Ik heb niks tegen ajax en gunde ze de winst etc, maar ik heb zo’n schurfthekel aan dat ge-WZAWZDB overal
Ik heb even opgezocht wat het betekent want ik heb niks met voetbal en snap niks van die fancultuur rondom clubs. Snap wel dat je je eraan ergert, als ze de beste waren hadden ze wel gewonnen
Huh zo werkt dat dus niet…
Meen je dit serieus of als grapje?
Ik snap wat je zegt, maar desondanks vind ik je reactie naar @Keaton toe wel overdreven. Ik denk dat ze het niet zo serieus bedoelde en jij het wat te zwaar opvatte.
@Keaton heeft toch gewoon gelijk?
Edit: en om dan OT te blijven, ik erger me ook aan dat van dat voetbal zo’n emo halszaak gemaakt wordt. Dat er niks over gezegd mag worden zonder dat je een horde huilonde fans op je dak hebt.
Ik ben serieus blij dat ik vandaag niet naar kantoor hoef, denk dat iedereen daar in rouw bij de koffieautomaat staat
Nouja jij zal wel andere dingen hebben waar je je druk om maakt, waar de voetbalfans niks mee hebben.
Gister was gewoon echt verskrikkelijk. In de laatste drie seconden verliezen is onvoorstelbaar. Laat ons even zwelgen in verdriet.
Ja heel vervelend als ze niet winnen enzo maar dit is het ‘waar erger je je aan’ topic. Als men dus ergens zijn ergernissen rond dat voetbal mag uiten is het hier lijkt me. Dus vandaar dat ik de aanval op Keaton niet echt snap.
Komt ze dit nu in het Ajax topic verkondigen dan zou het een ander verhaal zijn.
‘als ze de beste waren hadden ze wel gewonnen’ is toch geen ergernis.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.