Waar erger jij je aan? #3

Waarom kon je niet wat anders gaan doen dan? Op je mobiel, film kijken op je laptop, boek lezen. Je hoeft toch niet mee te kijken?

Ja snap sowieso niet dat sommige mensen binnen schoenen aan hebben.

Ik hoor wel altijd gebonk als mijn bovenburen hakken aan hebben, van buren naast je zal het minder zijn maar denk dat je het alsnog wel hoort…

1 like

Is er geen shuttle dienst waar je gebruik van kan maken?

1 like

Ik heb inmiddels een oplossing: Ik ga de dag ervoor de auto van mijn moeder bij mijn ouders halen en dan moet mijn vriend me brengen die ochtend. Thank god voor moeders :raised_hands:t3:

5 likes

Het enige dat mn moeder moest doen was kijken hoeveel eieren er waren toen ik boodschappen ging doen want was ik vergeten. Waren er meeeer dan genoeg. 3x raden wie nu te weinig eieren heeft om wafels en een toetje te maken? Echt urgh zelfs zoiets simpels… Nu kan ik mijn hele planning omgooien en in de megadrukte nog naar de supermarkt en sta ik dus waarschijnlijk vanavond laat in de keuken want ik moet nog super veel doen en maken. :face_with_symbols_over_mouth:

Er is dit weekend een vriend van mijn man hier en nu vervelen ze zich en vragen ze steeds aan mij wat ze kunnen gaan doen. Pfff ik voel me net een kleutermoeder en dat is nou niet echt iets wat ik ambieer. :unamused:

3 likes

Gelukkig heeft mijn buurvrouw naast me niet vaak hakken aan, maar pas wel en omg ze bleef maar heen en weer lopen. Was bijna in staat om aan te bellen of die kutschoenen uit konden als ze toch de deur niet verliet :@

2 likes

Dat ik dingen nog steeds niet goed los kan laten als ik er op dat moment toch niks aan kan doen. En voor mensen denken. Ik zit me nu al 3 dagen op te vreten over iets op mijn werk dat ik zo goed mogelijk heb overgedragen en toch denk ik steeds ‘had ik het zus of zo moeten doen, wat als er een hoop gedoe van komt, misschien vindt mijn manager dat ik het niet goed aanpak of heb achtergelaten’. Terwijl ik dat pas weet als ik woensdag weer ga werken en ik laat dit echt mijn vrije dagen verpesten.

Ik erger me aan dit taalgebruik, het doet me denken aan die clickbaittitels op van die gare websites voor het middeltje waarmee je in een week tien kilo afvalt, of de simpele truc waarmee je voortaan 10.000 euro per dag verdient.
(Dokters / rijke mensen willen niet dat je dit leest!!)

16 likes

Ja klopt normaal regel ik dat ook allemaal wel zelf maar omdat we met kerst heel veel eieren hadden van een boer en die dus op een andere plek stonden dan normaal kwam ik er pas in de winkel achter dat ik vergeten was te kijken hoeveel er waren. Dus toen heb ik mn moeder gebeld en die heeft blijkbaar geeneens gekeken en zomaar wat gezegd. Volgende keer neem ik maar gewoon standaard een doos mee zonder te vragen. Als het teveel zijn bak ik wel eieren 🤷🏼

1 like

Dat iedereen op social media een terugblik op 2018 doet

7 likes

Ik zie net dat al mn favo pizza’s uit de schappen zijn. Ben echt teleurgesteld nu, had zoveel zin in een van deze pizza’s (ah excellent).

Dat mijn moeder vraagt of ze op mijn / aka mijn vriends netflix account mag (nee je bent 55 betaal zelf) en dan cool komt doen dat ze een film wil kijken birth box (ja echt) want dat is de hit van het jaar

Oke mam

7 likes

De skinny high waist shaping van de H&M is niet skinny en niet high waisted.

1 like

Aan mensen die korting stickers plakken op de beschrijving van het product…
Je kan overal op het product een sticker plakken en jij plakt hem precies op de smaak of geur of wat dan ook.

8 likes

Haha deed mijn moeder ook, toen kreeg mijn broertje ook zijn eigen profiel en van hem kreeg ik een kleine bijdrage (omdat ik een duurder abbonnement moest nemen om met meerdere mensen tegelijk te kunnen kijken). Later kreeg de buurvrouw van mijn ouders (die meer dan geld zat heeft óók een profiel op mijn account (samen met haar man) en toen was ik er na ee tijdje wel een beetje klaar mee. Nu betalen mijn ouders het voor iedereen.:flushed: Heb zelf ongeveer twee jaar betaald.

1 like

De broeken van Matthijs van Nieuwkerk

10 likes

Ben elke day weer verbaasd over de selectie aan broeken die die man biedt

1 like

Al die 2018 foto overzichten en verhalen. Nee het boeit me niet hoe je jaar was en als het me wel boeit hoef ik het niet nog een keer te zien.

17 likes

Aan dat Zalando weer eens iets uit m’n bestelling geannuleerd heeft. Is inmiddels uitverkocht. Lijkt wel of je producten niet gereserveerd zijn tot ze daadwerkelijk gaan verzenden. En daarom vervloek ik het nog meer dat ik alleen vooruit kan betalen waardoor er sowieso een week voorbij gaat voordat ze het eens verzenden. Denk dat ik het anders wellicht wel ontvangen zou hebben. Oh en ze hebben hem ook nog in 2 delen opgesplitst, ook al heb ik tijdens het bestellen aangegeven het in 1 pakket te willen ontvangen ook al duurt dat langer. Zo’n verspilling ook.