Waar erger jij je aan? #3

5 weken terug had ik koorts, en nu ben ik verdorie weer enorm verkouden en totaal niet lekker. Benieuwd of ik weer koorts heb.
Word gek van die schijt lage weerstand van me. :frowning:

Dat ik niet kan forummen in de tram zonder kotsmisselijk te worden

Aan het weer.

image

Waarom word je misselijk?

Reisziekte gok ik

Ja wagenziekte soort van, kan niet lezen in bewegende voertuigen (behalve vliegtuig en trein gelukkig)

Guilty! :see_no_evil:

Ooooh, dat is inderdaad echt supervervelend! Wat doe je dan als je onderweg bent?

Voor me uit loere
Is half uurtje naar werk, valt mee!

Mijn domme collega. Ik was al een kwartier klaar, liep toevallig nog in de winkel. Er staat een klant op mijn afdeling en dan hoor ik mijn collega super casual zeggen: ja vraag Banananana maar. NEE. Doe het zelf, jij wordt nog betaald, ik niet. Ik ben echt de beroerdste niet met werktijden maar zij had zelf even moeten denken: Ohja ze is al klaar, ik doe het wel.

Oh en die kutkop van Mark Rutte

Dat stemmen voor die waterschapsverkiezingen, of hoe het mag heten. Als ik als weldenkend en hoogopgeleid en toch redelijk maatschappelijk geëngageerd (haha grapje #kluizenaar) persoon al echt geen FLAUW IDEE heb waar dit over gaat, waarom moet dit dan wat toevoegen?!

Er zal toch wel gewoon wetenschappelijk bewijs zijn wat goed is voor ons land qua water etc., doe dat maar gewoon, dan vind ik het PRIMA. Ik ga blanco stemmen als dat kan denk ik.

Dat valt inderdaad mee. Wel vervelend voor je!

Ik snap hier ook niks van. Dat lijkt me nou bij uitstek iets om aan experts over te laten.

Ik vind niet dat je overgevoelig reageert! Ik vind dat een vriendschap ook van twee kanten moet komen… nu is het zoals in het opvat vooral eenrichtingsverkeer. Ik heb nu een vriendin die exact hetzelfde doet. Daar zoek ik nu ook geen contact meer mee, ik vind het vooral energie eten…

Je kan altijd blanco stemmen! Gewoon dat ding leeg inleveren

Nog meer huisgenotengezeik!! Eten regelmatig samen en eigenlijk is standaard vlees duurder dan de vega optie maar ik doe nooit moeilijk en betaal gewoon het overall gemiddelde bedrag. Maar als mijn vega optie toevallig een keer duurder is moet ik direct meer gaan betalen (((((:

Nou, het gaat anders ook om gewichtige aangelegenheden als SPORTVISSEN dus ik zou me er maar even in verdiepen als ik jou was

Stom, ik zou niet meer voor het vlees meebetalen. Ik had een diner met 10 mensen en ze hadden een paar kilo vlees gehaald bij de slager, prima, doe ik niet moeilijk over. Maar voor de vega’s was het hoofdgerecht dan rode kool met aardappelpuree. Dus ik vroeg of er iets van een vegaburger gehaald kon worden “ja, als er budget is”. Daar werd ik wel even pissig van :’)

Sorry dat moest eruit. Snap dat je het irritant vindt, misschien hebben ze het niet door? Denk toch gewoon een keer aangeven dan…

Ik zag net op het station allemaal kapotte paraplu’s. Waarom denken mensen dat dat werkt met deze wind??