Waar erger jij je aan? #3

@anon22402465 je hebt nu niet alleen wielrenshorts die hip zijn, maar ook van zulke shorts in spijkerstof! Jeansshort - black

Of je moet wijde lange shorts willen, maar die hebben ze ook wel! Bij Mango liggen die trouwens ook in de winkel nu. Tot net boven je knie, wijd/regular fit.

1 like

Ik wil echt wijde hebben. Dit broekje hierboven is echt het aller aller slechtste idee voor mijn figuur

Maar heb wel wat kunnen vinden bij new look bijvoorbeeld

Ja het gaat nu in dit geval om mijn dochter en ze heeft idd wielren-broekjes etc. Thanks :heart:
Maar ik snap het gewoon niet. Waarom is het zo raar verdeeld en zijn er zo weinig leuke modellen te vinden in normale lengtes. Voor mij dan normaal
 Er zit echt een groot verschil tussen boys en girls sectie.

1 like

Hahahaha omg over dat honden en in je kruis met die snufferd, bij een vriendin van mij hadden ze zo’n (vond ik) vieze stinkende labrador met flink overgewicht. Ik ergerde me altijd al aan die hond omdat, zodra je binnenkwam er al een walm van hem rond hing. Toen zaten we een keer heel degelijk op de bank voor een verjaardag en hij ging echt vol in het kruis van een vriendin van mij, en hield ook niet op ofzo?! en toen zei haar moeder “ja dat vinden ze lekker :slightly_smiling_face:”. Ik denk dus dat ze toen ongesteld was. Laatst had ik wel een grote Berner Zennen (haha) hond die tegen me op sprong maar godzijdank niet in m’n kruis zat te snuffelen. Het is echt ongemakkelijk idd.

2 likes

God dit is echt gĂȘnant maar toen mijn vriend nog thuis bij zijn moeder woonde en ik daar bleef slapen, gingen hun honden ook altijd vol naar mijn kruis als we net gesekst hadden en we kwamen naar beneden :no_mouth: Ik denk echt dat ze dat konden ruiken

8 likes

:joy:

Mijn vriend doet dit met onze baby.
Hij denkt dat iedereen hem net zo leuk vindt als wij, en drukt nog net niet de baby bij binnenkomst in hun armen haha.

2 likes

Dat mijn klotefiets WEER stuk is :unamused:

Pff vandaag bleef een collega constant verhalen vertellen terwijl ik aan gaf druk te zijn. Als ik dan door probeerde te werken tikte ze me weer aan om nog iets te vertellen. Soms snappen mensen echt niet wanneer ze je even met rust moeten laten

1 like

Ik vertelde tegen de student waarmee ik een kantoor deel op stage dat ik mijn calorieeĂ«ndoel met 200 cal omhoog heb gezet omdat we het wel eens over fitness etc. hebben. Hij reageerde met “Don’t become a fat bitch!”
:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Dus ik zei dat ik vind dat je dat niet tegen mensen kunt zeggen en hij zei dat hij vond van wel en toen zei ik dat ik vond dat hij een domme mening had. Wat een eikel

16 likes

@Matilda leg uit

1 like

Dat onze asociale buren altijd hun troep bij onze vuilnis dumpen. Toen we nog kliko’s hadden dumpten ze gewoon hun shit in onze - al volle - kliko en dan werd onze kliko gewoon niet geleegd. En ook gewoon zonder te vragen?!

En vandaag hadden ze gewoon random paasbroden op ons oud papier geflikkerd, dus nou is ons oud papier ook niet opgehaald.

Het is steeds weer wat anders met die tokkies.

13 likes

Ik heb echt niks met voetbal en word echt gek van al die stories erover steeds op Instagram. Wanneer is het afgelopen wat er nu steeds is (champions league toch?)

6 likes

1 juni is de finale dus daarna is de CL klaar!

2 likes

Nog bijna een maand :scream:God sta me bij :stuck_out_tongue:

1 like

Hopen dat Ajax vanavond verliest dan maar :upside_down_face:

3 likes

Aan mijn vriend die als ik thuis kom en moet plassen zit te poepen

1 like

Daar was een tijdje terug volgens mij een dwars over bij het jeugdjournaal haha

5 likes

Omg wij woonden ook in zo’n complex waar alle vuilnisbakken bij elkaar moesten staan buiten, waar iedereen dus bij kon. Wat voor troep daar bij elkaar in de bak werd gepropt werd je ook naar van.
Maar meestal was het wel chill als je eigen groene bak vol zat bv mocht je altijd wel in de bak van de buren stoppen.

Ben altijd zo blij als ik niet DE ENIGE BEN DIE
 Haha. Maar ja, irritant is het.

2 likes

Misschien een oude jeans afknippen? Kun je zelf de lengte bepalen