Maar even serieus rot op met je feestje of wat het ook is met die pokkeherrie en dikke bassss
En nu ineens ook keihard LAAT JE HOREN en de muziek nog harder
Flikker toch op man het is zondag na 11en 'savonds
Maar even serieus rot op met je feestje of wat het ook is met die pokkeherrie en dikke bassss
En nu ineens ook keihard LAAT JE HOREN en de muziek nog harder
Flikker toch op man het is zondag na 11en 'savonds
Ik heb nog nooit van Strijen gehoord en ik heb geeeeen idee waar Heerhugowaard ligt (maar het klinkt Brabants ofzo), dus je bent niet alleen, haha!
Ugh dit soort dingen ja. Ik ben zelf niet in Nederland geboren maar woon sinds mn 4e jaar hier (ben nu 27). En dan af en toe mensen die zeggen oh maar je praat wel echt goed nederlands/zonder accent! Wauw zeg!
Rot ff op
Deze stomme dag. Bah. Ik wil niet werken.
En ik moet ook nog ongesteld worden.
Ik wist niet of in dit in het leed dat daten heet topic moest posten of hier. Maar aangezien ik me daar een beetje een indringer voel als ik ineens mān post daarin zet terwijl ik niet precies op de hoogte ben van de andere dating verhalen leek het me beter hier. Hij weet dus nagenoeg niks van Nederland en is ook niet in Europa geboren. En het is soms wel leuk maar soms ook zo irritant dat hij dus bijna niks van Nederland weet. Ik gaf hem gister een boterham met hagelslag, ik had geen boter maar gaf dit wel aan. Vervolgens zit hij op de bank en vraagt WHAT IS THIS. En alle hagelslag in het rond en op mān bank en tapijt, daar gaat hij dan weer met die grote poten opstaan. Echt zoveel irritatie had ik(.) Ook schuift hij het tapijt steeds om met zijn voeten, ik moet dus nu zoān ding eronder leggen omdat hij daar zo lomp in is. Terwijl er een hele zware tafel op dat tapijt staat. En ik kan straks alle geplette hagelslag uit mān tapijt boenen. Bleh. Zoveel bleh.
Dat niemand weet waar mijn kaakpijn vandaan komt maar iedereen is wel heel scheutig met medicatie uitschrijven, maar dan wel de soorten waar je eigenlijk niet mee kunt functioneren omdat je gewoon in slaap valt. Terwijl ik vandaag echt moet leren en wakker moet blijven
Huh wat debiel? Ik vind zoān moment echt iets om een boek of prent ofzo te geven/krijgen wat verband houdt met je werk of de stad waar je woont, niet om geld te geven/ontvangen. :ā) Het is geen bruiloft.
Niet helemaal hetzelfde maar mijn man was een week weg en het was zo lekker schoon en netjes in huis. Nu is hij nog geen dag terug en overal ligt al weer troep en weg is mijn oase van rust.
Oh zo herkenbaar eind van de maand is hij een paar dagen weg en ik kijk daar zo naar uit. Heerlijk even het huis voor mezelf alleen
Oh ja ik begrijp je helemaal. Ik zeg ook āHANG UP YOUR JACKETā. En ja zijn moedertaal is Engels dus hij is Oostindisch doof dan. Ik heb hem echt als een klein kind zijn jas laten ophangen ipv weer op de bank te smijten. En ik ben niet eens echt zo geordend, maar het verstoord wel mān orde. Hij heeft het altijd over hoe ge-wel-dig hij kinderen vindt, en hoe puur blabla. En zelfs al een paar van die opmerkingen richting mij. Ik zei, ja leuk, dan mag jij de zooi die zij maken 24/7 opruimen.
Haha ook zo herkenbaar. Het is zo bizar hoe snel een gemiddelde man een opgeruimd huis zo snel weer een rommel kan maken.
Heel stom, maar ik had kaakpijn door stress en door spanningen. Of is het echt ƩƩn plek?
Ja dat zei de kaakchirurg ook dat het daardoor zou kunnen komen⦠maar het is echt een specifieke plek die ik ook kan aanwijzen en daar is 1,5 maand geleden mijn verstandskies verwijderd.
Maar heb ook veel stress gehad de afgelopen tijd dus het zou ook dat kunnen zijn.
Zo ik zou dan ook wel pissig zijn hoor. Ik pik ieder virusje al op en ben al geĆÆrriteerd wanneer verkouden collegaās iedere keer in mijn buurt komen(omdat ik van een verkoudheid al behoorlijk ziek wordt). Hopelijk valt het mee voor je, maar zou er wel wat van zeggen als ik jou was hoor.
Dat er laatste tijd overal zo moeilijk wordt gedaan over (mogelijke) spoilers voor films, series etc.
Aan mensen die zooo erg gaan dringen wanneer de bus eraan komt. Net rende er gewoon 2 mensen langs me heen om eerder de bus in te kunnen? Doe rustig man, er is genoeg plek
Zeer ergerlijk! Vooral als hij de prullenbak niet weet te vinden (k spreek voor mezelf)
Vrienden die samen plannen maken en niet willen dat ik van die plannen weet. Prima als je samen iets wil doen zonder mij, maar doe dan niet geheimzinnig over die plannen.
Dat is hier precies hetzelfde!