Waar erger jij je aan? #3

Zaterdag waren er ook allemaal Duitsers in de IKEA herrie aan ‘t schoppen. En dat op 4 mei :fu:t3:

Dat zoveel mensen hun kinderen niet bij zich houden in de winkel. Ik ben net bijna keihard onderuit gegaan omdat zo’n pokkekind(waarvan de vader in een andere rij stond) dat kettinkje waarmee de kassa wordt afgesloten weer vast had gemaakt.

Zo las ik het ook. Ik kom bij jou eten maar ik kook zelf. @Karl_Lagerfeld
Hopelijk is het dat.

1 like

@Goldenmilk nee helaas :joy: in mijn moeders taal is dat we blijven gewoon thuis. Maar ga lekker een pizza bestellen straks

Aaawww. Beterschap meis!

Ik was vanmiddag naar een bevrijdingsfestival gegaan en ging kijken bij het defilé, was er zo’n kloterig RGK die aan elke maar echt ELKE wagen/veteraan/militair, ook al waren ze geconcentreerd aan het marcheren, vroeg of ze een sticker voor hem hadden. En half op de straat in de weg staan enzo, en zijn ouders zeiden er niks van en keken hem zo vertederd aan en echt :face_vomiting:

9 likes

Rob Geus kind

4 likes

Deze ergernis heb ik hier al vaker voorbij zien komen hoor, maar ik erger me zo aan die schijtpanty’s van de Hema waar al bijna gaten in komen als ik er één uit mijn mandje pak :mad:

Ik draag al jaren dezelfde panty’s, wat is dit nou ineens?!

2 likes

De hele dag bij vrienden van mijn vriend geweest i.v.m. de communie van hun kind. Helaas vindt het kind mij de meest leuke persoon op aarde. Ze heeft letterlijk 7 uur aan me gehangen vandaag :sweat_smile: Normaal ben ik best streng tegen haar maar nu was het ‘haar feestje’ dus ik voelde best lullig om streng te zijn

Ik hoef voorlopig even geen kinderen, halleluja.

4 likes

Ik keek net ‘pretty & single’ om me te ergeren en het stelde niet teleur!!! Sowieso het hele concept ‘super dapper dat deze vrouwen die allemaal al knap zijn en geen acne hebben of iets anders ZONDER make up durven!!! Wat een format!!!

Anyway, de eerste vrouw had een donkere huidskleur (dit is relevant in het gesprek zo) en ging op een soort speeldate met een aantal mannen. Eentje had bretsels aan en een baret op, ergernis 2. Maar toen kwam het gesprek:

Zij: waar kom je vandaan?
Hij: (een of ander saai dorp) en jij? Maar hij voegde meteen toe oorspronkelijk bedoel ik? (want een vrouw met een donkere huidskleur kan natuurlijk niet gewoon uit Roermond komen)

Toen ergerde ik me al kapot want ze had nul accent ofzo dus hoezo zou ze oorspronkelijk niet uit NL komen. Maar hij overtrof zichzelf erna nóg eens.

Zij: Uit Ghana
Hij: Ghana, ja. Ik ben wel eens in Suriname geweest.
Zij: …
Hij: ik heb daar dingen gedaan die een normaal blank mens niet doet

Ik heb weggelikt want had Mn portie ergernis wel weer gehad.

51 likes

Hij had iets exotisch gegeten. Ik keek net toch stiekem verder en toen zei hij dat hij graag naar Oostenrijk ging maar zij vast niet want donkere mensen doen niet aan wintersport

12 likes

:cry::sob:

1 like

Omijngod.
Zelfs ik weet dat Ghana niet in Suriname ligt en dat komt van iemand die Venetië en Atlantis door elkaar haalde, dacht dat Hong Kong de hoofdstad van China was, dat Strijen naast Arnhem lag en Heerhugowaard naast Dordrecht.
(echt hoe ik ooit m’n topotoetsen heb gehaald is een raadsel, laat staan de aardrijkskunde toets van de pabo)

5 likes

Maar even serieus rot op met je feestje of wat het ook is met die pokkeherrie en dikke bassss :rage:

En nu ineens ook keihard LAAT JE HOREN en de muziek nog harder
Flikker toch op man het is zondag na 11en 'savonds

Ik heb nog nooit van Strijen gehoord en ik heb geeeeen idee waar Heerhugowaard ligt (maar het klinkt Brabants ofzo), dus je bent niet alleen, haha!

Ugh dit soort dingen ja. Ik ben zelf niet in Nederland geboren maar woon sinds mn 4e jaar hier (ben nu 27). En dan af en toe mensen die zeggen oh maar je praat wel echt goed nederlands/zonder accent! Wauw zeg!

Rot ff op :innocent:

10 likes

Deze stomme dag. Bah. Ik wil niet werken.
En ik moet ook nog ongesteld worden. :thumbsup:

Ik wist niet of in dit in het leed dat daten heet topic moest posten of hier. Maar aangezien ik me daar een beetje een indringer voel als ik ineens m’n post daarin zet terwijl ik niet precies op de hoogte ben van de andere dating verhalen leek het me beter hier. Hij weet dus nagenoeg niks van Nederland en is ook niet in Europa geboren. En het is soms wel leuk maar soms ook zo irritant dat hij dus bijna niks van Nederland weet. Ik gaf hem gister een boterham met hagelslag, ik had geen boter maar gaf dit wel aan. Vervolgens zit hij op de bank en vraagt WHAT IS THIS. En alle hagelslag in het rond en op m’n bank en tapijt, daar gaat hij dan weer met die grote poten opstaan. Echt zoveel irritatie had ik(.:laughing:) Ook schuift hij het tapijt steeds om met zijn voeten, ik moet dus nu zo’n ding eronder leggen omdat hij daar zo lomp in is. Terwijl er een hele zware tafel op dat tapijt staat. En ik kan straks alle geplette hagelslag uit m’n tapijt boenen. Bleh. Zoveel bleh.

7 likes

Dat niemand weet waar mijn kaakpijn vandaan komt maar iedereen is wel heel scheutig met medicatie uitschrijven, maar dan wel de soorten waar je eigenlijk niet mee kunt functioneren omdat je gewoon in slaap valt. Terwijl ik vandaag echt moet leren en wakker moet blijven

2 likes

Huh wat debiel? Ik vind zo’n moment echt iets om een boek of prent ofzo te geven/krijgen wat verband houdt met je werk of de stad waar je woont, niet om geld te geven/ontvangen. :’) Het is geen bruiloft.

1 like