Waar erger jij je aan? #3

En @Yzile
Dankjewel voor jullie reacties. Ik weet dat jullie gelijk hebben maar het is zo moeilijk om dat tegen iemand te zeggen die niet veel vrienden heeft en zich soms eenzaam voelt. Ik weet ook dat ze het goed bedoelt.

Vandaag tijdens de lunch begon ze weer over haar thuissituatie, maar opeens zei ze “zijn het een beetje teveel serieuze onderwerpen?” :sweat_smile: al lacherig en ook niet verwachtende dat ik ja ging zeggen. Maar ik dacht ‘omg dit is wss m’n enige kans’ dus ik zei heel direct ‘ja, eigenlijk wel’. Ze keek een beetje geschrokken maar heb me toen wat kunnen uitleggen en ze begreep het wel en vatte het wel goed op denk ik.
Ze was wel echt een beetje shocked dat ik ‘ja’ zei dus ik hoop dat ze er nu niet teveel over ligt te piekeren maar het was fijn dat ik het eindelijk heb kunnen zeggen!

6 likes

Mensen die op hun insta story een filmpje zetten van de weg/hun auto/de radio terwijl ze aan het rijden zijn, soms zelfs op de snelweg met 120 km pu??? Ik ergerde me hier al aan, maar sinds m’n ongeluk moet ik moeite doen om mensen er niet op aan te spreken. Het is ook echt zo onnodig en zo zo zo gevaarlijk en ik zie het best vaak, ik denk wel minstens een keer per dag. Ik word alweer kwaad nu ik dit typ.

30 likes

Marktplaats mensen

4 likes

Zijn het hele specifieke dingen? Want er zijn ook mensen die veel verschillende dingen kunnen en dan hoeft er misschien maar 1 iemand langs te komen!

1 like

Mensen met tig volgers die op Insta zielig gaan doen van ‘als al mijn volgers een klein bedrag zouden geven dan blabla’. Instagram is slechts een gratis medium niet iets waar je contributie voor hoeft te betalen. Sommige mensen moeten gewoon financieel slimmere beslissingen gaan maken.

7 likes

Ik heb ook van 200.000 mensen 0,20 cent nodig, dan kan ik een tesla kopen

7 likes

Ik zou een foto van een schoteltje dan op Instagram posten. Misschien wil dan iedereen daar dan virtueel 20 cent op leggen. Ben je een soort toiletdame maar dan anders.

15 likes

Ik kan hier ook niet tegen en heb een keer ook iemand een berichtje er over gestuurd. 18 en net haar rijbewijs en dan meteen instastories posten achter het stuur met inderdaad 120 op de snelweg. Ik kon het niet aanzien.

2 likes

Mijn vriend stuurt net dat hij nog iets gaat drinkenmet een collega (hij moet tot nu werken).

IK WIL DE MOL ZIEN JA KOM NAAR HUIS.

Ik kan daar echt totaal niet in komen
 Naast je eigen leven ben je ook gewoon een gevaar voor mensen die zich wel gewoon aan de regels houden. Waarom zou je dat in vredesnaam willen?

1 like

Ik snap het ook totaal niet. Dus toen werd ik mar even de “bemoeial” haha

2 likes

Omdat ik al die memo’s heb verbrand

4 likes

Mezelf.
Ik maak zoveel domme fouten op mijn werk. Het is gewoon gĂȘnant. Fouten komen ook altijd later bovendrijven. Tijdens denk ik dat het gewoon goed gaat, maar achteraf blijkt maar weer dat ik het toch fout had gvd

3 likes

Mensen die uit naam van een boek een advertentie plaatsen

33 likes

Als je dan nog zo dom wilt schrijven, wees dan in ieder geval nog consequent in het gebruik van ‘we’ en ‘ze’.

13 likes

Nou, vind ik alleen maar heel erg goed. Mensen hebben volgens mij geen idee wat ze kunnen aanrichten bij zichzelf of een ander.

1 like

Ik erger me eraan dat half twitter citaten en plaatjes van Quasi Modo retweet.

Het is een historisch Fucking significant gebouw, niet een Disney decorstuk, flikker op.
(Ik heb sowieos een Disney intolerantie)

39 likes

ben overigens wel benieuwd of de tv-zenders al aan 't ruziën zijn over de rechten van de film

1 like

Aan mezelf haha
Ik heb het vermoeden dat een collega vandaag is bevallen en nu kijk ik steeds op Instagram in de hoop van een berichtje. Normaal ben ik niet zo “obsessed” maar ben nu echt heel benieuwd naar de naam haha

1 like

Hij is alleen niet bedacht door disney :no_mouth: maar ook geen disney fan dus laat maar zitten

1 like