Tandpasta met draaidop ipv een klepje.
Colgate!!!
Dat het gister en vandaag echt een sauna was in mijn lokaal
Kan niet slapen, heb een tering pijnlijke hoest en daardoor kan mn vriend niet slapen en die moet vroeg op. En buikpijn. Dus zit nu maar beneden met een kruik.
@Hyde ik denk dat @HvO bedoelt dat in vorige posts de plaatsnaam niet werd genoemd ivm privacy waar zr wonen oid en nu staat in de printscreen de plaatsnaam.
Dat ik als ik ochtenddienst heb, ik de hele nacht droom/wakker schrik en denk dat ik me verslapen heb. Slaap zo onrustig echt vreselijk
Een half uur voordat de wekker ging kotste de kat op bed. Toen ik het ging opruimen had hij z’n gestoorde half uurtje en viel hij mijn enkel aan en nu bloed ik leuk begin van de dag
Maar eronder?
Tegenstrijdige beoordelingen in één recensie.
Wat is het nou?!
Dat ik met mijn vriend een gezamenlijke rekening heb aangevraagd en ik heb mijzelf overal als eerste ingevuld etc. Maar op de contracten staat mijn vriend weer bovenaan. Hoezo worden mannen toch nog zo vaak als eerste gezet. En toen ik het vroeg aan de medewerker zei hij ’ Ja, dat is gewoon protocol’ Nou was in staat om die hele rekening meteen weer te cancellen.
Tgggggg fakking dom!
@Banananana @Juuldie ja ik vind het echt belachelijk gewoon. Blijkt maar weer hoe ouderwets/ traditioneel sommige dingen nog zijn.
Dat mensen hun schijtsporen niet weghalen
Ik navigeer direct naar de lelijkste brug van Nederland.
Dat ik voor Picnic op plek 5112 in de wachtrij sta.
Ik vind die wachtrij best snel gaan! Ik stond er zelf nog geen twee maanden in en ik had volgens mij dezelfde plek.
Respect dat je bent gegaan hoor! Ik heb meerdere keren zo’n veel te vroege afspraak op mijn vrije dag verzet vanwege een onverwachte vergadering haha. En de week erna kon ik dan geheel toevallig alleen in de middag. (Waar ik dan ook weer spijt van kreeg van dan zit je de halve dag alleen maar een beetje te wachten op zo’n random korte afspraak midden op de dag.)
Ik stond gister nog op 201 en ben er nu doorheen! Kan best snel gaan