Waar erger jij je aan? #2

If it seems too good to be true, it probably is.

4 likes

Haha volgens mij zijn dit van die piramideschema’s! Ook nog eens oplichterij dus.

3 likes

Ik heb nieuwe shampoo en mijn hoofd jeukt al de HELE dag.
Maar omdat het ranzig is als mensen heel de dag op hun kop klauwen heb ik 1000x de discrete ‘hmm hand door m’n haar’ gedaan en nu jeukt het alleen nog maar meer.

Zijn vaak sketchy dingen of juist totaal rottige kutbaantjes, telefonische verkoop enzo.

1 like

Aan bedrijven die willen dat je ervaring hebt voor je wordt aangenomen maar je kan nergens die ervaring opdoen omdat je nergens aangenomen wordt (omdat je dus geen ervaring hebt🙄)

11 likes

Of dat je zo’n hele motivatiebrief moet schrijven over hoe je er gewoon van houdt mensen te helpen en de winkel netjes te presenteren terwijl het maar een bijbaantje is wat iedereen het gewoon voor het geld doet :sweat_smile:

7 likes

En, inmiddels verlengd? :grin:

Mijn vriend die de fles cola omloopt. En hem vervolgens boven mijn hoofd open draait. Waardoor alles over mij en de grond spuit.

Ik zei daarna; ja hey dat had je kunnen verwachten he, waarom draai je m nou zo hard open?

Hij; hoezo dat kan ik toch niet weten??

Ik; je loopt net die fles omver?

Hij; oh niet door gehad.

Waar zit dat jong af en toe met zn gedachtes dan.

3 likes

Knap dat je zo rustig bleef ( althans zo lijkt het nu) haha. Ik zou geloof ik echt uit mijn vel springen als iemand een fles cola, die omgevallen was, open zou draaien boven mijn hoofd hahah.

3 likes

Ja, hier net zo… dan wil ik dat de ander opneemt. Best wel erg eigenlijk. Maar gewoon om te praten over ditjes en datjes, nehhh. Ik ben dan ook aan het werk maar mijn tijden wisselen zo erg dat m’n vrienden dat niet weten dus bellen ze soms gewoon. Tuurlijk als er echt iets is ben ik er. Maar een ander die niet zijn of haar eigen tijd mag indelen kan ook niet altijd maar opnemen denk ik dan…

1 like

Ja ik weet ook niet hoe ik dat doe. Met de tijd geleerd denk ik haha

2 likes

Chauffeurs die hun knipperlichten vergeten te doven. HOE DAN?

7 likes

Heb om 9.30 uur een tweede sollicitatiegesprek en het is nu 9.38 uur en ze is er nog niet. Niet netjes.

1 like

Als iemand veel emoticons gebruikt.

Goed zo! Hoe reageerde ze toen je dat zei?

ik ging even heel snel en grondig afwassen op mijn manier maar toen was ik bij een glas en kwam er echt een plas afwaswater over mn shirt en broek heen brr

2 likes

M’n sok zit vastgeplakt aan mijn blaar
The horror
Was een pleister vergeten op te doen :expressionless:

Van die ballerina’s die sommige vrouwen dragen. Verpest een hele outfit zo erg. Bestaan die dingen nog?? Zo slap en lelijk
En ik ruik dan ook gewoon de stinkvoeten, in mijn hoofd hahaha

Oke ik had een voorbeeld link maar die doet t nie

39 likes

Was het een link van die met luipaardprint?

image

Je ruikt ze idd vanaf de foto

50 likes