Hahaha hardop gelachen
Nee het werd ineens een link naar andere schoenen met touwtjes haha
Het was je eigen grap haha
Omg mijn titel nu, ik ga stuk.
Dit is heel erg hoe het bij Victoria’s Secret ook gaat. Denk dat ze dat willen nabootsen…
Ik had laatst precies hetzelfde, ze vroeg om mijn naam en ik keek echt zo
Echt rot op laat me gewoon m’n ding doen
Ja ik snap het. Ben er zelf ook niet van, haha. Maar denk dat het ook sowieso niet echt bij ‘de nuchtere Nederlandse vrouw’ past (als ik even mag generaliseren).
Ik erger me eraan dat er bij onze Lidl en Aldi geen snelkassa’s zijn, ik koop bijna alles bij Jumbo maar soms heeft 1 vd 2 iets specifieks wat alleen daar is, sta ik met 1 ding in de rij achter mensen met goed gevulde winkelwagentjes🙄
Ik zou echt een extreem belachelijke naam kiezen die zo bizar is dat die verkoopsters het amper tegen elkaar durven te vertellen. Quinoa ofzo.
Spongebobbisha😂
priscilla…
Laatst was ik in de Hunkemöller en toen was er een vrouw van een jaar of 65 BH’s aan het afrekenen, zegt die verkoopster heel triomfantelijk: wil je er ook bijpassende slipjes bij??? Nou ga ik daar sowieso al van over m’n nek… maar toen die desbetreffende vrouw vriendelijk afwees grapte ze: oh die dragen we zeker niet meer he???
Ik zat echt zo van??? Zo dom was dat
Gelukkig disde die vrouw haar met: nee die heb ik al.
Ik zou me laten aanspreken met: koninklijke hoogheid
@Falafel Waar ik me (zoals anderen ook al zeiden zie ik nu)vooral aan erger is dat het echt 1:1 van de Victoria’s Secret gekopieerd is, zo onorigineel. En dan vind ik de VS ook nog eens 10x beter qua service en verkoopsters (en bh pasvorm)
Mijn ergernis: een sportschoolmederwerker (laten we hem Sjonnie noemen). Laatste keer dat ik met hem een afspraak had, noemde hij me te vet/ongezond/te bleek (‘pak maar eens een zonnebankie! Veel mooier!’) Toen ik vandaag aan een andere medewerker vroeg om een schema van 45-60 min te maken (waar ik voor betaal en wat allang afgesproken was), kwam Sjonnie ertussendoor op zo’n belachelijk makende toon met ‘45 minuten full-body workout. Oookeee!’. Ja gast, ik weet dat ik het toch niet afmaak, dus waarom zou ik een langer schema opeens wel magisch gaan doen?! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik er wat van moet zeggen, want het is echt zo’n schijnheilig boontje die wss alles ontkent. Ja, het zit me wel hoog eigenlijk!
TL;DR: sportschoolmedewerker zegt constant onaardige dingen over mijn prestaties en uiterlijk
Hij heeft iets minder spieren maar wel ook serieus zo’n klein hoofd! Geen gezicht (sorry niet aardig).
Hij is op zn zachts ook niet aardig, dus dat mag je best zeggen. Bovendien wordt hij ook betaald om normaal te doen en uit jij je in het ergernistopic, dus je mag best harder zijn.
Vast zo’n man met een nek breder dan zn kaaklijn en een klein piemeltje van de anabolen. Veel plezier met zn leren huid en loshangend vel als hij 45 is, doei Melvin.
Brr ik voel je ergernis. Ik vind eigenlijk dat degene die die training geeft daar dan ook wat van moet zeggen, maar dat gebeurt niet begrijp ik?
Barrrrbeesha
Courtney
Dat mijn pabo bestelling nog niet verzonden is