Waar erger jij je aan? #3

Ik heb nu heel kinderachtig een foto gemaakt van haar spullen en naar haar gestuurd, lucht in ieder geval even op.

4 likes

Koop gewoon een individueel cadeautje ^^
Jarige blij, jij blij.

6 likes

Oh bij zoiets moeten echt een stuk of 3 mensen worden aangewezen die het regelen. En dan van te voren wat dingen inwinnen (budget, wat absoluut niet), maar verder vind ik dan dat een klein groepje carte blanche heeft. Met 14 personen iets regelen werkt echt niet.

4 likes

Ik vind mezelf echt vervelend. Ik had een deadline op een bepaalde dag x dacht ik, maar nu blijkt het toch 2 dagen (dag y) later te zijn. In plaats van dat ik gewoon zorg dat ik het dan toch dag x af heb (en zo van een vrije dag kan genieten) ben ik meteen in een status van ‘oh ik heb nog 2 dagen extra kan wel iets rustiger aan doen’. Ik neem altijd de tijd die ik heb/krijg, terwijl het ook eerder af zou kunnen. Vet irritant.

2 likes

Ik tag heel vaak vrienden op dat soort reacties en dan krijg ik vervolgens allemaal berichtverzoeken van OG tokkies die sturen: “waarom ben je zo boos!!!”

Is er ooit in de geschiedenis van de wereld iets ingewikkelders dan ‘datum + locatie voor een afspraak’ met succes per groeps-app geregeld?

9 likes

Ik had dit ook bij een bruiloft van een vriendin. In de laatste twee weken maar in overleg met één iemand knopen doorgehakt en dingen namens ons twee gedaan ipv namens 12 mensen. Mooi niet dat iedereen dan gaat meeliften op de moeite die ik doe. Vaak genoeg om input gevraagd

2 likes

Ik hoor nu een trompet bij de bovenburen? Ze hebben een drumstel, gitaar, piano, en nu dit. Het klinkt ook vreselijk. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen :cry:

1 like

Ja zo ik heb sinds kort ook een mandje en mensen gooien daar gewoon shit in!? Vanmorgen vond ik een bijna vol pakje Marlboro…

1 like

Ik erger me aan mezelf omdat ik heel erg last van fomo heb op het moment en ik daarom waarschijnlijk straks nog de stad in ga om die angst tegen te gaan, terwijl ik vet veel voor mijn studie moet doen en het dus gewoon niet handig is.

1 like

Huh waarom zou je boos zijn als je mensen daarin tagt?

Aah, fijn! Gefeliciteerd. :smile:

1 like

Omdat ze elke reactie ongeacht inhoud zien als een aanval vermoed ik

Ach, zo rot om te lezen. Je zit op die manier totaal niet op je gemak in je eigen huis. Dat zij dat zo schaamteloos doen joh :persevere: Hopelijk verhuizen ze snel

1 like

Blaasontsteking :confounded::confounded::confounded:

Ik ken een Ria die zoiets zou kunnen zeggen hahaha mooi gekozen

2 likes

Ja schijnt echt een dingetje te zijn. Zag gisteren ook een item op tv dat mensen steeds in tulpenvelden gaan liggen/staan en dat er nu ambassadeurs komen om uit te leggen dat dat niet mag

5 likes

Jaa ik wilde dit net typen. Zo sneu, die man is nu de hele dag mensen aan het verjagen omdat ze zijn bloemen kapot trappen :rage:

2 likes

Huh dat is misschien nog wel meer aso omdat mensen daar hun geld mee verdienen. Waarom zijn mensen zo?!

1 like

Dat ik al sinds zaterdag de hele dag door aan het niezen ben :rage: