Waar erger jij je aan? #2

Heb ook opeens dat veel mailtjes in mijn spambox komen en als ik dan zeg dat het geen spam is, komt het volgende mailtje weer in de spambox… Zo irritant!

1 like

Dat er vandaag iemand lag te snurken tijdens yoga, hoe moe ik dan zen worden :rage:

1 like

Zijn jij en @Boommm van de grappenpolitie? :scream:

Laat mensen lekker genieten van wat ze grappig vinden, in mijn leven is RG nu helemaal ingebed. Mijn vriend kent de term zelfs

2 likes

Ik uit alleen een ergernis, ik verbied niemand ermee door te gaan :face_with_raised_eyebrow:

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

:face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik denk dat Mn ouders van schrik dood zouden neervallen als ze er achter kwam dat er meer zenders dan NL 1,2,3, de BBC en Canvas bestaan. Ze praten altijd vol angst over de “commerciëlen”. Ze weten alleen dat Twan Huijs “daarheen is verdwenen”.

Mn vader vroeg laatst of Dre Hazes de zoon was van André Hazes, dus ik verwacht weinig op dat gebied.

41 likes

Zo vervelend, hopelijk een bug die ze kunnen verhelpen.

Door dit forum moet ik inwendig ook heel vaak lachen als ik over straat loop. Gisteren zag ik een man met een t-shirt met daarop Monaco GP 2014 en blauw-witte Gaastra schoenen. Dan denk ik dus gelijk: een RG… Het is ook echt een treffende term wat dat betreft.

6 likes

Klinkt echt als de Bermuda-driehoek onder de televisiezenders :joy:

6 likes

Dat is sinds tijden weer eens bij de h&m wilde bestellen en ze nu technische problemen hebben… :cry::cry: het veranderd ook nooit haha

Dat ik programma’s opneem en die dan kijk en pas als de reclame voorbij is me bedenk dat ik het ook gewoon door had kunnen spoelen

12 likes

Dat als je voor mij begonnen bent met studeren je stufi kreeg ipv het te lenen en als je na mij bent begonnen je 1000 euro korting krijgt. Maar de mensen die ertussenin zitten? Helemaal niks :roll_eyes:

6 likes

Baantjes die minimum loon betalen, dan werk je elke week 3 of 4 dagen en dan heb je ongeveer 300/400 euro wat nog geeneens genoeg zou zijn voor je huur, heel gemeen :stuck_out_tongue:

2 likes

Of dat je als 18 jarige maar 400 zoveel euro huur mag hebben voor huurtoeslag en als 23 jarige veel meer, terwijl je als 18 jarige veel minder verdient bij een bijbaantje dan iemand van 23

1 like

Die loon is dan toch 300/400 per week? En huur gaat per maand dus dat gaat niet helemaal op?
Of zijn er echt baantjes die zo weinig betalen dat je met 3 of 4 volle dagen per week echt maar zo weinig per maand verdient? Kan toch niet

Hahah jaaah er zijn baantjes die zo weinig verdienen als 19/20 jarige hahah daarom is het ook zo irritant😛

Maar als je 3 dagen per week werkt (24 uur) en je krijgt daarvoor 400 euro per maand is dat net iets meer dan VIER euro per uur?? Dat is niet normaal hoor.

Minimum bij 19 is €5 nu en belasting betaal je niet dus weet niet wat jij voor werk doet maar ik zou wat anders gaan zoeken

1 like

Het is het waar erger je je aan topic… :thinking: