Waar erger jij je aan? #3

Omg Ik wil bijna zwanger worden om zo met Mn pasgeboren kind te poseren, inclusief die tekst alleen verwijst oude fort gracht dan naar mijn vagijn en baarmoedermond en al.

31 likes

Hopelijk krijg je dan wel een dikke baby, fingers crossed :crossed_fingers::crossed_fingers:

3 likes

Ik hashtag m wel #totaalruptuur #hollandsverganeglorie

23 likes

#blijedoos #dewonderenzijndevagijnweluit

15 likes

@Madrid ik ben een geval waar die toevallig wel supergoed heeft uitgepakt natuurlijk.

3 likes

https://www.ad.nl/den-haag/nog-amper-zwanen-in-haagse-binnenstad-door-stropers-niet-meer-dan-vier-over~af174e3e/

manmanman, afblijven met je klauwen! dit maakt me zo WOEST!

4 likes

Mijn moeder deed mijn broer zo’n luchtig jurkje aan in de zomer omdat het heel warm was en nog zeggen mensen weleens: ja je wilde eigenlijk liever een meisje hĂ©.

5 likes

Ik was net bij de apotheker vlakbij mijn huisarts met een voorschrift waarvan 1 ding besteld moest worden. Dus ik zeg dat ik niet in de buurt woon en dus liefst de andere dingen meeneem en dat laatste bij de apotheek bij me in de buurt bestel. Zegt ie “oh nee ga alles daar maar halen dan”.

BEDANKT VRIEND IS NIE ERG DAT IK NOG EEN NACHTJE AMPER SLAAP VAN DE PIJN

2 likes

Ik zou als geboortekaartje een etiket van een kilo gehakt sturen.

18 likes

Half van papa en half van mama

4 likes

Ik vind dat echt vreselijk eigenlijk :no_mouth:

2 likes

Haha het is toch een grapje mag ik hopen, dat @Madrid dat van plan is om te doen

1 like

@Madrid hier nog wat ideetjes :joy:

“Een snoezig gezichtje, een roze huid,
Maar tering, wat maakt dat kind een geluid”.

“Dolblij zijn wij met ons wonder,
Maar mama is wel ontploft van onder”.

“Wil je mama’s hechtingen komen tellen,
Dan graag eerst eventjes bellen”.

“De zwangerschap ging soepel, de bevalling heel vlot, Alleen is mijn doos nu he-le-maal kapot”.

“Dit wonder overtreft al onze dromen,
Maar van neuken zal het wel nooit meer komen”.

“Wat hebben we van de kraamtijd genoten,
Helaas is onze relatie nu wel naar de kloten

29 likes

Omg ja sorry ik vond het al niet echt iets voor jou om te doen :thinking:

1 like

Ik heb t gemist :sweat_smile:
Sadistische grap?bij deze goedgekeurd :joy:

2 likes

Jij hebt echt leuke fb vrienden (grapje)

Maar snap heel goed dat je hier niet tegen kan, ik probeer ook geen comments onder nieuwsartikelen meer te lezen kan me daar ook echt over opwinden.

3 likes

Ga je dan ook in je lingerie in een winkelwagen door je huiskamer heen rollend? Want dan kun je zo in deze reclame meedoen! :+1:t2:

3 likes

Ja ik probeer mijzelf daar tegenwoordig ook van te weerhouden. Echt bizar wat voor dingen mensen kun schrijven. Voel ik een soort van plaatsvervangende schaamte. Kan er ook oprecht verdrietig van worden dan mensen zo zijn en het elkaar zo niet gunnen. Sowieso eigen volk eerst mentaliteit kan ik heel slecht tegen. Ik snap niet hoe je kunt denken dat jouw leven meer waard is dan dat van een ander

2 likes

Ik dacht altijd (of nouja ik hoopte het meer) dat het maar een mini deel van Nederland was dat dit soort dingen plaatste en dacht en dat er gewoon heel veel ‘gekkies’ op Facebook zaten. Maar na de verkiezingen blijkt dus dat het wel een groot deel is. Ik snap dat mensen gefrustreerd zijn, maar het is zo jammer dat ze dat afreageren op anderen en dus zichzelf voor een ander plaatsen.

2 likes

Hahah ik zie heel veel mannen die dit zo doen. Wat vind je een betere manier dan?

1 like