Waar erger jij je aan? #2

Vreselijk. Tot hoelaat ging het door? Ik zou het niet durven denk ik maar om 07:00 in de ochtend jij de harde muziek aanzetten? Zal hem leren.

En dan ben je blij dat je op FF zit.

19 likes

Misschien wil ze de sfeer laten zien?

Dat mijn nichtje wel eens kleding aanheeft met een tekst, zoals “cutest kid ever”. Ik ben sowieso tegen kleding met tekst en zoveel kinderkleding is met zo’n sneue tekst. Vind het ook niet bij m’n zus passen dat ze dat bij haar aantrekt maar ik denk dat ze dat dan heeft gekregen. Aangezien die koters direct alles ondersmeren maakt het je als moeder zijnde misschien minder uit op een gegeven moment.

3 likes

Mensen die iets wat al best lang gepland staat afzeggen omdat ze brak zijn terwijl ik er wel rekening mee heb gehouden. Ok is goed

3 likes

Kinderen die gillen en nog erger: hun ouders die lekker van hun wijn nippen en er niks van zeggen

6 likes

“Mijn kind doet zoiets niet”

7 likes

Oh ja vreselijk. Ik zit nu in de waterbus en kinderen rennen van hot maar her en de ouders zeggen er niets van. Zo zin om ff een pootje te trekken. Tis hier geen speeltuin gvd

Ik heb honger en heb gekookt, mn vriend moest eventjes naar werk…nu al vanaf 3 uur weg en ik weet niet hoe laat hij thuiskomt. Reageert ook niet op appjes. Heb de tafel gezellig gedekt en nu verpietert het eten. :pensive:
Stom van mij dat ik heb gekookt en stom van hem dat hij niks laat horen.

Gister zat ik in een koffietentje en 1 kind was constant aan het gillen, ouders zeiden niets. Hij was een minuut stil, zeggen ze ‘Goed zo!’. Niks van ‘Doe eens niet’. Dus na 20min gillen is je mond houden goed gedaan???

Altijd deze

38 likes

Dat een zwarte eyelinerpen nooit zwart is wanneer je hem aanbrengt.
Althans bij mij niet.

1 like

Altijd fijn wanneer de universiteit denkt dat je even 6 uur per dag hebt om te studeren. Ga weg met je study load van 2u per dag per course en dat voor alle 3 courses. Ik heb ook een leven (in theorie)

1 like

Is ze 15?

3 likes

En die klootzakken kijken soms ook nog om hè, met zo’n denigrerende blik.

4 likes

Iedere minuut die passeert, is een minuut dichter bij de dood. Ik snap het wel.

18 likes

@Lula @grace
Ik zou er nu 1 kopen als ik het geld kon missen :joy:

Houd je meer tijd over voor de ‘dingen die er echt te doen’ in dit leven. Oppassen op de kleinkinderen bijvoorbeeld. Pittig kort scheelt je ook tijd. Heeeerlijk!

2 likes

Als je naar de naaf kijkt weet je ook vaak al genoeg. Bij elektrische fietsen is die meestal dikker dan bij niet elektrische fietsen. :grin:

2 likes

Ja want ik ben gek. Nee grapje ik heb extra electives. Dus eigenlijk ben ik wel gek. Maar het klonk zo interessant (de extra courses dan, niet dat ik gek ben)

1 like