Waar erger jij je aan? #3

Ik had een keer nog maar een paar minuten iemand als match en die begon al gelijk te praten met “ik vind het altijd heel leuk als een vrouw het gesprek begint, maar jou geef ik graag een tweede kans” ofzo. Nou hartelijk bedankt hoor, wat nobel van je.

Ja en ik ben heel vaak het gesprek begonnen waarop er nul reactie kwam. Echt huilebalken

Ik vind het vaak ook heel arrogant overkomen, zo van, ik ben knap genoeg dus jij moet maar eerst beginnen.

Hier staat anders precies het tegenovergestelde van wat je nu zegt

https://www.consuwijzer.nl/telefonische-verkoop/telemarketing/recht-van-verzet

Dit heb ik precies andersom geleerd @Junebug85
Het bel me niet register geldt voor alles en iedereen. Tenzij je ‘een band’ met het bedrijf hebt. Dan mogen ze je wel bellen, totdat je recht van verzet gebruikt

https://www.bel-me-niet.nl/vragen/wat-het-recht-van-verzet

Oh zit ik het nou gewoon door elkaar te halen haha. Houd er wel rekening mee dat er verwerkingstijd is. Waarschijnlijk hebben het gesprek en de verwerkingstijd elkaar gekruist.

Ik erger me aan die luie donders van Dream School die allemaal kutsmoesjes hebben als ze een keer moeten sporten. Kom op zeg.

‘Ik heb pijn aan mijn knieën dus ik kan niks.’
‘Dan kun je wel sit-ups doen.’
‘O ja ik heb ook pijn in m’n rug.’

:’)

Ik zeg altijd “nee, helaas”. Ik vind sorry heel erg onnodig en volgens mij hoeft het “volgens de regels” ook niet. Je excuseren om iets waar je niks aan kan doen.

Mensen die zo ongelooflijk veel praten, elk stil moment vollullen en hun klep niet even kunnen houden. Dat getater constant. Nodeloos stemgebruik.
Door zulke mensen besef ik me dat ik ook vaker mijn klep kan houden als het toch niks toevoegt op dat moment. Lekker rustig. De stilte kan ook mooi zijn hoor.

Dat ik in oktober een nieuwe iPhone heb ontvangen als vervangend toestel en dat deze na 3 maanden al een reparatie aan de batterij moet hebben (er staat bij batterijconditie ‘reparatie’ en de batterij loopt ook echt sneller leeg).

Dat ik vandaag die telefoon wilde inleveren en ze niet zeker wist of het onder de garantie valt. Hallooo, de originele telefoon heb ik amper 1,5 jaar en bij het vervangende toestel heb ik na een paar maanden al problemen…

Dat als het niet onder de garantie valt, het 40 euro aan onderzoekskosten gaat zijn en dan nog 59,95 voor het repareren van de batterij. Valt het allemaal wel onder de garantie, dan is het gratis. (Het valt niet onder de garantie als ik waterschade heb. Wat ik sowieso niet heb, maar toch. Ze verzinnen vast weer wat.)

Wat een gezeik. Hoe erg ik ook van Apple houd, ik denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik zo’n telefoon heb gekocht. En mocht ik wel weer voor een iPhone gaan, dan sowieso niet bij A m a c. Ik word helemaal gek van dat bedrijf met hun poep service.

Redenatie ipv redenering. Ik wéét dat beide mag, maar nee, kan het niet aanvaarden.

Ben seksueel gefrustreerdddd.

Ja het kutte is dus dat als je zo’n ‘remanufactured’ toestel meegeven dat je dan volgens mij max 3 maanden garantie erop krijgt. Dat boden ze mij nml ook eens aan op een toestel van nog geen 2 jaar binnen applecare+.
Heb dat toen niet gedaan omdat de garantietermijn korter was dan de garantie die ik nog had op mijn ‘oude’ toestel (en ik wist zeker dat de mijne naast wat beschadigingen nog helemaal goed was)

Ik heb echt zo’n hekel aan fluitende vogels in de ochtend. Kut beesten hou je snavel het is 6 uur

Aan mezelf omdat ik gewoon al 2 dagen kut reageer op alles

De ontspiegelende laag is volgens mij van mijn bril af, dus ik zie constant reflecties vanuit mijn ooghoeken… Heb de bril net iets langer dan een jaar en heb echt geen zin om wéér een nieuwe te moeten ><

Ik moet nieuwe kleren voor mijn zoontje bestellen, want het kan echt niet meer zo klein is de rest. Alleen is bijna alles RGK.

Ik had toen niet echt een andere keus, want bij m’n originele klonk m’n stem heel robot-achtig als ik belde en soms viel ik gewoon weg. Gelukkig kunnen ze de reparatie verhalen op de garantie van m’n originele aankoop (nog geen 1,5 jaar geleden), maar ze doen zoooo moeilijk. Fix het gewoon, dan is het klaar. Nu kom ik iedere keer terug in de winkel om te klagen en weet iedereen in m’n omgeving dat de service bijzonder slecht is bij hen.

Edit: het is nog onzeker of ze het op de garantie kunnen verhalen…

Dat ik een gat in mijn panty heb, het irriteert me onnodig veel.

Als DH wordt gebruikt voor Den Haag. Den Helder bestaat ook gewoon.