Waar erger jij je aan? #2

Hahah jaaaaa! De bezorger was heel aardig met 100x sorry. Dus toen voelde ik me wel een bitch. Maarja ik had honger…

19 likes

Oh zo lekker flexibel
Frustrerend!!!

1 like

Dat de schijt televisie hier voor alles gaat bij mn moeder. Ze kan iets niet doen want moet serie kijken. Als ze iets mist dan is het drama terwijl die serie zo mega uitgemolken is dat als je een jaar niet kijkt je nog het verhaal kunt volgen. En nu zit ik net een heel verhaal te doen en ze luistert geeneens want dr schijt serie is belangrijker

5 likes

Ik voel de agressie. Mijn moeder moet ALTIJD dat SCHIJT utopia kijken. Ben ik daar eens, altijd dat godskolere programma en dan praat je idd tegen een muur. Ze gaat me dan ook helemaal vertellen wie wie is en wie wat tegen wie gezegd heeft. BOEIT ME NIET, ik zeg ook elke keer: kijk je nu nog steeds dat schijtprogramma??? waarom??? ‘jaaa neeee mompelmompelslechtereden’ STOP GEWOON MET KIJKEN MENS.

9 likes

Ik heb ineens een mega hekel aan Ilse de Lange? Zag haar pas bij Linda’s zomerweek en nu de Voice senior.
Ik weet niet wat mij nou ergert, ze is zo overdreven blij ofzo? Een eeuwige kleuter die nooit eens normaal kan doen.

18 likes

Ik moet ook echt gewoon de drang om de tv uit te zetten onderdrukken haha. Mijn handen worden haast magisch tot de afstandsbediening aan getrokken

1 like

Dat ik zoooo veel spullen heb. Ik ga verhuizen en nu ik al mijn zooi aan het uitzoeken / inpakken ben besef ik pas hoe veel ik wel niet bezit. Ik raak echt enorm gestrest van het feit dat al die spullen onder mijn verantwoordelijkheid vallen / bij mij horen ofzo.

#specialsnowflake

6 likes

Als je even een deel van een WhatsApp gesprek laat zien aan iemand en diegene dan verder gaat scrollen. Staat vaak toch niks interessants maar heb dan heel sterk een privacyschending gevoel.

16 likes

Ja of door al je foto’s gaan kijken als je 1 foto wil laten zien

5 likes

Aan de pukkel op mn kont.

En mijn buurman die ineens muziek heeft aangezet met zijn dronken bek. ARGH! Hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is echt de grootste klootzak die er is, vooral dronken. En heb ook geen zin in politie drama want wil zo slapen. Mweh waarom is de buurman in het huis hiernaast zo kut en waarom zit mijn raam op een paar meter van zijn woonkamer.

:cry:

1 like

Even iets anders maar aangename kennismaking, alter ego :wink:

2 likes

Ik begrijp dit dus echt nooit, zo schaamteloos.

1 like

Vreselijk. Tot hoelaat ging het door? Ik zou het niet durven denk ik maar om 07:00 in de ochtend jij de harde muziek aanzetten? Zal hem leren.

Dat mijn nichtje wel eens kleding aanheeft met een tekst, zoals “cutest kid ever”. Ik ben sowieso tegen kleding met tekst en zoveel kinderkleding is met zo’n sneue tekst. Vind het ook niet bij m’n zus passen dat ze dat bij haar aantrekt maar ik denk dat ze dat dan heeft gekregen. Aangezien die koters direct alles ondersmeren maakt het je als moeder zijnde misschien minder uit op een gegeven moment.

3 likes

Mensen die iets wat al best lang gepland staat afzeggen omdat ze brak zijn terwijl ik er wel rekening mee heb gehouden. Ok is goed

3 likes

Kinderen die gillen en nog erger: hun ouders die lekker van hun wijn nippen en er niks van zeggen

6 likes

“Mijn kind doet zoiets niet”

7 likes

Oh ja vreselijk. Ik zit nu in de waterbus en kinderen rennen van hot maar her en de ouders zeggen er niets van. Zo zin om ff een pootje te trekken. Tis hier geen speeltuin gvd

Ik heb honger en heb gekookt, mn vriend moest eventjes naar werk…nu al vanaf 3 uur weg en ik weet niet hoe laat hij thuiskomt. Reageert ook niet op appjes. Heb de tafel gezellig gedekt en nu verpietert het eten. :pensive:
Stom van mij dat ik heb gekookt en stom van hem dat hij niks laat horen.