Waar erger jij je aan? #3

Dat mijn pakje tussen 11-15 bezorgd zou worden en er nu 14-18 staat en dat komt me helemaal niet goed uit want ik moet straks weg :angry:

Ik heb als tiener jarenlang dezelfde CD als wekker gehad en ik word nog steeds een beetje agressief als ik ergens de begintonen van het eerste liedje hoor.

5 likes

Hahaha! Lees dat topic op viva nu. Maar hoe kunnen daar in hemelsnaam 6 pagina’s over volgeschreven worden :rofl:

Haha, ik heb jarenlang Circle of Life als wekker gehad, slechtste idee ooit. Ik schiet nu telkens in een vreemde paniek als ik “Naaaaaants igonyaaaaaa” hoor :joy:.

13 likes

aan 3 mensen die nu in de trein naast me komen zitten met grote bakken smullers patat mayonais.

i know dat de O in OV staat voor openbaar maar ik vind het zo irritant
want ik krijg er honger van!!

6 likes

Aan mezelf, omdat ik iemand niet om een gunst durfde te vragen en nu het momentum over is en ik het alsnog moet vragen :woman_shrugging:t2:

Edit: op send geklikt en nu durf ik niet meer in m’n inbox te kijken - waarom ben ik zo.

1 like

Ja, haar vlogs vallen me echt tegen de laatste tijd, terwijl ze eerst mijn favoriet was!

Ik volgde een meisje op instagram dat ik eigenlijk al niet meer zo boeiend vond, maar nu begon ze over hoe ze gelooft ik de law of attraction en ben ik echt afgehaakt. Leuk dat jij zoveel geluk hebt maar dat is heus niet alleen “omdat je het zo graag wilt”

6 likes

Die bra party reclame van hunkemoller
 kan het nog meer cliché??
Echt alsof vrouwen zo rondlopen bij elkaar op een slaapfeestje, als ik dat al had was ik echt 13 of 14 ofzo en had de een nog een lelijkere pyjama aan dan de ander.

14 likes

Ik heb de reclame niet gezien maar als ik een sleepover heb met vriendinnen is dat altijd in een te grote blouse en met een sexy slipje en dan springen we op bed en slaan elkaar met kussens waar dan uiteindelijk veren uit vliegen. Duh. Doe jij dat nooit??

27 likes

Dat mijn moeder ruzie heeft met mijn vader en dus niet gaat koken voor ons en dat vind ik sneu voor mijn vader want er word al 30 jaar voor hem gekookt iedere dag en hij weet niet dat er dadelijk geen eten klaar is.

4 likes

Hahah omg wat is dat voor opmerking, schoon aan de haak😭

2 likes

Ik snap sowieso niet dat lengte en gewicht op een geboortekaartje staan. Wat boeit het ons? Gefeliciteerd, je baby is relatief groot.

22 likes

Gefeli, je vagina is vast extra uitgerekt/ingeknipt!

Edit: ik weet echt niet of dit zo werkt met een grote baby, sorry als dit onjuiste info is

9 likes

Omg wat vreselijk zeg. En dit mag ze toch helemaal niet delen? Zijn neem ik aan patiënt gegevens

6 likes

Zou ze mij accepteren als FB vriend? Ik love me ergeren.

20 likes

Omg die enge obsessie van mensen met gemengde kinderen, alsof je dan ineens bloedmooi bent ondanks dat je ouders beide lelijk zijn. Zo werken genen niet hĂš.

15 likes

Ik vind dat ook zo pseudo-eugenetisch :disappointed:. ‘Ah yez, zhe baby haz zhe exzact right amount of zhe two races, exzellent!’. (dit is een enge Duitse stem)(en ja ik weet ook dat het niet uit Duitsland komt maar de Nazis maken nou eenmaal alles nog wat kutter)

17 likes

ik wil haar ook volgen xoxo gossip girl

1 like

Heb net hierop gezocht op fb en krijg ook echt visfoto’s hahaha

Visfoto


Of misschien is dit ook een vis-term waar ik niet bekend mee ben.
Het zou je pasgeboren kind maar zijn

26 likes