Same. Nog erger als mensen hun kind dan in mijn armen drukken alsof ik ze dan wel leuk ga vinden. Laatst heb ik iemand zn kind gewoon op de grond gezet en gelaten. Ouders verbaasd/boos, daar had dat kind toch niet om gevraagd? Maar ik had ook nooit gevraagd om een kind vast te houden
Ik vind 5,5 en 4 echt weinig dan zou ik ook moe zijn. Ik kan zelf met 6,5 a 7 uur maar dan moet er ook een nacht per week zijn waar ik dan lekker 10 uur kan slapen. Een vriendinnetje van me moet echt 8 a 9 uur per nacht. Dat lijkt me wel kut, daar ben je echt veel tijd mee kwijt als je fulltime werkt.
Jij werkt toch in een bar/club? Vind je het een beetje vol te houden qua tijden, want jij hebt dan ook een (paar) dag(en) een omgedraaid ritme toch?
Ja in een club inderdaad. Ik vind het makkelijker vol te houden dan ik had verwacht. Vaak heb ik doordeweeks diensten van zes tot half elf dus dat is prima te doen. Maar het weekend is meestal zaterdagnacht werken tot vier of vijf en dan werk ik zondag bij mân andere werk om vier uur 's middags. En dan ongeveer twee keer in de maand zondagnacht weer in de club. Maar ik zorg altijd wel dat ik niet voor eind van de middag de dag erna weer hoef te werken. En ik heb nieuwe gordijnen dus het blijft lekker donker in mân kamer waardoor ik door kan slapen. Maar met Pasen heb ik drie nachten achter elkaar gewerkt, dat is zwaarder want dan draait je ritme wel echt een beetje om. Dus de dagen daarna was ik daar wel echt moe van.
Ahja zo klinkt het te doen! Leuk!
Bij mij doen sommige honden dat ook, ben dan altijd bang dat ik een raar luchtje in mijn kruis heb hangen en voel me heel ongemakkelijk
Ja man pfff, wat een gezeik. Ik kijk na seizoen 3 geen GoT meer want wat werd het slecht met Carice en die draken maar ik zie echt nergens een spoiler ook? Zelfde als met wie is de mol. Heb echt lang moeten googlen wie het dan was.
Ik vraag me echt af waarom korte broeken voor meisjes zo kort moeten en die voor jongens veel langer zijn (over het algemeen). Gaat nergens over. (Dan bestel ik jongensbroeken ja, dat kan, maar dat is mijn punt niet haha)
Dat is vaak niet eens een oplossing want bij een jongensboek zit het kruis lager waardoor mijn verliefde dijen meteen weer lekker tegen elkaar aan zitten. Ik wil ook gewoon vrouwenshorts met langere broekspijpen
@anon22402465 je hebt nu niet alleen wielrenshorts die hip zijn, maar ook van zulke shorts in spijkerstof! Jeansshort - black
Of je moet wijde lange shorts willen, maar die hebben ze ook wel! Bij Mango liggen die trouwens ook in de winkel nu. Tot net boven je knie, wijd/regular fit.
Ik wil echt wijde hebben. Dit broekje hierboven is echt het aller aller slechtste idee voor mijn figuur
Maar heb wel wat kunnen vinden bij new look bijvoorbeeld
Ja het gaat nu in dit geval om mijn dochter en ze heeft idd wielren-broekjes etc. Thanks
Maar ik snap het gewoon niet. Waarom is het zo raar verdeeld en zijn er zo weinig leuke modellen te vinden in normale lengtes. Voor mij dan normaal⊠Er zit echt een groot verschil tussen boys en girls sectie.
Hahahaha omg over dat honden en in je kruis met die snufferd, bij een vriendin van mij hadden ze zoân (vond ik) vieze stinkende labrador met flink overgewicht. Ik ergerde me altijd al aan die hond omdat, zodra je binnenkwam er al een walm van hem rond hing. Toen zaten we een keer heel degelijk op de bank voor een verjaardag en hij ging echt vol in het kruis van een vriendin van mij, en hield ook niet op ofzo?! en toen zei haar moeder âja dat vinden ze lekker â. Ik denk dus dat ze toen ongesteld was. Laatst had ik wel een grote Berner Zennen (haha) hond die tegen me op sprong maar godzijdank niet in mân kruis zat te snuffelen. Het is echt ongemakkelijk idd.
God dit is echt gĂȘnant maar toen mijn vriend nog thuis bij zijn moeder woonde en ik daar bleef slapen, gingen hun honden ook altijd vol naar mijn kruis als we net gesekst hadden en we kwamen naar beneden Ik denk echt dat ze dat konden ruiken
Mijn vriend doet dit met onze baby.
Hij denkt dat iedereen hem net zo leuk vindt als wij, en drukt nog net niet de baby bij binnenkomst in hun armen haha.
Dat mijn klotefiets WEER stuk is
Pff vandaag bleef een collega constant verhalen vertellen terwijl ik aan gaf druk te zijn. Als ik dan door probeerde te werken tikte ze me weer aan om nog iets te vertellen. Soms snappen mensen echt niet wanneer ze je even met rust moeten laten
Ik vertelde tegen de student waarmee ik een kantoor deel op stage dat ik mijn calorieeĂ«ndoel met 200 cal omhoog heb gezet omdat we het wel eens over fitness etc. hebben. Hij reageerde met âDonât become a fat bitch!â
Dus ik zei dat ik vind dat je dat niet tegen mensen kunt zeggen en hij zei dat hij vond van wel en toen zei ik dat ik vond dat hij een domme mening had. Wat een eikel
Dat onze asociale buren altijd hun troep bij onze vuilnis dumpen. Toen we nog klikoâs hadden dumpten ze gewoon hun shit in onze - al volle - kliko en dan werd onze kliko gewoon niet geleegd. En ook gewoon zonder te vragen?!
En vandaag hadden ze gewoon random paasbroden op ons oud papier geflikkerd, dus nou is ons oud papier ook niet opgehaald.
Het is steeds weer wat anders met die tokkies.