Twee maanden pendelen, wat een zwaar leven
Ik kijk Ik weet wie je bent, het is best vermakelijk en spannend, maar waarom gaat die Anna met zowel haar stiefbroer, stiefneef als stiefoom naar bed en wordt daar vrij normaal over gedaan??
Tuurlijk mag zij klagen!. Alleen zij kan toch niet voor Harry van 70jr invullen dat hij alle tijd van de wereld heeft? Of dat Bep verder toch niks anders te doen heeft?
Nee oké ze zijn niet genetisch aan elkaar verwant, maar maakt dat het minder raar? Het blijft toch je familie?
Ja, maar ISSIE NIET LIEF??
Zo kijk ik als ik probeer aardig te zijn wanneer ik daar echt geen zin in heb.
Op de een of andere manier dacht ik even dat je Anna Nooshin bedoelde
Omg geweldig plaatje.
Mmm daar ben ik het niet geheel mee eens, maar dat is natuurlijk ook interpretatie.
Ik erger me ook vaak aan mensen in de trein dus ik snap het best als iemand daar eens een keertje over wil klagen maar bejaarden zomaar âdoodsâ aan gaan zitten kijken als ze een grapje maken⊠nah. Laat die mensen lekker.
Ja ja touché touché. Inderdaad gemeen. Maar vind het dom om te zeggen dat een oudere niet mag zeuren puur omdat hij oud is en vast niets beters te doen heeft.
En dan als hij een grapje maakt en lacht is het ook niet goed.
Ik weet nog steeds niet over wie het dan wel gaat
Ze heeft het over een serie en daarin heet iemand Anna.
Aan dat mijn kamer echt een zooi is en ik geen tijd heb om het op te ruimen
Mijn god, bejaarden hebben het soms mega druk. 10x drukker dan ik
Als je die leeftijd hebt, is je tijd trouwens sowieso heel kostbaar, lijkt me.
En dan nog? Mag je alleen vroeg in het OV zitten als je een geldige reden hebt?
Mag ik een waar erger jij je aan zonder omg topic?
Dat er maar 24 uur in een dag zitten. Hallo ik wil meer slapen.
Jaaa, ik vroeg het zeker niet omdat ik deze niet leuk vind, hij is heel lief!!! En hij kijkt alsnog vriendelijker dan je vorige plaatje in ieder geval haha
Met de NMBS is elke dag pendelen een overlevingstocht. Je weet nooit of je dezelfde dag nog wel thuis komt