Waar erger jij je aan? #3

Als de drank nou gratis was

2 likes

De buren hier naast zijn echt super vriendelijke oude mensen. Maar nu beginnen ze doof te worden denk ik en staat de tv op volume straaljager. Ik heb mijn eigen tv al veel harder gezet dan normaal en nog hoor ik precies waar hun naar kijken. Zo irritant. Ga daar ook steeds op letten dus mijn eigen film volg ik maar half

1 like

Zijn ze ballerina geworden?

1 like

Als je hulp nodig hebt, help ik graag! Ik vind dat soort dingen leuk om te doen
(Gemiste kans, had loopbaanbegeleider moeten worden)

1 like

Dat de levertijd van onze nieuwe meubels zo lang isā€¦ Meh.

Ik erger me aan de klantenservice van een bepaalde webshop omdat ze zo overdreven ā€œvriendelijkā€ reageren door achter elke zin mijn naam te zeggen. Zo irritant vind ik dat altijd, werkt alleen maar averechts.
Oh en als je 5 minuten niet reageert: ā€œHALLO BEN JE ER NOG>???ā€
Pfff :slight_smile:

1 like

Ik had een (best wel lang) artikel doorgestuurd in een appgroep en erbij gezegd dat ik het echt een heel leuk verhaal vond. Twee vrienden reageerden dat ze het ook leuk vonden, en toen reageerden twee vriendinnen erop met ā€˜geen zin om te lezenā€™ en de ander ā€˜ik snap het niet, ik had wel betere dingen met mā€™n tijd kunnen doenā€™. Echt rare reacties? Hou dan gewoon je mond. En nu ben ik chagrijnig.

3 likes

Ik bedacht opeens dat ik nog Shabbies wil maar op serieus elke webshop hebben dezelfde laarsjes steeds een andere prijs. Grr, zo kan ik voor eeuwig blijven zoeken

Huh, wat onaardig ook? Ik snap wel dat je dit vervelend vindt.

Ik had vannacht een droom en het einde was zo abrupt he en nu weet ik het antwoord op iets niet daardoor :rage:
Heb al op Google zitten zoeken hoe ik mezelf weer terug transformeer naar een droom maarja

1 like

Dat de insta stories gewoon verder gaan terwijl ik nog bezig ben met een reactie typen/emoticons zoeken. Het is nou al twee keer gebeurd dat ik hij door ging naar de volgende persoon en dat ik toen net op verzenden drukte. Hebben andere mensen dit ook of ben ik gewoon echt veel te sloom?

Ik wil een bestnine op Instagram aanmaken maar de website doet het niet

En nu een echte ergernis: ik verwachtte vandaag een pakketje dus zat thuis te wachten, hoorde ik iets door de brievenbus vallen, was het het briefje dat mijn pakketje bij de buren lag! Ik boos naar buiten, stond die bezorger ook nog gewoon bij de buren voor de deur. Zegt ie oh ja het was donker dus ik dacht dat je niet thuis was. Ja lul, bel dan op zā€™n minst gewoon aan! Godverdomme altijd gezeik met die pakketjes

2 likes

Dat ik mijn mooooie glazen theepot vandaag gemold heb. Zo snel mogelijk een mooie nieuwe vinden :sob:

Ik wil duurzamer leven maar het ov maakt het me zo moeilijk.
Ik moet morgen naar een vriend, met de trein kost dat 30 euro in totaal. Met de auto ongeveer 14 euro (geen parkeerkosten daar). En het is ook nog eens een stukje sneller (scheelt 20 min. ofzo)
Vanaf a.s. Vrijdag heb ik weer een kortingskaart maar echt het ov zonder korting is zo achterlijk duur. Wist ik echt niet zo goed.
Maar het activeren van een abonnement kost dus veel werkdagen en vanwege de kerst enzo gaat die dus pas vrijdag in.
Oke schijtchagrijnig dus want ik wil duurzaam doen maar ik wil ook geld besparen want ben al zo arm.

Morgenavond zijn de halve finales en dan is de finale nieuwjaardag 21.00u.

Er is familie op bezoek en die praten zo had, bijna schreeuwen. Dat is blijkbaar hun normale manier van communiceren?! Ik probeer al meer dan 2 uur te slapen

Mn vriend die op elke vrij dag, elke ochtend wanneer ik beneden kom, zit te gamen. Word er gelijk strontchagrijnig dooršŸ™„ #zuretrut

2 likes

Realiseer me dat ik mijn vlucht helemaal niet kan halen als ik met het OV naar het vliegveld ga. Hij vertrekt om al 7.15 en kan dan pas om 7.05 op het vliegveld zijn. Waarom gaat de eerste trein pas om 6.08 en gaan bussen ook niet zo vroeg? :cry::cry::cry:

Wordt nu opeens een dure reis als ik met de taxi moet, want denk niet dat iemand me kan brengen. Erger me aan mezelf, want had dit wel eerder uit kunnen zoeken.

  • mensen die altijd muziek aan moeten hebben, ik word daar zo onrustig van
  • mensen die hun schoenen (hakken) aantrekken ruim voordat ze de deur uit gaan en zich dan nog moeten klaarmaken waardoor ze 100x heen en weer lopen en dat gebonk van die hakken op een houten vloer maakt mij gek :@
  • en seksende huisgenoten

Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is om me minder aan mn huisgenoten te ergeren (of verhuizen haha).

1 like

Ja die houten vloer! Wij hebben ook een houten vloer in de woonkamer en lopen zelden met schoenen binnen. Ik stoor me er zelf al aan, laat staan de buren (als ze het kunnen horen, dunno).

1 like