Haal je ze wel uit de zak? Anders is het een lekkere broeikas natuurlijk.
Zo daar had ik gisteren last van. Ik heb er een half uur over gedaan om het bedrijven terrein hier af te komen (maar 1 uitgang). Na de uitgang staat meteen een verkeerslicht dat niet goed is afgesteld. Die kan de drukte niet aan als iedereen naar huis gaat.
Zo naar, ben je zo een half uur van je dag kwijt.
Waarom gaan de laatste weken al mijn bh’s stuk? Echt in 2 weken al 3 bh’s gehad waar de beugel uit kwam. Zo irritant
Dat heb ik ook wel eens gehad. Om 8u een afspraak zodat ik op tijd op werk zou zijn. Werd er om 8u ook al iemand in de verf gezet door mijn kapper en was ik pas om 8.30u aan de beurt
Was ook de laatste keer dat ik daar kwam.
Ik moet zo naar mijn werk, maar ik heb zoo geen zin om door de regen te fietsen
ugh er zit een meisje in m’n intervisie groep en het lijkt altijd alsof ze op het punt van huilen staat als ze dingen zegt
Die van AH in een zak zijn geloof ik ook al “oud” en liggen er al even voor ze verkocht worden. Die van Chiquita blijven langer geel. Ik koop daarom nu mijn bananen liever los bij bijvoorbeeld Lidl. Die worden ook sneller bruin dan merk bananen, maar dan kan ik er 3 kopen ipv meteen 6 die na een paar dagen allemaal overrijp zijn.
Misschien dat je dan al best-wel-rijpe bananen koopt elke keer. Je kan er een stukje plastic folie omheen wikkelen, om de steeltjes, het schijnt dat ze dan minder snel rijpen.
Moet je ze dan op zn kop hangen want zo hangen ze ook aan de boom
Ze zijn wel duur, maar de biologische bananen van AH blijven heel lang goed. Ook als ze van buiten na een week wat bruinig zien, zijn ze helemaal nog niet overrijp van binnen.
Bij ons hangen ze inderdaad en de Chiquita bananen krijgen nu pas (na 1,5 week) bruine vlekjes
Ahhhhhhh ik heb iets op werk waar ik al weken over pieker en af en toe ook van wakker lig. En ik krijg het maar niet opgelost. Het is geen wereldramp maar IK WIL DAT HET VOORBIJ IS
Mensen met een externe muis in de bieb en dan 90 keer per min klikken.
Oh en deze is ook irritant zeg
Samenvatting
Brainwash zeker? Ik ging vroeger naar Brainwash en dan zorgde ik dat ik altijd 07:45 uur voor de deur stond. Zeker te weten dat ik dan eerste was
Ik las ketsende.
Door mukbangs heb ik juist een soort misofonie ontwikkeld. Ik vond geluid al vaker vervelend, maar ik lijk wel overprikkeld door mukbangs van o.a. Mascha. Logischerwijs kan ik die filmpjes wel vermijden, maar offline helaas niet altijd.
Nee, het was gewoon een dure kapsalon, waar ik echt een afspraak om 8u had.
Vond het zo aso dat die man dus gewoon twee klanten om 8u had ingepland. Hoe dan?!
Ik denk misofonie? Misogyny is vrouwenhaat.
edit: begrijp overigens wel wat je bedoelt haha, heb hetzelfde met ASMR
OEPS…Hahhaa.