Waar erger jij je aan? #3

Niet mee eens eigenlijk. Als het om politieke context gaat had Israël nooit kunnen winnen. In mijn optiek win je als je iets neerzet wat niet eerder is gedaan en was alleen Oekraïnes winst zwaar politiek beladen.

Hahaha dit in combinatie met je naam

God ik bedenk me dat ALS we winnen, de Fucking TROS het gaat organiseren en dan sowieos Jan Smit of een andere wanstaltigheid de show komt hosten en die cringe kan ik niet aan.

Ik hoop dat we tweede worden.

Geer en Goor. Dat zou pas echte drama tv zijn

Ik wil er niet eens aan denken wat voor opening Nederland dan gaat doen.

Ooooooohhhhhhhh ik vind het al heel erg dat Emma Wortelboer zo hard lobbyt om de punten door te mogen geven want ZIJ SCHREEUWT ALTIJD ALLES en haar reden is “want ik ben de grooste fan”

Meid je bent 21, neem verscheidende stoelen en ga zitten met je haantje de luidruchtigste houding. Zul je zien dat als we winnen zij ook mag presenteren :sob::sob:

Hoop dan eigenlijk gewoon Gerard Joling, die is tenminste zo erg dat het wel weer iets heeft.

Of we huren Petra en Mans♥️

Huh, ‘politieke’ staat toch ook tussen haakjes? Als in: voor de ene winnaar geldt dit wel en de andere niet. Israels liedje had een boodschap, dus ookal was het niks politieks dan was het naar mijn mening nog steeds vanwege de boodschap een winnaar en niet omdat het liedje zo geniaal was.

Ik denk dat we dan van mening verschillen want ik vind niet dat winnaars vallen onder ‘iets wat nog nooit gedaan is’. Sowieso niet omdat voorheen vaak van die standaard popnummers wonnen (zoals Zweden en Denemarken) en de laatste jaren dus iets met een verhaal.

Heeft GB ook gedaan, ik vind het een groot succes :+1:

Oh ik ook! Mans :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Zo lief dit filmpje. Die oudere band ook waar dat vrouwtje steeds verkeerd inzet :ok_hand:

Dat mijn vriend sinds dat hij ander werk heeft, om 10 uur al naar bed gaat. Nou sorry hoor, maar vaak zit ik dan net even op mijn gemak op de bank. No way dat ik dan al naar bed ga :joy: En daardoor ligt hij vaak al te slapen wanneer ik naar boven ga waardoor het weer moeilijker is voor mij om in slaap te vallen.

Welke afl is dit? Van de Nederlandse versie? Bizar

Yes! De laatste aflevering van het seizoen, staat op rtlxl of Videoland.

Jaa ik heb net via videoland een paar afl gekeken met die hekserige vrouw en die Gosia. Vind t wel een lekker wegkijkprogramma, haha

Sorry had even over de haakjes heen gelezen! Was misschien even iets te ongenuanceerd.

Lijkt me wel heel interessant om eens uit te zoeken wat er precies in stemgedrag is veranderd (als er iets is veranderd dan haha).

Als België wint kunnen we Gertje laten presenteren <3333

Maar ik weet niet eens of België meedoet.

Graag een medley met samson en meneer spaghetti en dan k3 als achtergronddanseressen. :heart_eyes:

Omg ik ben zo kwaad

Moest om 7:15 ergens zijn voor iets heel belangrijks (visum gerelateerd). Dus ik heb gisteren een taxi besteld om me op te halen nu om 6:50. Ik maar wachten en wachten en wachten tot het 7:00 uur was en heb ze toen gebeld, zeggen ze dat ze momenteel geen beschikbare taxi hebben. Wtf!! Ik heb gisteren gereserveerd?! Toen maar een andere taxi gebeld maar nu ben ik een half uur te laat en word ik waarschijnlijk niet meer geholpen. Zo fucking kwaad

Wow wat slecht, maar het klinkt alsof ze he eigenlijk waren vergeten. Hopelijk kan je alsnog snel geholpen worden:(

Weer slecht geslapen, heb door krampen ongeveer een uur wakker gelegen en ben zo moeee. En mn trein heeft vertraging waardoor ik mn overstap mis, dus had een kwartier langer in bed kunnen liggen. En ik mag straks weer door de regen fietsen :+1:t2: