Waar erger jij je aan? #3

Ja maar echt he! Beide keren een chagrijnige vriend. Heb ook gezegd dat ie 't voortaan maar uitzoekt hahah. Nooit goed. Maar natuurlijk had hij mij wel wakker gemaakt hoor als ik dat was!!! Uhu.

1 like

Ja dan denk ik ook uhm mij overkomt dit niet en zelfs al overkwam het mij 1 x de powernap situatie is minstens 3 x per week!

Hahaha ja hier net zo. Zoekt ie maar iemand die voor moeder wil spelen :joy:

1 like

Ik wil een huis gaan huren en ik ben de eerste keus maar de oude huurder die had gezegd dat hij bij zijn vriendin in zou trekken, nu toch terug wil want het is weer uit??? De eigenaar heeft morgen een gesprek met hem en als hij het dan toch niet wilt mag ik erin.

Baal er echt heel erg van. Snap ook niet dat je met zo iemand door wilt blijven gaan als huurbaas zijnde. Hoor morgenmiddag wat het word maar heb er een slecht gevoel over. Zou het liefst paar slaap tabletten nemen en morgenmiddag pas wakker worden

Ah wat kut. En je hebt nog geen contract getekend neem ik aan? Op zich zou de huisbaas kunnen zeggen dat die ander pech heeft natuurlijk, want die heeft zijn contract gewoon opgezegd neem ik aan, maar uiteindelijk is de huisbaas natuurlijk degene die bepaalt aan wei hij het verhuurt, en kan hij ervoor kiezen om die jongen een nieuw contract aan te bieden. Hoop het uiteraard niet voor je, zal voor je duimen!

Nee nog niks getekend oid. Ik vroeg ook aan hem waarom hij verder wilde gaan met die jongen omdat ik niet twijfel. Vind het een beetje raar maargoed het is afwachten. En ik haat het om dingen af te moeten wachten

En dankjewel voor het duimen :ok_hand: hoop dat het helpt.

1 like

Was het al leeg toen je het bezichtigde? Kan me voorstellen dat hij dan ook denkt wtf gast, had je maar eerder moeten bedenken.

Ja stond helemaal niks meer in!

1 like

Nou als ik de verhuurder was zou ik voor jou gaan! Duimen!

1 like

aan mn huisgenoot die staat te douchen met keihard foute nederlandse muziek aan. ik moet plassen en ik wil ook douchen en slapen :rage:

Ik wil vrijdag naar de bios en wil weten hoe laat de film dan draait, maar door een storing kan het filmaanbod al sinds gisteren niet getoond worden bij Vue :unamused:

Mijn collega die elke dag naast mij haar ontbijt opeet, met veel geluid :neutral_face:

1 like

PostNL. Gister zou mijn pakket worden bezorgd. Dat is uitgesteld naad vandaag - maar dan is er niemand thuis om het aan te nemen. In plaats van dat ik de bezorging nu kan aanpassen, kan dat pas nádat de bezorger voor niks voor de deur heeft gestaan vandaag. Wat een logica :woman_shrugging:t3:

1 like

Haha dat is m’n favoriet!

1 like

Dat iemand die ik nog nooit ontmoet heeft (laat ons dr Suzanne noemen) me toegevoegd heeft aan een groepsgesprek waarin gevraagd wordt wie wil bijleggen voor een cadeau voor de verjaardag van M, vriend van Suzanne en een vriend van mijn vriend.

Schaamteloos toch?! Goed dat het gesprek gefilterd werd.

Dat ik in mijn vriendengroep de enige lijk te zijn die initiatief neemt tot kopen van cadeaus voor verjaardagen en dan vervolgens weer weken achter mijn geld aan mag

Ik ben geneigd om dan maar gewoon niks meer te kopen/regelen maar dat vind ik dan weer zo lullig voor de jarige

2 likes

Plottwist!

3 likes

Mijn huisgenote, ze is er gewoon zelden, maar ze maakt zoveel troep, we hebben een afwasmachine maar ze stopt haar spullen er niet in.

Lekker voor haar deur of op haar kamer neerzetten die vaat van haar :fu:

5 likes