Ja dit is echt irritant! Had je er wat van gezegd?
Ik vind dat een vorm van kindermishandeling. Mijn ouders hebben een poosje een kindje in huis gehad dat helemaal weggerotte melktandjes had, echt heel zielig. Hij liep bij zijn eigen ouders de hele dag rond met een fles met aanmaaklimonade erin, die kreeg hij zelfs 's avonds mee naar bed.
Mijn moeder heeft hem toen aangeleerd dat hij gewoon maar water moet drinken.
Ik heb deze serieus vanochtend voor het werk gekocht, toen op het aanrecht gelegd in het plastic gelaten en nu tref ik ze zo aan. Snel uit het plastic dus.
Nee
Was het liefste boos weg gelopen, maar mijn haar moest echt geknipt (en gewassen want ging naar werk!) worden dus dat woog toen zwaarder. Baalde acheraf wel dat ik mijn mond heb gehouden. Had mezelf wel wat assertiever ingeschat.
Net stond ik af te rekenen bij de supermarkt en de kassiere legde het werk gewoon even stil om met de collega achter haar te kletsen. Toen ik er wat van zei keek ze chagrijnig en ging ze langzaam maar verder scannen terwijl ze door praatte met haar collega. Ik ben zeker voor gezelligheid op je werk, maar je klanten moeten er niet onder lijden
JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKES
Die kut nummers die (opeens) in de ff party playlist staan. Feest dj ruud
Moshpits bij concerten. Ik snap de lol er echt niet van. Ben net bijna geplet en heb echt keihard een elleboog in mijn wang gehad. Volgens mij is mijn linker borst ook bont en blauw. Voor de rest wel genoten van het concert voor zo ver dat kon.
Dat ik net megahonger had en mân laatste 2 eitjes had gekookt maar ze te vers waren waardoor het pellen voor geen meter gaat. Dat dat vliesje niet goed loslaat van de schaal en je dus je halve ei meeneemt met het pellen. Deze dag is nu al kut.
Ik zie facebook berichtjes op werk naar klanten afgesloten worden met âgrtzâ
I FUCKING CANâT
Waarom de toevoeging dat ze Aziatisch is?
Ja, zo interpreteerde ik het ook. Hier in Nederland wordt iemand die slurpt en smakt gezien als iemand zonder tafelmanieren. Volgens mij zei ze het meer om aan te geven dat zij het smerig vond en maar niet meteen de âschuldâ bij haar legde.
Mensen die op marktplaats doen alsof ze dan het geld overmaken en ook echt hun adres geven en alles alsof ze het echt overgemaakt hebben? Ik doe nu ook net alsof ik het pakje op de bus heb gedaan en het er over 2 dagen is.
Zo ligt hier al weken een compleet ingepakt pakketje omdat ik echt dacht dat de deal rond was en zij ook echt deed alsof. Vet irritant. En oplichtersgedrag
Game of thrones.
Ik heb nooit een aflevering gezien maar jemig het lijkt alsof het de wereld overneemt. Al dat geklaag over spoilers, waar ik ook ben heeft iemand het over de serie. Het is een serie. Kom op.
Ah, ok ja zo kun je het ook bekijken.
!!
En dan zit er ook vaak nog minimaal 1 mannelijke student bij die geluiden maakt tijdens het âstuderenâ, of wat hij dan ook zit te doen. Zuchten, kreunen, zachtjes gorgelen, mompelen, soms een scheldwoord. Vreselijk. Vaak zijn dat ook de figuren die agressief typen.
Hahaha zo naar is dat. Ook tikken met een pen of voeten, of zo hard muziek luisteren dat iedereen kan meegenieten. Deze types zitten naar mijn idee ook het grootste deel op hun telefoon ipv dat ze ook echt iets proberen te doen.
En waar ik al helemaal de kriebels van krijg is zo een vieze snotneus constant ophalen, snuit even je neus aub!!! Ik zit zelf al te ergeren als ik het zelf heb en ga dan snel naar de plee om even te snuiten
Aan mezelf dat ik 1000 kleuren scheit omdat ik binnenkort op dienstreis moet.
Ik ben zo moe! Ik heb wel 5,5 uur geslapen vannacht (en gisteren 4 denk ik) dus ik zou niet ZO moe moeten zijn. Ik wou dat ik minder slaap nodig had. Slapen is stom, het duurt zo lang. Ik wil niet al om tien uur naar bed zodat ik genoeg slaap krijg.