Waar erger jij je aan? #3

Ik ben oer- en oer-Hollands en mijn oma zei ook altijd ‘schoenen op tafel is armoe in huis!’

8 likes

Mijn nederlandse en franse oma zeiden dat ook beiden!

Mijn moeder inderdaad ook.

Dat mensen mij een slechte partner vinden, omdat ik niet elke ochtend brood maak voor mijn vriend en zijn overhemden niet strijk.

25 likes

Zeg me please dat dit een grap is?

Ah ja die eeuwige discussie had ik ook altijd. Als ik het kan kan mijn partner het al helemaal. Dat snapte zijn moeder niet

2 likes

Nee, hoor groot schande volgens sommige van mijn collega’s. Het feit dat ik hem wel eens laat stofzuigen is al helemaal een schande. Slechtste vriendin ever ben ik.

Maar zelf wel altijd zeuren dat ze alles zelf in huis moeten doen.

Soms heb ik het gevoel dat ik op mijn werk in 1930 ben beland.

3 likes

Dan zeggen ze: ik weet zeker dat hij niet alle stofjes heeft weggehaald.

NOU EN. HIJ HEEFT GESTOFZUIGD EN IK BEN LUI :joy:

7 likes

Wauw… bijzonder dat mensen nog steeds zo denken en de behoefte voelen deze gedachtes hardop te delen. Zij zullen vast een hele gezonde relatie hebben Pff.

2 likes

Je bent de titel vriendin niet waard, gadverdamme hoe leef jij met jezelf!!!

18 likes

Oooh mijn schoonmoeder vind het ook niet kunnen dat mijn vriend altijd kookt. En dat ik maar moet strijken. Als ze iets zegt over koken of huishouden is dat altijd regen mij. Ja euh kun je ook gewoon tegen je zoon zeggen.

Gelukkig doen we het huishouden samen.

2 likes

Wat ouderwets! Of dat vlak ben ik wel echt blij met mijn schoonmoeder, ze wijst mij er telkens op dat hij zéker genoeg in het huishouden moet doen (doet hij gelukkig :slight_smile: ).

1 like

Mijn ouders maken zoooo veel ruzie. Echt heel vervelend. Ze hebben nu ruzie over de prullenbakken? En dan komen ze daarna uit op het avond eten en dan maakt mijn vader een opmerking over bami uit de magnetron enz :sweat_smile:

Haa wacht jij bedoelt natuurlijk je studiegenoten, ik ging ff uit van leerlingen :joy:

Nee ben daar snel klaar mee hoor :weary: gewoon je eigen dingen op orde houden

Het is 6.30 en ik zit in de tram en iemand is aan het bellen???!! Sowieso vraag ik me altijd af wie de fuck iedereen de godsganse dag MOET.BELLEN maar al helemaal om dit tijdstip wie heeft daar zin in??!!

8 likes

Serieus, iedere keer als iemand klaagt dat het hier zo kut is, doe me een plezier en lees één willekeurig topic op Viva.

14 likes

Ja echt he. Laatst was een ouder stel gewoon met elkaar over mij aan het praten dat ik de hele tijd op mijn mobiel zat. Toen heb ik wel gezegd dat ik twee kranten en een boek op mijn telefoon heb. (Ik zat gewoon op insta maar goed.)

8 likes

Dat iedereen die standaard Samsung wekker / alarm gebruikt. Mijn laatste 2 dates / ex’en hadden die als wekker staan en nu gaat hetzelfde alarm bij mijn collega omdat ze naar een meeting moet. Ik wil niet denken aan die fijne ochtenden dat ik dat alarm hoorde en we samen wakker werden :angry:

1 like

De chaos bij het cbr. Ik wacht al sinds december op goedkeuring zodat ik mijn theorie en praktijk kan aanvragen. Ik heb al zovaak gebeld en gevraagd waarom het zo lang duurt en iedere keer krijg ik het antwoord dat het inderdaad niet klopt dat het nu al zoooo lang duurt en dat ze er direct werk van maken. Dit is nooit gebeurd en nu sta ik alweer meer dan een half uur in de wacht. Ik word er helemaal gek van. Ik wil mijn rijbewijs gewoon halen en mogen rijden.

Staat daar niks over in het OER?