Waar erger jij je aan? #2

Mijn wasdroger doet er bij handdoeken 3 uur en 20 minuten over en de wasmachine 2 uur en 15 minuten. Dus ik kijk nog niet heel vreemd op dat het zolang duurt. Misschien zit hij nu voller dan de vorige keer?

Mensen in de supermarkt die de hele tijd precies op de plek gaan staan waar jij bij moet

5 likes

Ja en ze staan altijd superlang. Ik denk dan ik kom straks weer maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik het produkt vergat.

2 likes

Dat je lekker in een hangstoel bij een wijnbar zit, mooi verscholen in het groen, rustig even weg van de drukte van de stad en dat er dan een gezin met twee RGKā€™s komt zitten :face_with_symbols_over_mouth:

16 likes

Aan mezelf. Ik houd altijd krampachtig de deur open voor mensen achter me, ook wanneer ze tien meter achter me lopen. Heb al zo vaak mensen per ongeluk laten rennen door mā€™n acties :ā€™) Help er echt niemand mee

7 likes

Ik erger me al een tijdje aan al die RGK grappen op het forum. Is niet grappig meer, stahppp.

11 likes

Same. Als het nou in dat topic bleef, maar de grappen/opmerkingen komen in zoveel topics terug. Zelfs zo lang na het hoogtepunt nog :roll_eyes:

4 likes

@Boommm en @hummus Ik weet niet of jullie het nu over mijn post hebben, maar ik wilde alleen mijn ergenis op een terras kwijt. Het was een plek waar ze voornamelijk wijn serveren en geen kindergelegenheid is. En ja dan stoor ik mij aan twee rondrennende kinderen die naast je stoel komen staan. Ik heb rgk gebruikt, omdat je dan een beeld hebt van de situatie. Niet meer, niet minder.

8 likes

Ik heb jouw post nog niet voorbij zien komen, maar ik ergerde me er ook al even aan dus vandaar dat ik inging op @hummus dā€™r post erover.

Edit: Oh ik ga net naar je profiel om naar je berichten te gaan om die post te checken, zie ik dat je die nota bene in dit topic gepost hebt haha. Daar heb ik dan compleet overheen gelezen (ben vooral aan het bijlezen geweest dit weekend dus dan kijk ik meer scannend over de posts heen, ik denk vandaar), maar zoals ik al aangaf komt het echt heel vaak voorbij. Al zou ook in jouw post ā€œirritante kinderenā€ hebben volstaan en vind ik de RGK benoeming overbodig en dus ook ergerlijk ja.

In dit geval voldeden de kinderen precies aan het type wat we hier op het forum een RGK noemen (en dat dacht ik ter plekke ook). Vandaar dat ik ze ook zo genoemd heb. Ik kan me er in dit geval niet zo aan ergeren, eerlijk gezegd. Er zijn wel vaker van dit soort ā€œperiodesā€ en dat waait vanzelf wel weer over. Zo zie ik het althans.

4 likes

Het was ook gewoon een adapte omschrijving van je hoor, je bedoelde het niet eens grappig. Soms moet je het beestje gewoon bij de naam noemen he, zag vandaag ook een hele groep lopen.

16 likes

Mensen die ā€œeen avondje gaan borrelenā€. Ugh waarom borrelen. Wat een kutwoord en kut activiteit.

3 likes

Niet perse jouw post, die had ik niet eens gezien voordat ik in het topic postte maar ik zie het overal op het forum. Maar snap dat het nu leek alsof het op jou gericht was, sorry.

1 like

Waarom dan?

Wat betekent RGK?

Ja maar dat is net hetgeen waar ik me aan erger :stuck_out_tongue: Dat sommige (in eerste instantie nog) grappige dingen tot in den treure uitgekauwd worden op het forum en die periode zo lang aanhoudt haha. Net als met bijv de veenmol & Thierry Baudet grappen/verwijzingen destijds. Nou vind ik dat van jou ook niet zo ergerlijk als mensen die gewoon random komen posten dat ze weer een RGK hebben gezien of de zoveelste verwijzing naar typische RG-schoenen. Maar ben gewoon RGK-moe :wink:

Maar dat jij je er niet aan ergert ging ik dus al vanuit haha. Maar het forum is niet Ć©Ć©n pot nat natuurlijk.

5 likes

Ik vind het zo ultiem kak. En echt een heel naar woord

1 like

Met Thierry en de veenmol heb ik ook niets, maar ik lees het en het boeit me ook niet zo (behalve dan dat ik politiek gezien Thierry een eng figuur vind). De RGK vind ik dan weer treffend en ergerlijk :wink: ook omdat je ze echt vaak ziet lopen. Neemt niet weg dat jij eraan mag ergeren natuurlijk.

Gmail heeft opeens allemaal mails gemarkeerd als Spam terwijl ze dat helemaal niet zijn en ik hiervoor wel gewoon mails ontving van deze adressen. Nu heb ik een heel belangrijke mail gemist waardoor ik nogal onprofessioneel overkom.

Aan een vriendin die niet zoveel interesse toont de laatste tijd en heeeel erg met zichzelf bezig is. Ze reageert super verbaasd op dat ik een date had vrijdag. Ja als je wat meer interesse toonde had je het geweten he??

4 likes