Waar erger jij je aan? #3

Mensen die gaan rennen op (drukke) stations?! Ik mis liever m’n trein dan dat ik 5 mensen en een hond omver bulldozer door te gaan rennen.
Maar misschien is m’n leven ook wel zo insignificant dat ik nooit ergens voor hoef te rennen.

13 likes

Dat papiertje om paaseitjes
Waarom er zit toch al een zak omheen?

11 likes

Ik werkte vorig jaar op het station (buiten, op het perron) en toen het had gesneeuwd en glad was zag ik zooo vaak mensen over het perron sprinten. Nou ik kreeg het er gewoon benauwd van, ik zag ze in m’n hoofd al een voor een onder de trein glijden :slightly_frowning_face:

1 like

Dat ik een puist heb. Ik slik al 5 maanden roaccutane en vanaf maand 1 ging mijn acne weg en nu 1 maand voor ik mag stoppen krijg ik een puist. Ik hoop dat het komt door de vliegtuiglucht

“Ik kijk nog wel even wat ik doe”

14 likes

Ja, kan.

Maakt mij niet uit, zeg jij het maar.

19 likes

M’n nekharen gaan overeind staan hiervan

1 like

Deze thee!! Te vies

5 likes

Haha oh ik zeg dit heel vaak. Maar als anderen dit doen vind ik het ook irritant/onduidelijk. Laatst was ik op het station en ik kon of naar huis, of naar m’n fwb. Dus ik zei van zal ik de trein naar Amst nemen? En toen zei hij ook; ja kan. Dus ik vroeg nog van; oké dus zal ik komen??? En hij reageerde niet meer voor een half uur ofzo dus ik heb de trein naar huis gepakt. Ik appte hem nog oh ik ben trouwens thuis en toen reageerde hij ineens wel om te zeggen; huh je kwam toch naar mij?
Dus ik ging hem quoten met dat bericht. Dus hij weer van ja inderdaad ik zei toch ja kan! Dus ik zei weer van ja kan, maar kan ook niet :stuck_out_tongue:
Mijn ergernis is wanneer mensen op zo’n moment niet bedenken dat reageren handig is en ik niet een half uur buiten ga wachten tot ik uitsluitsel heb :cowboy_hat_face:

13 likes

Dat ik zoveel paaseitjes heb zitten vreten vandaag. Ik moet die dingen ook niet in huis halen. Ja of gewoon een klein zakje en niet zo’n grote.

7 likes

Hahah love dat je tijdens het bericht al terugkomt op je besluit om ze niet meer te kopen

12 likes

Haha welcome to my life

Mijn eerste gedachte is dan altijd meteen ‘eh ja graag of niet hoor :rage:’ Zo irritant als mensen niet gewoon enthousiast ja kunnen zeggen op iets of gewoon een overtuigd nee.

9 likes

Aan de koortslip die in mijn mondhoek verschenen is vannacht. En aan de bijwerkingen van de antibioticakuur die ik moet slikken dankzij complicaties na een tandarts behandeling… Ik ben trouwens allergisch voor peniciline en had dit zeker 5x gemeld bij de tandarts; kom ik aan bij de apotheek en had ze dat alsnog voorgeschreven? Gelukkig geloofde de apotheker me wel en kreeg ik uiteindelijk iets anders.

Mijn vriend is gisteravond op de bank in slaap gevallen en ik heb 'm laten liggen en ben zelf op bed gegaan. Vanmorgen, toen ik hem notabene wakker heb gemaakt omdat hij geen wekker had gezet, kreeg ik de wind van voren omdat ik hem niet had wakker gemaakt om op bed te gaan liggen en kreeg ik de schuld dat hij nu ‘helemaal verrot’ was :roll_eyes: tuurlijk joh.

Klanten die ons mailen met “hey meiden” … lekker denigerend.

2 likes

Neeee deze vind ik juist super lekker haha!

1 like

Mensen die met hun vingers ergens op gaan tikken in wachtkamers :persevere:

3 likes

Als mensen heel erg kritisch zijn in het vinden van een partner en zelf eigenlijk niet echt hoge eisen aan zichzelf stellen. Een vriendin van mij vind niks goed, dit kan al een lelijke wenkbrauw zijn en een andere vriend die knapt op zo ongeveer elke karakter trek af en stelt hoge eisen terwijl hij zelf lastig in de omgang is en een moeilijk persoon. Kan ik me soms wel aan beginnen te ergeren.

11 likes

Is toch niet jouw verantwoordelijkheid om een nieuwe huurder te vinden ?