Waar erger jij je aan? #3

Jullie sturen Samson en Gert met de Samsonrock 2.0

Ik zit op de trein te wachten en de jongen naast me op het bankje zit te roken, maar hij heeft echt al 10 keer op de grond getuft. Zo gooor

Gatver dat vind ik echt een van de goordere dingen. Vooral als iemand het op de fiets voor je doet. :nauseated_face:

Aan mijn vorige werkgever. Hij appt mij net of ik volgende week s avonds een dienst achter de kassa over wil nemen (het hele team heeft vergadering).

1: ik werkte destijds op kantoor, niet achter de kassa
2: ik heb af en toe achter de kassa gestaan (even bijspringen), maar dat is al 1,5 jaar geleden ofzo. Een hele dienst, met afsluiten en al weet ik niet eens meer

Hoe zeg je netjes dat je geen zin hebt? Help

Maar als het je vorige werkgever is en je daar dus niet in dienst bent heb je toch geen verplichtingen naar hem/haar toe? kun je toch gewoon zeggen “ik heb daar geen tijd voor” bijvoorbeeld? Of ik heb daar geen zin in?

Ik zou uitleggen dat je je daar niet prettig bij voelt door bovenstaande. Of als je dat niet durft, zeggen dat je niet kunt die avond. :upside_down_face:

@HvO je hebt helemaal gelijk! Ik hoef ook geen verantwoording af te leggen dus hij neemt maar genoegen met “ik kan niet”. Thanks!

@InternetExplorer ga ik doen! Thanks

Mensen die tegenover je op zaal komen en je de hele tijd aangapen. Serieus ga jezelf vermaken i.p.v. mij ongemakkelijk te doen voelen trekt gordijn dicht

Ik ga vandaag met een vriendin naar een andere vriendin toe, en daar had ik al de hele week zin in. En nu erger ik me sinds gisteren al ontzettend erg aan hoe de eerste vriendin doet, gisteren erom moeten huilen (ligt aan mij) en nu zie ik meer op tegen de autorit van 1,5 uur dan dat ik zin heb in het hele gebeuren. Zucht.

Groepsdrachten en mensen die iets precies op hun (niet betere) manier willen. Pas het lekker zelf aan dan.

ja WTF??? Gisteren fietste er een vent voor me die al de hele tijd zat te rochelen en toen keek ie achter zich om te kijken of er niemand achter hem fietste zodat hij kon tuffen, zag mij, EN DEED HET ALSNOG

Bah ja! Volgens mij was het echt een soort tik bij die jongen, na elke nicotine inhalatie spuugde hij naast zich op de grond. Er zat echt een hele natte plek naast hem :nauseated_face:

De planners van mijn werk. Waarom zij dit werk doen is mij een raadsel. Altijd gezeur. En vandaag aangeven van hoelaat tot hoelaat je kan (extra werk) en je dan gewoon lekker langer inplannen. IK ZEG TOCH NET TOT HOELAAT IK KAN??? Wees blij dat ik überhaupt weer iets oplos.

Dat YouTube laatste tijd elke keer issues heeft met video’s afspelen. Halverwege een video kapt -ie ermee en moet ik de pagina refreshen. Hebben meerdere mensen dit?

Huh dacht dat dit aan mijn laptop lag, maar dit heb ik ook!
In Safari alleen… want in Chrome doet 'ie het gewoon :confused:

Oh misschien is het inderdaad een Safari probleem, ik gebruik ook Safari! Ik heb het sinds ik ben geupdate naar de Mojave (???) versie

Ik heb niet bijgehouden sinds wanneer het probleem is maar heb inderdaad ook Mojave nu. Ligt dus daar aan, gelukkig niet aan mijn laptop haha. Maar in Chrome doet 'ie het gelukkig :slight_smile:

Dan ga ik Chrome maar gebruiken haha, thanks!

Zij zit sowieso echt in mijn allergie.

Misschien is dit de oorzaak. En denkt ze dat ze gewoon met HEEL VEEL PIT presenteert. Irritant mens iig.