Waar erger jij je aan? #3

Ryan Reynolds :heart:

4 likes

Snap ik dat dat kut is, second opinion vragen?

Als ik met mijn scriptie klaar ben ga ik mij maar eens gewoon eens goed laten onderzoeken ipv elke keer ‘ja het zou dit kunnen zijn’
nog een paar maanden geduld haha

1 like

Of mensen die je praktisch dryhumpen in de hoop dat je dan sneller instapt. Ik laat dan altijd expres andere mensen voor gaan :innocent:

4 likes

Aan mensen die een datum hebben geboekt voor een activiteit op mijn werk en mij dan mailen met; ‘Beste, ik kan op die datum eigenlijk niet. Kan ik een andere tijd en datum krijgen?’

Stuur dan gewoon meteen welke datum je wel wil. Nu moet er weer een mailtje overheen met: ‘Hallo welke tijd en datum wil je dan’.

Terwijl als je meteen zegt hoe en wat ik dat meteen kan fixen voor je.

De pokemonstem, dus de pika pika e.d. is wel normaal, dus hoog.

Inderdaad ja, waarom überhaupt een mannenstem? Het menselijke hoofdpersonage is toch ook al man? Konden ze Pikachu dan geen vrouw maken? Aubrey Plaza bijvoorbeeld had 't geweldig gedaan.

Maar goed ik ben dan ook die zure feminist die films zonder goeie vrouwelijke rollen boycott.

9 likes

Een kapsalon waar je om 9u je eerste afspraak kunt plannen maar die ook pas om 9u open gaat. 9u afspraak = 9u in de stoel i.m.o.

*ok nvm liefste kapster ever en ze snapt wat ‘alleen de puntjes’ is.

7 likes

Ohh! Ik zag een stukje van de trailer met Pikachu met zo’n zware mannenstem.

Of degene die als eerste op kantoor is de klacht wilt oppakken. Ik ben gvd áltijd de eerste op kantoor. Zo irritant, hoezo kan iemand anders die niet 15 min later oppakken.

Dat ik door een verandering in timing van de verkeerslichten over een traject van 8 km zo’n 40 minuten doe :sob:

Haal je ze wel uit de zak? Anders is het een lekkere broeikas natuurlijk.

1 like

Zo daar had ik gisteren last van. Ik heb er een half uur over gedaan om het bedrijven terrein hier af te komen (maar 1 uitgang). Na de uitgang staat meteen een verkeerslicht dat niet goed is afgesteld. Die kan de drukte niet aan als iedereen naar huis gaat.

Zo naar, ben je zo een half uur van je dag kwijt.

1 like

Waarom gaan de laatste weken al mijn bh’s stuk? Echt in 2 weken al 3 bh’s gehad waar de beugel uit kwam. :woozy_face::woozy_face: Zo irritant

Dat heb ik ook wel eens gehad. Om 8u een afspraak zodat ik op tijd op werk zou zijn. Werd er om 8u ook al iemand in de verf gezet door mijn kapper en was ik pas om 8.30u aan de beurt :rage:
Was ook de laatste keer dat ik daar kwam.

Ik moet zo naar mijn werk, maar ik heb zoo geen zin om door de regen te fietsen :sob:

ugh er zit een meisje in m’n intervisie groep en het lijkt altijd alsof ze op het punt van huilen staat als ze dingen zegt

1 like

Die van AH in een zak zijn geloof ik ook al “oud” en liggen er al even voor ze verkocht worden. Die van Chiquita blijven langer geel. Ik koop daarom nu mijn bananen liever los bij bijvoorbeeld Lidl. Die worden ook sneller bruin dan merk bananen, maar dan kan ik er 3 kopen ipv meteen 6 die na een paar dagen allemaal overrijp zijn.

Misschien dat je dan al best-wel-rijpe bananen koopt elke keer. Je kan er een stukje plastic folie omheen wikkelen, om de steeltjes, het schijnt dat ze dan minder snel rijpen.

Zo houd je ze langer vers. Dit doen ze ook bij de biologische bananen van de ap.

10 likes