Die laatste zin is wel aardig dubbel als het allemaal mannen zijn die helpen
Ahw ik voel je pijn⦠Ik hoop dat het klussen gauw voorbij is! Ik heb dat inderdaad ook, dat ik niet kan wachten met schoonmaken als er mensen in huis zijn die met hun schoenen aan rondlopen, of op een andere manier rommel maken. De kruimelzuiger wordt hier goed gebruikt haha
Aan de onbekende persoon in mijn buurt, die voor het negende jaar op rij dat ik hier woon, de hele dag met een cirkelzaag aan het spelen is als het weer beter weer is.
Wat een rotgeluid. Ik probeer te slapen
āMensonā of āhuilonā.
Ik word altijd chagerijnig van dutjes. En ik ben net wakker van eentjeā¦
Ik ben net terug van een tropisch land, geen muggenbeten en ook speciaal bij bezoek aan speciale plekken me ondergesprayed met muggenspul (net een wandelende Citronellakaars).
Nu heb ik na de eerste nacht in mijn eigen huis gewoon 2 dikke muggenbulten. Wat.
Aan ASOS. Ik had een jurkje met korting gekocht en die bleek te groot te zijn, maar je kunt dus niet ruilen tegen een andere maat bij ASOS. Je kan alleen ruilen voor terugbetaling. Nja, prima op zich. Maar geef me dan gewoon de korting op dat jurkje in een maat kleiner. Dat kon niet want de kortingscode was verlopen, ik kon wel de socials in de gaten houden.
Ik ken iemand die men schrijft men moeder, men auto.
Ik las laatst dat iemand ze zoontje het zo goed op school deed en hij was echt trots op de zoontje!!! Ik moet me altijd inhouden om het hele verhaal, zonder interpunctie, te herschrijven.
Het staat echt zo dom
Hahaha ja zo mooi is dat! Ik maak altijd presentaties samen met mijn leerlingen, soms staan daar ook zulke mooie teksten tussen haha. We kunnen allebei bij de presentatie, dus ik zet er soms opmerkingen bij, als ze bv. iets moete verbeteren. Zo mooi sory juf ik heb het niet in eigen woorden gezet maar ik snap het wel hoor!!!
Dat mijn leuke lampje die supergoed bij de kast past, veel te fel is. Irritant.
Hahaha awww. Die kinderuitspraken maken echt mān dag.
Nope
Ze gingen zo overduidelijk expres door en ik hoorde ook steeds met zoān dom stemmetje het woord stiltecoupĆ© vallen dat andere mensen volgens mij ook niks meer durfden te zeggen. Maar ik vond het wel heel lafjes dat ik gewoon geen enkele medestander leek te hebben.
Ik zat net van die stomme life hacks te kijken. In eentje hielden ze een soeplepel boven een gaspit en deden daar een ei in om een omelet te maken. Je zou denken dat je daarvoor een fucking pan hebt, maar in de wereld van lifehacks is het een goed idee om ongemakkelijk met een soeplepel boven een gaspit te gaan zitten klungelen.
In welk universum heb je ook wƩl een soeplepel tot je beschikking, maar geen enkel ander plat object dat tegen vuur kan waarop je dat ei kan leggen?
Ik schreef vroeger een werkstuk over het geloof dat ik toen aanhing (groep 8 ofzo) en toen sloot ik het af met dat iedereen die er niet in geloofde voor eeuwig zou branden in de hel!!! En ik was ook superserieus toen.
Ja mooi is dat He!
Als ik aan het werkstukken aan het nakijken ben van groep 5 (eerste jaar dat ze een werkstuk maken bij ons) staat er ook vaak bij bronnen: ik wist er al iets van. Te schattig
Haha hoe lief! Ik vond laatst mijn werkstuk over vlinders terug en toen stond er bij de bronnen: Wikipedia, vlinders.nl en āsommige dingen wist ik alā