Lalala bakje
Lalalala zakje
Lalalala takje
Voor elke caravan
Ok dit heb ik er van onthouden hahaha
Lalala bakje
Lalalala zakje
Lalalala takje
Voor elke caravan
Ok dit heb ik er van onthouden hahaha
Bla bla blabla jurkjes
Bladiebladie hakjes
Zoiets zat er ook nog in
Hahaha en ze lieten ook continu hetzelfde stukje zien. En dan 100x oefenen, lang nagedacht over elk woord. En dan is het zover, zingen ze met 45 man door elkaar en versta je er geen woord meer van.
In strakke pakjes. Dat is het enige wat ik onthouden heb. lalalala in strakke pakjes.
Ik zit op school te studeren in de bieb en tegenover mij zitten twee gasten die ten eerste loeihard zitten te lullen en tussendoor gaat steeds een keiharde āpingā van zijn telefoon af. Echt serieus als je dat geluid aan laat ben je gewoon ZO asociaal? Echt de hele tijd gaat dat ding af en hij lijkt het zelf niet eens door te hebben?
Dat er de laatste tijd telkens van alles op is bij de Jumbo en ik dan toch nog een stuk verder naar de AH moet lopen Ook op de meest random tijdstippen, zo irritant.
Ik wilde pizza bestellen bij Dominos, wilde afrekenen en zag de bezorgtijd op zsm staan dus veranderde het naar 18:00, is de bestelling ineens ā¬2,50 duurder?? Waar slaat dit op. Heb nu maar zsm gedaan want ben een krent.
dus om je pizza om 18:00 te krijgen moet je extra betalen? nou dan komt je pizza dus nog later omg is dat normaal. je bestelde om 16:45
Dat ik even lekker buiten zit voor wat frisse lucht en dat er dan weer net hĆĆ©r een of andere tulpenkut moet gaan staan roken. Ga weg.
Soms als ik in een topic gepost heb en ik daarna weer naar āongelezen topicsā ga, staat er 1 nieuw bericht bij diezelfde topics. Dan ben ik -elke keer weer- helemaal enthousiast want misschien heeft iemand op mān vraag geantwoord!!! MAAR ELKE KEER IS HET GEWOON MN EIGEN BERICHT gvd
In onze bieb hoeft het niet verplicht stil te zijn helaas. Gelukkig gingen ze niet lang na mijn berichtje weg
Ik erger me aan mijn eet- en koopgedragā¦
Ik ook! Ik erger me er steeds meer aan en het probleem zelf wordt ook steeds ergerš. En terwijl ik het zo goed weet, ga ik steeds weer de fout in.
Aan de mensen die pepernoten zeggen en kruidnoten bedoelen invasie. Vooral hier op het forum lees ik het Het zijn kruidnoten en staat levensgroot op de verpakking!!
Ik vind het commentaar erop ieder jaar juist irritant op dit forum haha. Mensen die zijn opgegroeid met het pepernoten noemen en dat ook al hun hele leven zo noemen ook al zijn het kruidnoten gaan dat echt niet ineens veranderen Of het nou op de zak staat of niet haha. Denk dat het ook regiogebonden is, waar ik woon noemt echt niemand het kruidnoten.
Dat kan! Tot aan vandaag had ik geen idee dat het ook door dialect zou kunnen komen. Maar alsnog als iets op de verpakking zo genoemd wordt, snap ik niet dat iemand bij het andere woord blijft maar dat ligt ook vast aan mij!
Kruidkoek/ontbijtkoek noemen we hier ook peperkoek. Misschien ligt het aan het genre dus haha.
Brabantttt hahahs
De deur achter me dichttrekken, beseffen dat mn macbook oplader nog 3 verdiepingen hoger op werk ligt, te eigenwijs zijn om terug te gaan (want metro halen en nog voor sluitingstijd de jumbo in willen) en dan tot zondag zonder oplader zitten
Voor de duidelijkheid, ik erger me aan MEZELF
Edit: OMG WEER mn pinpas niet mee dus die jumbo wordt m ook niet!!
Aan het feit dat ik alle 171 berichten in dit topic heb zitten lezen. Ik wilde wat nuttigs doen maar ergernissen zijn zo leuk om te lezen!!!