Waar erger jij je aan? #3

Mag ik mijn eigen associaties hebben? Of wil je graag bepalen welke associaties ik moet hebben?

Thanks, zo voelde het voor mij ook. Nog nooit zo’n rare discussie meegemaakt

Tips: Dark (serie), Contratiempo (film), Isn’t it romantic (film), La casa de Papel (serie), Elite (serie)

2 likes

Leuk dat er van die metaposts gemaakt worden om hoe kut de discussie is

Maar we praten hier compleet langs elkaar heen omdat sommigen van ons toeteren echt tering irritant vinden omdat bijv kinderen daar van moeten huilen, anderen het zĂł leuk vinden dat dat ze niets kan schelen, en beide kanten de andere kant niet willen begrijpen.

13 likes

We hebben het toch over associaties? Associaties zijn geheel persoonlijk en spelen zich af in het brein van de betreffende persoon.

Nee ben je gek, ik sta volledig achter mijn gedrag en snap de commotie over een keertje toeteren echt niet. Maar de meerderheid hier is toch hypercorrect en blijkbaar was dit een makkelijke discussie om los op te gaan voor velen.

2 likes

En bedankt

Hajje <3

4 likes

Dat je hypercorrect zou zijn?

Ik ben hier al uitgemaakt voor aso en egocentrisch, dus met hypercorrect kom je er denk ik goed vanaf? En ik vind jou niet eens hypercorrect.

Ik vond jouw post niet raar of extreem belerend geformuleerd hoor, ik heb het over een aantal andere posts.

Andersom kan ik de andere kant totaal niet begrijpen. Manmanman, we hebben het over TOETEREN heh.

Haha waarom is dat nou weer flauw? De andere kant mag mij voor van alles (ook oprecht kwetsende dingen) uitmaken, maar ik moet m’n mond houden?

Mijn mening is helemaal prima, want ik ken/zie/hoor honderen mensen toeteren als afscheid. Maar mensen hier hebben het gewoon nodig om ergens los op te gaan wat niet helemaal in hun idealistische wereld thuis hoort blijkbaar?

Nogmaals, we hebben het over toeteren heh, niet baby’s opeten of zo

1 like

Ik vind dit nog steeds een perfect voorbeeld van de hypercorrectie onder velen.

Jongens ik ga nu echt aan het werk hoor, heb hier al teveel aandacht aan besteed gister en vandaag

Mocht dat zo zijn, dan hield ik direct op met toeteren.

Al die koddige baby’tjes moeten wel blijven bestaan :yum:

Nee meer dat je zei dat dit een makkelijke discussie is om los op te gaan. Ik deed m’n best om uit te leggen waarom het voor jou misschien iets kleins is maar voor mij niet en ik had het idee dat dat gereduceerd werd tot ‘ja allemaal onzin, je had gewoon ff zin in een discussie’ :stuck_out_tongue: Maar oke, akkoord.

Volgens mij begrijpen we elkaar nog steeds niet. Tuurlijk weet ik dat je op de schaal van heilige Maria tot Hitler vrij goed scoort maar dat neemt niet weg dat er vroeger meerdere keren per week iemand in m’n huis ‘VERDOMME NU TOETERT DIE KLOOTZAK WEER, KAN IK WEER EEN HALF UUR LANG HAAR PROBEREN IN SLAAP TE KRIJGEN’ riep en ik daarom getriggerd wordt als iemand zegt ‘ja kan me niks schelen want ik vind het gewoon leuk’

Maar ik verwijder me ook van deze discussie hahaha want anderen beginnen zich eraan te ergeren en volgens mijn eigen redenatie in dit topic moet ik er dan mee stoppen :joy:

4 likes

Oh thanks even zoeken
 @Twonights ook bedankt voor je suggesties!

2 likes

Op de wasmachine gooien.

1 like

Op dr bed gooien.

2 likes

Dat gaat toch ook echt supererg stinken. Lekker hoor, een muf wasje.

Nou, daarna even de machine laten luchten voor jij ook naar muffe muts ruikt

1 like

Je hoeft mij niks uit te leggen over een discussie waarin ik zelf deelneem, bedankt.

Ik heb hierover al genoeg gezegd en uitgelegd.

4 likes

Agh ik heb al dagen dat ik een vreemde geur ruik die van mijn handen af komt. Kwam erachter dat het van mijn fiets komt en dan vooral het slot dacht ik dus. Dus dat hele ding plus fiets afgenomen met een washandje en desinfect, maar het blijft gewoon verdomme ruiken. Denk nu dat het van mijn roestige slot komt, maar dat was eerder ook al? Snap er niks van en wordt gek van de onverklaarbare geur :triumph::weary:

Ik ben ziek thuis en kan niet echt uitrusten. Want ik weet nu dat het op mn werk druk is en mijn collega’s echt wel meer moeten doen nu ik er niet ben.

Misschien kun je hier nog wat nuttige tips uithalen.

https://forum.viva.nl/thuis/partner-heeft-nog-steeds-zijn-fiets-niet-gemaakt/list_messages/440043

:grin:

8 likes