Waar erger jij je aan? #3

Er is echt een speciaal plekje in de hel voor deze mensen waar ze continu op een rotonde staan met stoplichten en allemaal dit soort mensen bij elkaar en iedereen die elkaar blokkeert en middelvingers geeft en toetert.

Nee ik sta bijna nooit op een rotonde met stoplichten :whistling:

4 likes

Ik lees altijd dingen als verslagen na voor een vriendin. Maar ze denkt dat ik na 300 opmerkingen nog precies weet wat ik waar getypt heb en reageert dan op opmerking #25 ofzo. :sweat_smile: Eh, nee, dat weet ik dus niet. Dat heb ik ook pas 10 keer gezegd ofzo.

Aan dat nu ik alles van mijn ex terug heb gekregen ik hem mis en hem het liefst een berichtje zou sturen :rage: neeeee

De monteur die hier nu is en die ik een kopje koffie heb aangeboden, maar die nu niet meer van mijn studio weg te krijgen is met allerlei vage verhalen terwijl hij opzichtig naar mijn borsten aan het gluren is :cry: Nu wil hij dat ik zo meega naar de studio van een huisgenoot om “gezeur” te voorkomen (als hij daar dus iets checkt terwijl niemand aanwezig is) maar ik voel me niet op mijn gemak met hem in een ruimte. Echt zooo’n spijt dat ik een praatje heb gemaakt en koffie heb aangeboden. Maar wil me ook niet aanstellen, hij bedoelt er waarschijnlijk niets mee verder.

Maakt niet uit hoe hij het bedoelt, het gaat er om hoe jij je voelt/het opvat. Opzichtig naar je borsten gluren kan niet op heel veel manieren geĂŻnterpreteerd worden toch? Niet meegaan als je niet wil, niet jouw probleem.

3 likes

Niet gaan! Als jij je er niet prettig bij voelt, moet je het gewoon niet doen. Het is zijn probleem, niet het jouwe. Je bent al aardig genoeg geweest door hem koffie aan te bieden.

2 likes

Dank voor de reacties, jullie hebben gelijk, ik voel me altijd schuldig als ik zonder goede, “gegronde” reden (bijv. dat ik zeker zou weten dat hij dubieuze bedoelingen heeft) mijn gevoel/intuïtie volg maar heb inderdaad gezegd dat ik even te druk was. En hij reageerde daar verder OK op.

10 likes

Ik lees dit wel vaker, maar wat is zacht toeteren??? Het is toch altijd even hard? Of bedoelen mensen dan kort ipv lang?

1 like

Haha ik zie nu een soort tekenfilmauto voor me waar heeeeel zachtjes beeep uit komt
Maar dat wist ik dus niet, weer wat geleerd

Ik heb dat in mijn auto, ook een ergernis. Dan schrik ik me de tering omdat iemand me ineens afsnijdt vanuit rechts inhalen, toeter ik, en dan komt er zo’n flauw beeep uit :roll_eyes:

4 likes

Dat mijn zus al 10 dagen over tijd is. Duurt lang dat nichtje

7 likes

Ze is gisteren gestript en gaan dat morgen misschien nog een keer doen volgens mij. Maar ze heeft ook donderdag een afspraak in het zh over inleiden. Dus zal wel voor het weekend gaan gebeuren (hoop ik)

2 likes

Ja ik hoop het ook! Maar ze is vandaag nog gaan winkelen dus opzich voelt ze zich nog wel oké :thinking:

3 likes

Mijn (nieuwe) kapster zei laatst ook dat ze ook zulk dun haar heeft, “Voel maar”.
Nou, heur haar was echt dubbel zo dik als dat van mij. :roll_eyes:

4 likes

Misschien off topic maar krijg je dan niet de laatste weken gewoon heel vaak controles en gaan ze pas na 42 weken echt opwekken? Ik hoorde laatst nog over iemand die met 42 weken en 1 dag pas bevallen was. (Heb er verder weinig verstand van maar vraag me af in welke situaties ze dan wel voor wachten tot 42 weken kiezen)

Spelfouten van mensen die zeggen goed in spelling te zijn. Uit een e-mail die ik net kreeg:

“Kersverse content held met een speurneus voor spelfouten. Houd van leien dakjes, iets nieuws onder de zon en goed gezelschap. Is te vinden op het volleybalveld, in de keuken of op het terras.”

10 likes

Ik vind die tekst sowieso al verschrikkelijk.

11 likes

Ja, en ‘contentheld’ is een woord.

De tekst is inderdaad sowieso verschrikkelijk. Waarom moeten mensen altijd zo nodig vermelden dat ze graag op een terras zitten? Dat doet 95% van de Nederland toch.

8 likes

Een verloskundige verlost ??? :exploding_head:

5 likes

Maar waarom lag er een vleesbroodje achter het vega-bordje? Ik zou hier ook echt pislink van worden, zou misschien wel een berichtje sturen naar hun fb.

6 likes