Ik kom net van de wintersport en Mn voeten zijn zo vol met vocht, vreselijk. T trekt ook al door naar Mn kuiten. En ik kan al zo moeilijk lopen van de mega spierpijn.
#firstworldproblems
Ik kom net van de wintersport en Mn voeten zijn zo vol met vocht, vreselijk. T trekt ook al door naar Mn kuiten. En ik kan al zo moeilijk lopen van de mega spierpijn.
#firstworldproblems
Ik heb een flinke complicatie na een wortelkanaalbehandeling dus ik moet vandaag (alweer) naar de tandarts. En ik heb sinds 2 maanden een nieuwe baan en ben al 3x weg moeten gaan i.v.m. tandenissues.
Dat collegaâs onwijs hard aan het praten zijn. Dat ik samen met een andere collega een headset opzetten. Vervolgens de 2 kletsende collegaâs het belachelijk vinden dat we een headset ophebben, ja euh doei.
Niet op maandag ochtend dit soort streken uithalen.
Mn bed (matras eigenlijk) is zoooo kut. Word elke ochtend wakker met pijn over mn hele lichaam. Voel me net 80, ben begin 20.
Ik vind het shirt dat ik voor werk aanmoet zo irritant. Het past net niet, te straks bij de boobs, te strak bij mn heupen en de armen zijn te lang. En het is een XL nota bene. Echt voor mannen gemaakt Ik ga gewoon zelf een zwarte longsleeve kopen
Dit had ik ook, week geleden een nieuw matras gekocht en echt een gelukkig mens nu. Dus gun jezelf een nieuw matras en betere nachtrust!
Laatst was er een 10% korting actie op onder andere matrassen bij ikea, dus ik verwacht dat er in de koopjeshoek nu wel veel matrassen zijn (dus 30% korting op originele prijs).
Ik ben ongesteld en heb buikpijn. De rest is misschien een beetje tmi, meteen een mooi moment om die blurspoiler eens te testen.
Ik was een week geleden al ongesteld, maar toen zette het niet helemaal door en stopte het weer. Nu ben ik dus gewoon wéér ongesteld en dit keer ook superheftig, dat heb ik al een hele poos niet meegemaakt. Vanochtend was ik ook voor het eerst sinds twee jaar doorgelekt, het was één groot bloedbad en toen ik daarna op het toilet zat stroomde het er gewoon uit.
Dat ik over een periode van 5 jaar âŹ430,- kwijt ben om alleen maar verpleegkundige te zijn. Ik heb dan nog geen bijscholing of iets gevolgd.
Baas betaald het wel terug (beroepsorganisatie en herregistratie) maar ik ben dat al zo vaak vergeten omdat het alleen in mei kon bij mijn vorige werkgever.
Woningsites die studentenkamers adverteren als appartement. Zet het dan gewoon neer als kamer Hoe moet ik nu op goedkope appartementen zoeken en zeker weten dat het voor mij alleen is.
Ja dit vind ik ook zo vervelend! Ben ook opzoek naar een huis en soms kom ik dan een leuke studio tegen en dan âwordt het toilet gedeeld met 2 nette medebewonersâ. Ja dan is het dus geen studio hĂ©.
Bedankt voor de tip! Helaas zit ik op het moment even kort, net twee vakantie geboekt
Mijn stagebegeleider die wel 2x per week vraagt: voel je je wel goed vandaag? Je ziet wat bleek.
Ik heb al maanden niet in de zon gezeten zoals de meeste Nederlanders, ik ben gewoon wit. Laat me.
Ohhhh maar daar ook een ander matras dus beter slapen hopelijk hahaha.
Waar ik me aan erger? Als je een vriendin appt en ziet dat zij het gelezen heeft maar blijkbaar een week (!) nodig heeft om te reageren en hetgeen wat je appte totaal niet meer relevant is. ZO bloed irritant. Ik doe er nu ook gewoon minimaal een week over om te reageren zodat zij weet hoe het is.
Waarom?
Ik zou daar wat van zeggen. Opmerkingen over je uiterlijk vind ik niet kunnen (tenzij je model bent hahaha)
Ze bedoelt het wel goed, meer als in bezorgdheid. Maar ik vind het dus irritant dat mensen zo snel denken dat je ziek bent als je gewoon wit bent
Dat heb ik ook erg vaak. Als ik me niet zo lekker voel, ben ik gelijk lijkbleek en hoor ik alleen maar âGAAT HET MIJN GOD JE BENT ZO WIT!!â
I was born this way.
Mensen die gaan rennen op (drukke) stations?! Ik mis liever mân trein dan dat ik 5 mensen en een hond omver bulldozer door te gaan rennen.
Maar misschien is mân leven ook wel zo insignificant dat ik nooit ergens voor hoef te rennen.
Dat papiertje om paaseitjes
Waarom er zit toch al een zak omheen?