Ik zie facebook berichtjes op werk naar klanten afgesloten worden met “grtz”
I FUCKING CAN’T
Ik zie facebook berichtjes op werk naar klanten afgesloten worden met “grtz”
I FUCKING CAN’T
Waarom de toevoeging dat ze Aziatisch is?
Ja, zo interpreteerde ik het ook. Hier in Nederland wordt iemand die slurpt en smakt gezien als iemand zonder tafelmanieren. Volgens mij zei ze het meer om aan te geven dat zij het smerig vond en maar niet meteen de “schuld” bij haar legde.
Mensen die op marktplaats doen alsof ze dan het geld overmaken en ook echt hun adres geven en alles alsof ze het echt overgemaakt hebben? Ik doe nu ook net alsof ik het pakje op de bus heb gedaan en het er over 2 dagen is.
Zo ligt hier al weken een compleet ingepakt pakketje omdat ik echt dacht dat de deal rond was en zij ook echt deed alsof. Vet irritant. En oplichtersgedrag
Game of thrones.
Ik heb nooit een aflevering gezien maar jemig het lijkt alsof het de wereld overneemt. Al dat geklaag over spoilers, waar ik ook ben heeft iemand het over de serie. Het is een serie. Kom op.
Ah, ok ja zo kun je het ook bekijken.
!!
En dan zit er ook vaak nog minimaal 1 mannelijke student bij die geluiden maakt tijdens het ‘studeren’, of wat hij dan ook zit te doen. Zuchten, kreunen, zachtjes gorgelen, mompelen, soms een scheldwoord. Vreselijk. Vaak zijn dat ook de figuren die agressief typen.
Hahaha zo naar is dat. Ook tikken met een pen of voeten, of zo hard muziek luisteren dat iedereen kan meegenieten. Deze types zitten naar mijn idee ook het grootste deel op hun telefoon ipv dat ze ook echt iets proberen te doen.
En waar ik al helemaal de kriebels van krijg is zo een vieze snotneus constant ophalen, snuit even je neus aub!!! Ik zit zelf al te ergeren als ik het zelf heb en ga dan snel naar de plee om even te snuiten
Aan mezelf dat ik 1000 kleuren scheit omdat ik binnenkort op dienstreis moet.
Ik ben zo moe! Ik heb wel 5,5 uur geslapen vannacht (en gisteren 4 denk ik) dus ik zou niet ZO moe moeten zijn. Ik wou dat ik minder slaap nodig had. Slapen is stom, het duurt zo lang. Ik wil niet al om tien uur naar bed zodat ik genoeg slaap krijg.
Same. Nog erger als mensen hun kind dan in mijn armen drukken alsof ik ze dan wel leuk ga vinden. Laatst heb ik iemand zn kind gewoon op de grond gezet en gelaten. Ouders verbaasd/boos, daar had dat kind toch niet om gevraagd? Maar ik had ook nooit gevraagd om een kind vast te houden
Ik vind 5,5 en 4 echt weinig dan zou ik ook moe zijn. Ik kan zelf met 6,5 a 7 uur maar dan moet er ook een nacht per week zijn waar ik dan lekker 10 uur kan slapen. Een vriendinnetje van me moet echt 8 a 9 uur per nacht. Dat lijkt me wel kut, daar ben je echt veel tijd mee kwijt als je fulltime werkt.
Jij werkt toch in een bar/club? Vind je het een beetje vol te houden qua tijden, want jij hebt dan ook een (paar) dag(en) een omgedraaid ritme toch?
Ja in een club inderdaad. Ik vind het makkelijker vol te houden dan ik had verwacht. Vaak heb ik doordeweeks diensten van zes tot half elf dus dat is prima te doen. Maar het weekend is meestal zaterdagnacht werken tot vier of vijf en dan werk ik zondag bij m’n andere werk om vier uur 's middags. En dan ongeveer twee keer in de maand zondagnacht weer in de club. Maar ik zorg altijd wel dat ik niet voor eind van de middag de dag erna weer hoef te werken. En ik heb nieuwe gordijnen dus het blijft lekker donker in m’n kamer waardoor ik door kan slapen. Maar met Pasen heb ik drie nachten achter elkaar gewerkt, dat is zwaarder want dan draait je ritme wel echt een beetje om. Dus de dagen daarna was ik daar wel echt moe van.
Ahja zo klinkt het te doen! Leuk!
Bij mij doen sommige honden dat ook, ben dan altijd bang dat ik een raar luchtje in mijn kruis heb hangen en voel me heel ongemakkelijk
Ja man pfff, wat een gezeik. Ik kijk na seizoen 3 geen GoT meer want wat werd het slecht met Carice en die draken maar ik zie echt nergens een spoiler ook? Zelfde als met wie is de mol. Heb echt lang moeten googlen wie het dan was.
Ik vraag me echt af waarom korte broeken voor meisjes zo kort moeten en die voor jongens veel langer zijn (over het algemeen). Gaat nergens over. (Dan bestel ik jongensbroeken ja, dat kan, maar dat is mijn punt niet haha)
Dat is vaak niet eens een oplossing want bij een jongensboek zit het kruis lager waardoor mijn verliefde dijen meteen weer lekker tegen elkaar aan zitten. Ik wil ook gewoon vrouwenshorts met langere broekspijpen