rottige kutbaantjes, telefonische verkoop enzo.

1 like

Aan bedrijven die willen dat je ervaring hebt voor je wordt aangenomen maar je kan nergens die ervaring opdoen omdat je nergens aangenomen wordt (omdat je dus geen ervaring hebt🙄)

11 likes

Of dat je zo’n hele motivatiebrief moet schrijven over hoe je er gewoon van houdt mensen te helpen en de winkel netjes te presenteren terwijl het maar een bijbaantje is wat iedereen het gewoon voor het geld doet :sweat_smile:

7 likes

En, inmiddels verlengd? :grin:

Mijn vriend die de fles cola omloopt. En hem vervolgens boven mijn hoofd open draait. Waardoor alles over mij en de grond spuit.

Ik zei daarna; ja hey dat had je kunnen verwachten he, waarom draai je m nou zo hard open?

Hij; hoezo dat kan ik toch niet weten??

Ik; je loopt net die fles omver?

Hij; oh niet door gehad.

Waar zit dat jong af en toe met zn gedachtes dan.

3 likes