Whaha hehe kwartje is gevallen.@Wbjne ik twijfel er ook wel eens aan, maar dan heb ik alsnog een soort huid boven mijn wenkbrauwen dat dikker lijkt dan 5/10 jaar terug. Daar kan botox niks aan doen. Weet niet of het duidelijk is. Maar eerst voelde je gewoon meer voorhoofdsbot onder mijn huid, nu voel ik meer van die verslapte spieren ofzo
Hahaha moest hier wel om lachen. Had niet gedacht dat je het zo kon linken. De rimpels komen gewoon door het leven an sich, niet de borstvoeding haha!
Ik heb het wel eens gebruikt voor de zwangerschap, maar tijdens je zwangerschap en de borstvoeding mag het dus idd niet.
Dus alle rimpels zijn weer terug en zou graag alles weer gladstrijken. Maar goed, je kind gaat nu voor he haha
Kinderen zorgen wel voor meer/eerder grijze haren toch, misschien ook een rimpel hier en daar, al die stress Hahha
Aw ik kan me voorstellen dat dit vervelend is! Misschien een opsteker voor je: mijn moeder komt vaak in het ziekenhuis en zij is meestal wel blij om daar een jong gezicht te zien “want die jonge mensen zijn nog helemaal enthousiast en gedreven en kennen vast de nieuwste ontwikkelingen”
Vandaag erger ik me aan de AH. Vanochtend vroeg een paar boodschappen gedaan. Kom ik er thuis achter dat de klant voor mij waarschijnlijk mijn brood heeft meegenomen. Ik denk niet bewust. Diegene had veel boodschappen en inpak stress. De cassiere die er zat is echt een zuurpruim. En altijd heel onaardig tegen mij. Ze vraagt ook nooit of ik zegeltjes wil en wel aan andere klanten. Ze wordt ook altijd boos als ik mijn bonuskaart niet zelf scan. Ik ga daarom vaak naar de zelfscan kassa, maar nu heb ik de hele Eftelingzegel actie gemist. Vind ik echt jammer
Van die wikkeljurkjes/jumpsuits waar je op de een of andere manier altijd recht mn beha in kijkt…
Het idee van dit soort dingen is zo leuk maar het valt altijd tegen. En je kunt meestal ook nog je hele onderbroek erdoorheen zien ook
Aan mijn dochter die vandaag echt het bloed onder mijn nagels aan het vandaan halen is. Nu ligt ze eindelijk op bed, is ze na een uur alweer wakker. Noooo…
ik vind m je eigenlijk heel mooi staan haha.Klein veiligheidsspeldje erin en gaan!
Dankje! Ja vond m ook wel heel leuk, denk dat ik toch nog eens ga passen, kijken of ie met ander ondergoed minder doorschijnt
Ja heel leuk! Waar is die van?
H&m!
Ja godverdomme mercurius staat verkeerd he, eerst scheurt mijn lievelingsbroek en dan word ik door de CEO van het bedrijf waar ik voor werk op het matje geroepen.
Lekker, zo’n eerste dag terug na vakantie. Blijkbaar vindt mijn manager mijn gedrag nog steeds niet wenselijk, terwijl ik me bewust afzijdig heb gehouden sinds het laatste gesprek met HR.
Schijt omhoog man serieus.
Ik heb zegels over, wil je die?
Dit vind ik echt lief! Ik heb ze gelukkig niet meer nodig, want mijn schoonmoeder heeft zat.
Same inclusief teleurstelling!
Als je net een paar dagen geleden wat besteld hebt, het is nog niet eens binnen en het nu al goedkoper is.
Zo dan, ik had gereageerd met: “joh, bij nader inzien wil ik het bedrag wel veranderen, maar dan naar 0 euro. En nu ben ik geen donateur meer, dus niet meer bellen, ciao!” Vind dat echt een hele agressieve manier van extra geld binnenharken, rupsje-nooit-genoeg style.
Mensen die zelf geen beslissingen durven maken en dan iedereen om advies gaan vragen. Het is jouw leven, doe er wat mee. Weet ik veel hoe je je hond moet gaan noemen/waar je op vakantie moet gaan/of je uit eten moet gaan vanavond of niet. Heb je zelf geen mening?
En dat is inderdaad precies hun machtspositie. Je bent donateur omdat je de inzet van het goede doel belangrijk vindt, en je donateurschap waarschijnlijk niet zult opzeggen. Zo smerig
Zo erg dit soort dingen. Mijn oma had laatst ook van twee weken alle brieven verzameld van goede doelen die geld willen en liet die aan mij zien. Het waren serieus 23 brieven. Dat is toch niet normaal?