Ja maar na vanavond zijn er tot 1 juni dus geen CL wedstrijden meer! Alleen nog 2 competitiewedstrijden. (Ik baal er juist van dat het voetbalseizoen er bijna op zit trouwens )
Oh en vanaf 1 juni wel weer? Ik dacht vanaf nu elke week paar keer tot 1 juni en dan klaar.
Haha nee dan is dus de finale dus daarna is het klaar Vanavond is de laatste halve finale. Na vanavond dus geen CL wedstrijden meer tot 1 juni maar alleen nog 2 competitiewedstrijden (zondag en woensdag)!
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag van een onderzoek. Ik weet al dat het geen vrolijk gesprek gaat worden en daarom wil mijn man mee. Super lief natuurlijk, maar ik wil eigenlijk gewoon liever alleen gaan zodat ik daarna in de auto keihard de muziek aan kan zetten en mezelf even heel kut kan voelen zonder dat ik hoef te praten oid en dan daarna in mân eentje shoppen.
Normaal regel ik zelf oppas voor de kinderen en had ik gezegd dat mijn moeder bv niet kan, alleen nu heeft hij zelf met mijn moeder geregeld dat ze morgen de kinderen van school haalt enz.
Ik erger me hier echt overdreven aan. Het slaat nergens op en als het andersom was geweest dan was ik ook met hem mee gegaan. Maar ik wil gewoon alleenâŠ
En nog de play offs voor Europees voetbal
Ja I know maar daar zal je niet mee doodgegooid worden op social media etc Snap ook wel dat @ellegirltalk het irritant vind trouwens ook al hou ik zelf wel van voetbal. Zoveel mensen die normaal geen drol om voetbal geven nu iedere keer een story plaatsen van voetbal op tv en van iedere goal etc. Na 20x dezelfde denk ik dan ook van âjaaaaa nou weet ik het wel hoor dat je plots het voetbal volgtâ. (Stomme ergernis van mij ook hoor)
Het was de hele dag grijs en regenachtig buiten dus ik had helemaal zin om lekker op de bank te gaan lezen, schijnt de zon natuurlijk (naar binnen ) sinds ik thuis ben. En nu dus nog steeds.
Wat??? Is een vagina vlog???
Ja dat heb ik al gedaan, maar hij zegt dan van ja ik kan al zo weinig voor je doen, dus wat ik kan wil ik ook doen.
En ergens snap ik het ook wel, hij wil er gewoon graag voor mij zijn. En dat vind ik heel fijn maar nu even niet.
Ja mens heeft ook een hele irritante stem
Sterkte met de uitslag morgenâ:heart:
Dat ik altijd alleen maar aan eten kan denken.
Ik blijf de hele avond op zodat ik nog even kon bellen met mijn vriend voor we gingen slapen. Maar nu heeft ajax verloren en is ie boos naar bed gegaan. Vind dat zo overdreven
Lief van je, dankjewel.
@Truitje dat is het denk ik ook. En dat hij mij niet alleen wil laten op dat moment. Ik ga het er morgenochtend nog even met hem over hebben. Bedankt!
Ik heb niks tegen ajax en gunde ze de winst etc, maar ik heb zoân schurfthekel aan dat ge-WZAWZDB overal
Ik heb even opgezocht wat het betekent want ik heb niks met voetbal en snap niks van die fancultuur rondom clubs. Snap wel dat je je eraan ergert, als ze de beste waren hadden ze wel gewonnen
Huh zo werkt dat dus nietâŠ
Meen je dit serieus of als grapje?