Dat ik over een periode van 5 jaar €430,- kwijt ben om alleen maar verpleegkundige te zijn. Ik heb dan nog geen bijscholing of iets gevolgd.
Baas betaald het wel terug (beroepsorganisatie en herregistratie) maar ik ben dat al zo vaak vergeten omdat het alleen in mei kon bij mijn vorige werkgever.
Woningsites die studentenkamers adverteren als appartement. Zet het dan gewoon neer als kamer
Hoe moet ik nu op goedkope appartementen zoeken en zeker weten dat het voor mij alleen is.
Ja dit vind ik ook zo vervelend! Ben ook opzoek naar een huis en soms kom ik dan een leuke studio tegen en dan ‘wordt het toilet gedeeld met 2 nette medebewoners’. Ja dan is het dus geen studio hé.
Bedankt voor de tip! Helaas zit ik op het moment even kort, net twee vakantie geboekt 
Mijn stagebegeleider die wel 2x per week vraagt: voel je je wel goed vandaag? Je ziet wat bleek.
Ik heb al maanden niet in de zon gezeten zoals de meeste Nederlanders, ik ben gewoon wit. Laat me.
Ohhhh maar daar ook een ander matras dus beter slapen hopelijk hahaha.
Waar ik me aan erger? Als je een vriendin appt en ziet dat zij het gelezen heeft maar blijkbaar een week (!) nodig heeft om te reageren en hetgeen wat je appte totaal niet meer relevant is. ZO bloed irritant. Ik doe er nu ook gewoon minimaal een week over om te reageren zodat zij weet hoe het is.
Waarom? 
Ik zou daar wat van zeggen. Opmerkingen over je uiterlijk vind ik niet kunnen (tenzij je model bent hahaha)
Ze bedoelt het wel goed, meer als in bezorgdheid. Maar ik vind het dus irritant dat mensen zo snel denken dat je ziek bent als je gewoon wit bent
Dat heb ik ook erg vaak. Als ik me niet zo lekker voel, ben ik gelijk lijkbleek en hoor ik alleen maar “GAAT HET MIJN GOD JE BENT ZO WIT!!”
I was born this way.
Mensen die gaan rennen op (drukke) stations?! Ik mis liever m’n trein dan dat ik 5 mensen en een hond omver bulldozer door te gaan rennen.
Maar misschien is m’n leven ook wel zo insignificant dat ik nooit ergens voor hoef te rennen.
Dat papiertje om paaseitjes
Waarom er zit toch al een zak omheen?
Ik werkte vorig jaar op het station (buiten, op het perron) en toen het had gesneeuwd en glad was zag ik zooo vaak mensen over het perron sprinten. Nou ik kreeg het er gewoon benauwd van, ik zag ze in m’n hoofd al een voor een onder de trein glijden 
Dat ik een puist heb. Ik slik al 5 maanden roaccutane en vanaf maand 1 ging mijn acne weg en nu 1 maand voor ik mag stoppen krijg ik een puist. Ik hoop dat het komt door de vliegtuiglucht
“Ik kijk nog wel even wat ik doe”
…
Ja, kan.
Maakt mij niet uit, zeg jij het maar.
M’n nekharen gaan overeind staan hiervan
Haha oh ik zeg dit heel vaak. Maar als anderen dit doen vind ik het ook irritant/onduidelijk. Laatst was ik op het station en ik kon of naar huis, of naar m’n fwb. Dus ik zei van zal ik de trein naar Amst nemen? En toen zei hij ook; ja kan. Dus ik vroeg nog van; oké dus zal ik komen??? En hij reageerde niet meer voor een half uur ofzo dus ik heb de trein naar huis gepakt. Ik appte hem nog oh ik ben trouwens thuis en toen reageerde hij ineens wel om te zeggen; huh je kwam toch naar mij?
Dus ik ging hem quoten met dat bericht. Dus hij weer van ja inderdaad ik zei toch ja kan! Dus ik zei weer van ja kan, maar kan ook niet 
Mijn ergernis is wanneer mensen op zo’n moment niet bedenken dat reageren handig is en ik niet een half uur buiten ga wachten tot ik uitsluitsel heb