Waar erger jij je aan? #3

Wat toevallig, ik luisterde vandaag een nummer die ik uit die serie ken en moest er ook aan denken. En nu zie ik ineens jouw post! Ik vind haar kleding in de serie sowieso echt heerlijk. Jammer dat er nooit een seizoen 2 gekomen is.

2 likes

De robot van de klantenservice zei dat maat xl van een broek me zou passen, maar hij past niet. En hij gaat maar tot xl. Het was een mooie broek :persevere:

Dat de ub TWEE MAANDEN voordat je pas afloopt een herinnering stuurt en ook gewoon zegt: dit is de enige herinnering, er volgt geen verdere berichtgeving. Geen wonder dat ik tegen de tijd dat mn pas afliep die hele mail allang vergeten was toch :angry: En nu wil ik hem gebruiken maar nee hij is al bijna drie maanden geleden verlopen. :triumph:

1 like

De verbouwingswerkzaamheden bij mij aan de overkant. Ik hoor nu al vanaf half 7 vanmorgen een bouwkraan en om de 5 seconden piept dat ding vreselijk irritant. Ik word echt helemaal gek door de irritante piep.

Net saucijzenbroodjes bij de coop gehaald, wat een vieze slappe dingen.

Cool! Ben benieuwd.

Ik wil twee dingen voor mijn konijn bestellen van beide €7,99. Ga ik naar het winkelmandje, moet ik een minimaal bestelbedrag van €19,00 hebben :unamused: Ik nog wat lekkers voor de kat erbij gedaan, kom ik natuurlijk €0,03 te kort :face_with_symbols_over_mouth: Er komen ook nog verzendkosten bovenop, maar die tellen natuurlijk niet mee.

Mensen die zichzelf aanleren om “schattig” te niezen. Dus als die persoon niest er een heel lief schattig hoog geluidje uitkomt.

12 likes

Aan m’n schoonmoeder die perse een bepaald kraamcadeau wilt geven waarvan wij al hebben aangegeven het niet te willen omdat wij een andere variant leuker vinden (ze vroeg zelf of we het wilden of niet). Nu is die ander duurder dus we hebben aangeboden mee te betalen als ze perse iets wilde kopen (want dat hoeft niet, ze heeft erg weinig geld)… Nu geeft ze aan dat ze toch die andere heeft gekocht want ze wilde perse zelf iets kopen.

1 like

noooooo wat irritant!!

3 likes

Mijn vriend met mannengriep. Saggo dat ie is. Op alles krijg ik gechagerijn. Heb net gezegd dat ik niet meer naar hem luister en alleen nog eten en pillen ga gooien.

1 like

Kun je jezelf dat aanleren dan? Ik heb echt een zwaar overdramatische nies en kan daar echt niks aan veranderen :joy:

2 likes

Mail om 14:05 met een vraag
Mail om 14.30 met de vraag of we zsm willen antwoorden want anders gaat hij ergens andere bestellen.

Calm your tits, doe maar ergens anders bestellen.

Dat ik afgewezen ben voor een solicitatie na het maken van een iq test achtig iets terwijl ik op 3 van de 5 onderdelen in die test bovengemiddeld scoor? Heel frustrerend

Hahaha ja dat vraag ik mezelf ook af! Op mijn werk werkt een meisje wat ieder uur op die manier niest. Terwijl ik toevallig weet dat ze eerst niet zo nieste haha. En iedereen reageert dan ook met ahhhh zo schattig nies je bla bla.

Ps. Als ik nies liggen de ruiten nog net niet uit de ramen, dus waarschijnlijk ben ik gewoon jaloers.

7 likes

Hahaha ik wist ook niet dat je dat jezelf kon aanleren. Maar ik snap je irritatie wel.

Ik vind het ook super ergerlijk als mensen hun nies inhouden. Lijkt me ook niet goed zo’n implosie.

2 likes

Vandaag geen les en moet niet werken. Ik keek hier echt naar uit om alles vandaag even op orde te stellen en nu ben ik ziek :sob: Zoveel nood aan vakantie (weeral).

Mensen die hun eigen naam afkorten.

7 likes

Ze heeft zichzelf net verraden!! Ze nieste zojuist op de “normale” manier :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ok misschien moet ik me bezig houden met mijn werk ipv andermans nies haha.

14 likes

En dan nu een appje krijgen dat persoon 1 niet kan en dat ze het gaan verplaatsen en ik nog we wat hoor. Heb gezegd dat ik aankomende weekenden vol zit en ze maar zonder mij wat moeten doen. Toedeledokie!

2 likes