Waar erger jij je aan? #3

Beterschap!
Stom van je ouders zeg!! Ik hoop dat je goed slaapt en je snel beter voelt😘

:disappointed_relieved:

Oh nee dit is echt zo erg. Ik kan zoiets echt niet lezen :sob:.

nee echt je hart breekt! :broken_heart:

Nou ja, echt niet aardig van je ouders. Als je zelfs overgeeft is het wel duidelijk dat je ziek bent toch? Bovendien ben je nu toch al ziekgemeld dus die extra dag maakt toch het verschil niet qua frequentie. Lekker uitzieken, anders ben je volgende week misschien weer ziek! Beterschap :kissing_heart:

Er staat hier een hele groep jongens onder mijn raam te praten en ook echt op volume 100. Hoor het gewoon door een gesloten raam en rolluik. Ten eerste snap ik niet wat ze buiten doen want het is koud en het regent, ten tweede staat er eentje in korte broek??? En ten derde waarom midden in de nacht, midden in de week in een uitgestorven dorp? Ga gewoon slapen man, dat willen andere mensen ook.

En ik durf hier niks van te zeggen dus dat is ook stom. Heb net wel heel sneaky mijn rolluik een mini beetje omhoog getrokken en als een of andere spydog mijn lens snel in mijn ene oog gedaan (zie anders niks haha) en gekeken wat er was maar dat was het dan ook.

Hoe ik een hele dag kan lummelen zonder veel gedaan te krijgen, maar als ik naar bed moet, ik plots een boost aan motivatie en inspiratie krijg :joy::roll_eyes:.

Nou ja een klein beetje sympathie vanuit haar zou t wel beter maken. Nu denk ik helemaal harteloze bitch zoek t uit

Misschien dat ze er gewoon niet bij stilstaat. Als zij zelf niets met dieren heeft is het denk ik lastig voor te stellen dat mensen zich zo aan een dier hechten en dus ook oprecht verdriet hebben als zo’n dier overlijdt. En als jullie elkaar niet mogen staat ze daar denk ik nog minder bij stil. Maar los van dat was het voor jou misschien fijn geweest als ze wel steun had laten zien? Sterke iig, hopelijk voel je je snel beter

Wtf. Zit jij in Jurassic Park?

Hahahahahahahah nee helaas :frowning: er wordt iets gedaan bij de buren maar geen idee wat

Ik heb een dag vrij van werk/school heeft mijn vader een hele lijst gemaakt met huishoudelijke dingen die ik moet (?) doen vandaag. Met een pakje oreo’s erbij

Die ik zelf gekocht heb.

Ik moet naar de wc, maar ik heb geen stromend water. Ik kan wel het water uit de flessen/emmers gebruiken, maar ik heb geen zin om te sjouwen

Dat mensen bij berichten over week zonder vlees op facebook de behoefte voelen om stomme dingen te reageren ‘‘nou wij eten hier gewoon vlees hoor!!!’’ letterlijk niemand dwingt je om mee te doen?

Heb er sowieso een hekel aan als mensen ‘gewoon’ gebruiken op die manier. ‘Ik ben gewoon hetero’ ‘Ik eet gewoon vlees’ net alsof die dingen gewoon zijn en andere dingen ongewoon?

Oooh ja dit is ook echt mijn nr. 1 irritatie! (Dat ‘gewoon’ gebruik)

Als je daar op gaat letten gebruiken mensen dat ook echt heel vaak op die manier en ik vind het super irritant

Nog een irritatie: mijn zwangerschapsdementie. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn zoon zó erg had. Ik heb echt de meest bizarre gesprekken met mijn man tegenwoordig

Ik: oh je moet me er even aan laten denken dat…
Hij: wat?
Ik: wat?
Hij: waar moet ik je aan laten denken?
Ik: wat bedoel je?
Hij: je vroeg of ik je ergens aan wilde laten denken…
Ik: echt? Wanneer vroeg ik dat?

En zo gaat het de hele dag door. Wunderlist is mijn redding, anders zou ik helemaal niets meer onthouden

Het woord “koffies”, wanneer er bijv. wordt gesproken over nieuwe/lekkere koffies oid. Ik vind het echt een lelijk en irritant woord, hoewel 't vast gewoon correct Nederlands is.

Altijd nog beter dan “koffietje(s)” :sob:

Prrr Gucci gang gang. :weary::weary: