Waar erger jij je aan? #3

Nou, daar is wel iets aan te doen, namelijk niet toeteren

22 likes

Wij woonden vroeger ook in een drukke straat met veel kinderen en daarom toeterden mijn ouders nooit, maar deden ze altijd even kort hun knipperlichten aan als ze wegreden. Toch nog even een soort gebaar om afscheid te nemen maar wel zonder anderen overlast te bezorgen :blush: Ik doe dat nu ook nog steeds haha

3 likes

Haha vreedzaam? Als automobilist zou je dat geluid toch met GEVAAR GEVAAR OPLETTEN moeten associëren?

24 likes

Dat ik met keelpijn in bed lig en hoop morgen nog een stem te hebben. Ben benieuwd… lesgeven zonder stem gaat nog een uitdaging worden

Mensen lachen me altijd uit dat ik letterlijk ‘hatsjoe’ zeg als ik nies. Ik zou alleen niet weten wat ik anders moet doen.

2 likes

Ik wilde net zeggen dat ik een beetje plaatsvervangende schaamte voel hierdoor

6 likes

Toeter toeter toeter toeter. Met romana op de scooter.

22 likes

Instagram. Maakt meer kapot dan je lief is.

4 likes

Hahaha precies omg… En dan ook nog alsof @Twonights een of andere ernstige misdaad begaat door soms te toeteren bij het wegrijden :roll_eyes:
Vrij overdreven.

Maar om even bij het topic te blijven, ik erger me aan dat ik ziek ben. Ik kan niet normaal ademen, eten en praten en ik heb inmiddels ook niks meer te kijken op Netflix, dus als mensen nog tips hebben?

3 likes

Aan een vriendin die nota bene juf is en elk jaar weer een uitnodiging stuurt voor haar verjaardag met: dit jaar wordt ik 28 jaar en ik vier m’n verjaardag blabla’. En ik durf het elk jaar niet te zeggen dat het WORD is

18 likes

Mag ik mijn eigen associaties hebben? Of wil je graag bepalen welke associaties ik moet hebben?

Thanks, zo voelde het voor mij ook. Nog nooit zo’n rare discussie meegemaakt

Tips: Dark (serie), Contratiempo (film), Isn’t it romantic (film), La casa de Papel (serie), Elite (serie)

2 likes

Leuk dat er van die metaposts gemaakt worden om hoe kut de discussie is

Maar we praten hier compleet langs elkaar heen omdat sommigen van ons toeteren echt tering irritant vinden omdat bijv kinderen daar van moeten huilen, anderen het zó leuk vinden dat dat ze niets kan schelen, en beide kanten de andere kant niet willen begrijpen.

13 likes

We hebben het toch over associaties? Associaties zijn geheel persoonlijk en spelen zich af in het brein van de betreffende persoon.

Nee ben je gek, ik sta volledig achter mijn gedrag en snap de commotie over een keertje toeteren echt niet. Maar de meerderheid hier is toch hypercorrect en blijkbaar was dit een makkelijke discussie om los op te gaan voor velen.

2 likes

En bedankt

Hajje <3

4 likes

Dat je hypercorrect zou zijn?

Ik ben hier al uitgemaakt voor aso en egocentrisch, dus met hypercorrect kom je er denk ik goed vanaf? En ik vind jou niet eens hypercorrect.

Ik vond jouw post niet raar of extreem belerend geformuleerd hoor, ik heb het over een aantal andere posts.

Andersom kan ik de andere kant totaal niet begrijpen. Manmanman, we hebben het over TOETEREN heh.

Haha waarom is dat nou weer flauw? De andere kant mag mij voor van alles (ook oprecht kwetsende dingen) uitmaken, maar ik moet m’n mond houden?

Mijn mening is helemaal prima, want ik ken/zie/hoor honderen mensen toeteren als afscheid. Maar mensen hier hebben het gewoon nodig om ergens los op te gaan wat niet helemaal in hun idealistische wereld thuis hoort blijkbaar?

Nogmaals, we hebben het over toeteren heh, niet baby’s opeten of zo

1 like

Ik vind dit nog steeds een perfect voorbeeld van de hypercorrectie onder velen.

Jongens ik ga nu echt aan het werk hoor, heb hier al teveel aandacht aan besteed gister en vandaag

Mocht dat zo zijn, dan hield ik direct op met toeteren.

Al die koddige baby’tjes moeten wel blijven bestaan :yum: