Waar erger jij je aan? #3

Dat ik zoveel paaseitjes heb zitten vreten vandaag. Ik moet die dingen ook niet in huis halen. Ja of gewoon een klein zakje en niet zo’n grote.

7 likes

Hahah love dat je tijdens het bericht al terugkomt op je besluit om ze niet meer te kopen

12 likes

Haha welcome to my life

Mijn eerste gedachte is dan altijd meteen ‘eh ja graag of niet hoor :rage:’ Zo irritant als mensen niet gewoon enthousiast ja kunnen zeggen op iets of gewoon een overtuigd nee.

9 likes

Aan de koortslip die in mijn mondhoek verschenen is vannacht. En aan de bijwerkingen van de antibioticakuur die ik moet slikken dankzij complicaties na een tandarts behandeling… Ik ben trouwens allergisch voor peniciline en had dit zeker 5x gemeld bij de tandarts; kom ik aan bij de apotheek en had ze dat alsnog voorgeschreven? Gelukkig geloofde de apotheker me wel en kreeg ik uiteindelijk iets anders.

Mijn vriend is gisteravond op de bank in slaap gevallen en ik heb 'm laten liggen en ben zelf op bed gegaan. Vanmorgen, toen ik hem notabene wakker heb gemaakt omdat hij geen wekker had gezet, kreeg ik de wind van voren omdat ik hem niet had wakker gemaakt om op bed te gaan liggen en kreeg ik de schuld dat hij nu ‘helemaal verrot’ was :roll_eyes: tuurlijk joh.

Klanten die ons mailen met “hey meiden” … lekker denigerend.

2 likes

Neeee deze vind ik juist super lekker haha!

1 like

Mensen die met hun vingers ergens op gaan tikken in wachtkamers :persevere:

3 likes

Als mensen heel erg kritisch zijn in het vinden van een partner en zelf eigenlijk niet echt hoge eisen aan zichzelf stellen. Een vriendin van mij vind niks goed, dit kan al een lelijke wenkbrauw zijn en een andere vriend die knapt op zo ongeveer elke karakter trek af en stelt hoge eisen terwijl hij zelf lastig in de omgang is en een moeilijk persoon. Kan ik me soms wel aan beginnen te ergeren.

11 likes

Is toch niet jouw verantwoordelijkheid om een nieuwe huurder te vinden ?

Zo stom!!
Mijn vriend zegt altijd hoelang die gaat powernappen, als ik hem dan na die tijd wakker maak is het verkeerd maar als ik hem laat liggen is het ook niet goed.
Nu laat ik hem altijd maar liggen, rot een eind op Joe.

3 likes

De kokos mango variant is ook al zo ranzig.

2 likes

Ja maar echt he! Beide keren een chagrijnige vriend. Heb ook gezegd dat ie 't voortaan maar uitzoekt hahah. Nooit goed. Maar natuurlijk had hij mij wel wakker gemaakt hoor als ik dat was!!! Uhu.

1 like

Ja dan denk ik ook uhm mij overkomt dit niet en zelfs al overkwam het mij 1 x de powernap situatie is minstens 3 x per week!

Hahaha ja hier net zo. Zoekt ie maar iemand die voor moeder wil spelen :joy:

1 like

Ik wil een huis gaan huren en ik ben de eerste keus maar de oude huurder die had gezegd dat hij bij zijn vriendin in zou trekken, nu toch terug wil want het is weer uit??? De eigenaar heeft morgen een gesprek met hem en als hij het dan toch niet wilt mag ik erin.

Baal er echt heel erg van. Snap ook niet dat je met zo iemand door wilt blijven gaan als huurbaas zijnde. Hoor morgenmiddag wat het word maar heb er een slecht gevoel over. Zou het liefst paar slaap tabletten nemen en morgenmiddag pas wakker worden

Ah wat kut. En je hebt nog geen contract getekend neem ik aan? Op zich zou de huisbaas kunnen zeggen dat die ander pech heeft natuurlijk, want die heeft zijn contract gewoon opgezegd neem ik aan, maar uiteindelijk is de huisbaas natuurlijk degene die bepaalt aan wei hij het verhuurt, en kan hij ervoor kiezen om die jongen een nieuw contract aan te bieden. Hoop het uiteraard niet voor je, zal voor je duimen!

Nee nog niks getekend oid. Ik vroeg ook aan hem waarom hij verder wilde gaan met die jongen omdat ik niet twijfel. Vind het een beetje raar maargoed het is afwachten. En ik haat het om dingen af te moeten wachten

En dankjewel voor het duimen :ok_hand: hoop dat het helpt.

1 like