Zou gewoon een berichtje sturen! Je mag er gewoon op vertrouwen dat het juiste broodje bij het juiste bordje ligt.
Ze heeft gelijk, maar er bestaat ook zoiets als klantvriendelijkheid!
Ja over de tang heeft ze gelijk. Maar ik vind dat jullie redelijk quitte staan aangezien zij het broodje verkeerd heeft neergelegd. Ik zou ook een berichtje sturen!
Ik stuur soms een berichtje als ik vind dat personeel onnodig onaardig tegen me was, als feedback. Vaak krijg je dan wel een nette reactie terug met excuses en soms zeggen ze het te gaan bespreken met de medewerker.
Ik vind in jouw geval dat zij (ook) een fout hebben gemaakt, die broodjes moeten gewoon goed liggen, zeker met zoiets waar je het niet aan af kan zien of het nou vega is of niet. Daarnaast reageerde die vrouw (als ik het goed begrijp) gewoon onaardig met haar gepreek. Dat van die tang heeft ze gelijk in, maar het had ook wat vriendelijker opgelost kunnen worden. Daar kan je echt prima een berichtje over sturen hoor!
De wispelteurigheid van een collega van mij.
Collegas die elke pauze hun man/vriend bellen. Jeetje je ziet hem vanavond toch ook is het zo moeilijk om elkaar even niet te spreken.
Ik was net in een hippe foodmarket, maar er was geen uitgang?!?!
En voor de deur een ventje: āheb je tijd?ā Nee. āBen je niet duurzaam dan?ā Nee.
Uuuurghhh vooral dat āleien dakjes en iets nieuws onder de zonā. Vreselijk als mensen zo tof praten.
Wanneer iemand naast je gaat zitten die naar zweet meurt :@
Nou ik hou toch meer van slecht gezelschap.
Bij de HEMA selecteren ze hun medewerkers op kutheid.
haha ik lees dit bericht en daarna een bericht in een topic waarin iemand dat letterlijk zegt. Ik heb er zelf nog nooit zo over nagedacht eigenlijkā¦
Vind ze wel gezellig altijd! Heb dit probleem meer bij de Zara en Topshop haha
Haha ja! Was heel toevallig.
Dat oudere werknemers gespaard blijven van eindeloos veel apps en tools. Ik vind het als copywriter niet erg om te antwoorden op klachten op Google maar alle slechte reviews verzamelen en vervolgens rapporteren aan de Sales Manager omdat zij de app āmisschien niet zal begrijpenā? Ja doei zeg.
Maar je hebt toch met sommige mensen een bepaalde dynamiek dat die ander alles goed vindt wat jij zegt en ja en amen zegt? Dan is een goede omschrijving toch: ik wil iemand die tegengas kan geven? Oftewel, die een eigen mening heeft en niet alles ok vindt wat de rest ok vindt. Dat betekent niet dat je altijd en overal (anders) over iemand heen walst. Maar dat je een gelijkwaardige relatie wilt.
Sommige mensen kunnen trouwens ook erg hun zin doordrijven en hebben geen oog voor de wensen van een ander, maar dat noem ik dominante mensen/dominantie en niet dat zij zullen zeggen ādat ze tegengas nodig hebbenā. Met sommige (dominante) mensen is geen land te bezeilen.
Maar hoe doe je dat dan bij sommige mensen die alles goed vinden wat jij voorstelt? Vragen wat hij/zij wil? Bij sommige mensen lukt dat niet. Moet zeggen dat ik niet veel voorbeelden in mijn hoofd heb. Maar ik heb nu 1 jongen/man en 1 meisje uit het verleden in mijn hoofd. Die vonden alles goed wat een ander zei, zeiden geen nee, kwamen niet goed voor zichzelf op, konden rotklusjes opknappen of niet hetgeen doen wat zij toch liever hadden gewild.
En ik bedoelde qua dynamiek; misschien zegt diegene bij een ander meer wat hij/zij wil. Overal heb je weer een andere rol/hoe je je gedraagt, dus dat diegene tegenover mij meer/alles goed vindt, wil niet zeggen dat dat in elke relatie die die persoon heeft gebeurt. Die personen zijn bij mensen in hun directe omgeving (familie ofzo) denk ik wel anders. Of ja, dat hoopte ik toen voor ze.
Dus jij moest betalen voor vlees en je moest het ook nog zelf weggooien? Ik maak echt elke zondagochtend ruzie met mensen die met hun smerige micro organisme handen door de croissantjes staan te graaien ipv de tang te gebruiken maar vind dit echt kut van die vrouw.
Mensen die te pas en te onpas (eigenlijk vooral te onpas) zeggen dat ze ergens depressief van worden. Van een regenbuitje, dat de croissantjes op waren, dat ze een dik boek moeten leren, dat ze een 4 haalden voor wiskunde. DAT IS NIET WAT DEPRESSIEF IS KUT.
Omijngod laatst was ik in de appie en een kind van een jaar of 8 mocht vast een croissantje uitzoeken, moeder was niet in de buurt. Hij heeft ieder soort croissantje met zān hand vastgepakt en teruggelegd tot die de grootste had gekozen. (dus mini, kaas, normaal en hij koos deluxe).
Toen kwam zān moeder zei ze ja dag dat is de duurste en toen moest die ook weer terug.
(sowieso denken zoveel mensen altijd dat die tang niet voor hen geldt??)
(en ik heb er niks van gezegd nee en ik stond er wel de hele tijd naast want ik moest er ook bij)