Waar erger jij je aan? #3

Moet je ze dan op zn kop hangen want zo hangen ze ook aan de boom :face_with_monocle:

1 like

Ze zijn wel duur, maar de biologische bananen van AH blijven heel lang goed. Ook als ze van buiten na een week wat bruinig zien, zijn ze helemaal nog niet overrijp van binnen.

Bij ons hangen ze inderdaad en de Chiquita bananen krijgen nu pas (na 1,5 week) bruine vlekjes

1 like

Ahhhhhhh ik heb iets op werk waar ik al weken over pieker en af en toe ook van wakker lig. En ik krijg het maar niet opgelost. Het is geen wereldramp maar IK WIL DAT HET VOORBIJ IS :sob:

Mensen met een externe muis in de bieb en dan 90 keer per min klikken.
Oh en deze is ook irritant zeg
giphy

13 likes
Samenvatting

Brainwash zeker? Ik ging vroeger naar Brainwash en dan zorgde ik dat ik altijd 07:45 uur voor de deur stond. Zeker te weten dat ik dan eerste was

Ik las ketsende.

1 like

Door mukbangs heb ik juist een soort misofonie ontwikkeld. Ik vond geluid al vaker vervelend, maar ik lijk wel overprikkeld door mukbangs van o.a. Mascha. Logischerwijs kan ik die filmpjes wel vermijden, maar offline helaas niet altijd.

2 likes

Nee, het was gewoon een dure kapsalon, waar ik echt een afspraak om 8u had.
Vond het zo aso dat die man dus gewoon twee klanten om 8u had ingepland. Hoe dan?!

Ik denk misofonie? Misogyny is vrouwenhaat.

edit: begrijp overigens wel wat je bedoelt haha, heb hetzelfde met ASMR

2 likes

OEPS…Hahhaa.

1 like

Ja dit is echt irritant! Had je er wat van gezegd?

Ik vind dat een vorm van kindermishandeling. Mijn ouders hebben een poosje een kindje in huis gehad dat helemaal weggerotte melktandjes had, echt heel zielig. Hij liep bij zijn eigen ouders de hele dag rond met een fles met aanmaaklimonade erin, die kreeg hij zelfs 's avonds mee naar bed.

Mijn moeder heeft hem toen aangeleerd dat hij gewoon maar water moet drinken.

Ik heb deze serieus vanochtend voor het werk gekocht, toen op het aanrecht gelegd in het plastic gelaten en nu tref ik ze zo aan. Snel uit het plastic dus.

Nee :pensive:
Was het liefste boos weg gelopen, maar mijn haar moest echt geknipt (en gewassen want ging naar werk!) worden dus dat woog toen zwaarder. Baalde acheraf wel dat ik mijn mond heb gehouden. Had mezelf wel wat assertiever ingeschat.

1 like

Net stond ik af te rekenen bij de supermarkt en de kassiere legde het werk gewoon even stil om met de collega achter haar te kletsen. Toen ik er wat van zei keek ze chagrijnig en ging ze langzaam maar verder scannen terwijl ze door praatte met haar collega. Ik ben zeker voor gezelligheid op je werk, maar je klanten moeten er niet onder lijden

2 likes

JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKES

5 likes

Die kut nummers die (opeens) in de ff party playlist staan. Feest dj ruud :hot_face:

1 like

Moshpits bij concerten. Ik snap de lol er echt niet van. Ben net bijna geplet en heb echt keihard een elleboog in mijn wang gehad. Volgens mij is mijn linker borst ook bont en blauw. Voor de rest wel genoten van het concert voor zo ver dat kon.

4 likes

Dat ik net megahonger had en m’n laatste 2 eitjes had gekookt maar ze te vers waren waardoor het pellen voor geen meter gaat. Dat dat vliesje niet goed loslaat van de schaal en je dus je halve ei meeneemt met het pellen. Deze dag is nu al kut.

5 likes