Waar erger jij je aan? #3

Ja maar weet je hoe heerlijk het is om keihard te niezen. Liever dat dan zo’n stom nep zacht niesje hoor

7 likes

Heeelemaal mee eens!

1 like

Ik nies soms ook zo. Niet aangeleerd of schattig bedoeld. Soms een ruiten springen nies, soms een zoals jullie noemen ‘schattige’ nies.

6 likes

Ik wil tickets bestellen voor avengers endgame, maar omdat iedereen dat massaal aan het doen is kan dat dus niet :rage:

1 like

Ik nies thuis enorm luid, maar in het openbaar bijna niet hoorbaar. Heb ik mezelf niet aangeleerd, maar het lukt dan gewoon niet oid? Alsof mijn lichaam het tegenhoudt, zelfs al wil ik het zo graag, want zo’n klein niesje lucht echt niet op :weary:

1 like

Wat grappig!

1 like

Ik heb ergens al een paar keer nee op gezegd en nu krijg ik die vraag NOG een keer :sob: Ik ga gewoon nee zeggen maar waarom is de eerste keer niet genoeg.

Haha ik nies zo! Toen ik op de basisschool zat, zat er een meisje tegenover mij en zij moest heel hard niezen, waardoor er van alles uit haar neus kwam. Ik vond dit zo vies dat ik in het openbaar nooit meer hardop heb geniest. Net als wat @Zilver zegt, lukt het nu gewoon niet in het openbaar. :sweat_smile: Ik houd het altijd in of nies heel zachtjes.

2 likes

Voor degenen die Arrested Development hebben gezien: ik nies dus zoals George Sr. een kip nadoet. Ik probeer het dus ook in te houden in het openbaar

7 likes

GODVERDOMME mailt ‘ie weeeeeer binnen 40 met een eis voor een antwoord. En wij moeten altijd maar poeslief blijven.

3 likes

Aaahh sorry! Trek je niks aan van mij hoor haha. Maar ik weet gewoon dat zij eerst anders nieste! Dus daarom erger ik mij vooral.

Wauw uit de klas gestuurd ook echt… dat is wel heel apart.

Het was niet de bedoeling mensen te beledigen met lieve niesjes🙈! Maar wel leuk dat ik een gesprek over niezen op gang heb gebracht haha.

2 likes

Ik ben zo’n toeteraar. Wel alleen tussen 9-9. Op Christelijke tijden toeter ik gewoon bij het wegrijden, of er nou iemand ligt te slapen of niet. Het is idd toch niet te verwachten dat iedereen rekening houdt met mogelijke slapers?

On topic: ik erger me momenteel aan een vreetmarathon naast me in de UB. Eerst kwamen er twee stinkende mandarijnen uit diegenes tas, daarna crackers, toen paaseieren en nu nog iets met kaas. Manmanman al die geuren. Maargoed, ik heb nu ook gewoon honger hahaa en diegene blijkbaar ook.

1 like

Volgend jaar samen vieren? Hier is het net zo triest gesteld. We begonnen te plannen met een groep van 6, nu zijn er nog 2.

1 like

Haha nee. Als ik ooit een boete krijg door een vriendelijke toet bij het wegrijden, ga ik echt stuk.

Jammer dat je die leuke smiley zo passief-agressief inzet

2 likes

Ik denk dat dat allemaal wel meevalt en je het nu nogal heftig oppikt.

2 likes

Je vriend doet een werkoverleg vanuit bed? :scream:

Ik vind die comment juist wel meevallen en helemaal niet heftig?

1 like

Ik vind mensen in de basis al bijna altijd asociaal.

14 likes

Haha je hebt me niet beledigd hoor, ik wilde gewoon laten weten dat er ook nog andere mogelijkheden waren!

1 like

Ja dit. Mensen ‘vergeten’ soms dat wij vaak ook afhankelijk zijn van de fabrikant en als die niet reageren kan ik niet iets uit mijn duim zuigen…