Waar erger jij je aan? #3

Ik heb hier wel een paar 100 van die krengen voor je! (Rupsen, geen eenden)

3 likes

Ik was op het station en een meisje vroeg me wat.Tijdens het gesprek heeft ze me geen enkele keer aangekeken, maar ze keek alleen op het scherm van haar telefoon die ze ook recht voor haar gezicht hield. Ik vond het echt raar en ongemakkelijk :woman_shrugging:

2 likes

dierenpolitie :rotating_light:

Aan mensen die mij in het uitgaansleven lastig vallen over mijn vriend zijn werk, wat ie allemaal wel niet verkeerd doet etc.
En dat ze weddenschappen houden hoe lang hij het nog blijft doen.

En vooral aan mezelf want ik trek me dit echt aan en hap ook nog. Moet ik niet doen.

1 like

Huh maar wat raar ook dat ze dat doen??

Ja dat is het ook. Afgunst lijkt me maar vind t sneu hij werkt keihard

Ik erger mij aan de bewoners van een van de appartementen boven de mijne. Kreeg gister een mail van de kleindochter van de onderbuurvrouw dat er blijkbaar vet vaak afval in haar tuintje ligt, zoals kippenbotten (?), vieze papiertjes en zakdoeken en als klap op de vuurpijl lokken haar. Ze heeft ook onderstaande foto mee gestuurd.

En nu zie ik dat er op mijn balkon ook wat lege verpakkingen en papiertjes liggen?! Wtf bezielt mensen, hoe kan je zo zijn. :angry::angry::angry:

4 likes

Ik moest mijn naam opgeven, ik spelde het omdat ik al wist dat het fout gespeld zou worden… Spelt die knakker het nog verkeerd :rage:

3 likes

Heb het gevoel dat ik dit al eerder heb gepost maar het is ook echt een terugkerende ergernis: de mega gore sterke parfumgeur in de Stradivarius winkels. Wáárom. Elke keer als ik naar binnen ga is het weer ‘o ja… hatsjoe’ en vlucht ik weer snel naar buiten. Hoe kunnen mensen daarin rondlopen? Laat staan de hele dag werken?

4 likes

De onderburen of de onderonderburen hebben een feestje. Kan mn ramen nu niet open doen of er komt smerige sigarenlucht naar binnen, iedereen loopt te schreeuwen en het lijkt alsof ik zelf de muziek kei hard aan heb staan… granny hier wil gewoon slapen… :roll_eyes:

Jaaa echt, die gore Axe lucht die daar altijd hangt :face_vomiting:. Voor mij echt een reden om daar niet naar binnen te gaan, ook al hebben ze soms wel leuke dingen

@ditto Biecht, ik vind dat juist lekker lijken, lijkt op A&F

2 likes

Ik kreeg deze week een mail aan Elsa :rage:

M’n mailadres was trouwens ook verkeerd geschreven dus ik had nog geluk dat de mail bij mij terecht kwam

Ik heb het gister weer te bont gemaakt op een feestje, kon maar een paar uurtjes slapen (ben nu klaarwakker) dus ben op de bank gaan liggen om rustig filmpje oid te kijken. Gaat mn buurvrouw zo hard Corrie Konings draaien dat ik mn tv echt hard moet zetten om dat niet te horen. En ik ben misselijk en wil tegelijk echt wat eten want mn maag is echt heel leeg en weet nu niet meer wat ik met mezelf aan moet. Ik wil gewoon chillen maar het lukt me gewoon niet ofzo.

Sorry, ik moet hier eigenlijk hard om lachen. Corry Konings? Vreselijk!!
Eet even wat, eitje met spek, of water of een kopje thee?
Sterkte!

2 likes

Zoveel post en reclame van de oude bewoners, nog van voor de mensen van wie wij het hebben gekocht. Ze wonen hier al ruim 6 jaar niet meer. Stuur het steeds retour maar gebeurd niks. Nu maar steeds een mail naar die bedrijven maar het is zo irritant.

Haha ja, ook echt ALTIJD. 1CD op repeat, iedere zomer weer. Ook echt leuk altijd als je lekker wilt loungen op je balkon, kan het zowat meezingen haha. Ja ik heb net inderdaad een eitje gegeten met kaas en ham en voel me al een stuk beter!

1 like

Mn ouders zouden eigenlijk bij mij komen eten vanavond maar ik ben ziek dus zegt mijn moeder zo dan kook ik gewoon zelf :+1: en vind mezelf nu eigenlijk heel erg zielig want ik voel me niet goed genoeg om te koken dus vraag me eigenlijk af wat ik ga eten vanavond. Maar mijn moeder denkt daar blijkbaar niet aan

Ik erger mij op het moment enorm aan Duitse toeristen hier in de buurt.

En het is Bevrijdingsdag. Touché

2 likes

Die zijn ook heel irritant en arrogant altijd

1 like