Waar erger jij je aan? #3

Ik doe nu een minor buiten mijn uni (in NL) en het is zeker een hele goede beslissing geweest. Het was al die formulieren/zooi regelen helemaal waard. Ik hoop dat jij ook iets gaat vinden dat je leuk vindt!

3 likes

Mijn ergernis: Keuringsdienst van Waarde. Altijd die ellenlange telefoongesprekken waarbij ze alles herhalen wat ze horen

‘Waar komt brood vandaan?’
-‘Eeh het wordt gemaakt van tarwe’
‘Het wordt gemaakt van tarwe?’
-Ja dat denk ik wel ja. En van eieren
‘Dus als ik het goed begrijp wordt brood gemaakt van tarwe en van eieren?’

en ga maar door. Waarom kijk ik dit nog

18 likes

Aan visagisten in de Douglas die klanten opmaken met vieze testers waar andere klanten met hun vieze ongewassen straatvingers in hebben gezeten. Cringe

2 likes

Oh echt? Wat goor :flushed:

Ja echt!
Ik keek ook twee keer of ik het echt zag, maar mijn man zag het ook. Was in het Mac gedeelte van de winkel.

Bij mij deden ze dit laatst ook en toen bleek het artikel gewoon nog beschikbaar te zijn, maar dan voor een hogere prijs. Ik heb ze toen even een bericht gestuurd op Facebook, en toen kreeg ik snel reactie en hebben ze het netjes afgehandeld (en het geld teruggestort). Is het proberen waard :wink:

Mijn zusje is erg verkouden en ze hoest echt veel en hard maar het is superirritant want ik kan er al een paar nachten niet door in slaap komen. Dus vanmiddag was ik moe en wilde ik even slapen maar toen kon ik ook niet door haar slapen. Nu weer hetzelfde. Ze doet het niet express maar toch irritant (voor haar nog 100 keer irritanter). Maar krijg er echt zo’n boos/gefrustreerd gevoel van

Edit: het is ook niet dat ze er iets aan probeert te doen zoals hoestdrank of fruit eten oid?!?!

2 likes

Knuffel <3

Soms helpt afleiding, soms ook niet. En dat is superkut

1 like

Iedereen die allemaal oude stories op instagram repost zo van kijk mijn 2018 (allemaal al eerder geplaatst maar oke)
Echt nobody cares en echt iedereen doet ‘t

18 likes

Bij je vriend gaan slapen?

Dit doet me denken aan mijn vorige buurvrouw haha. Het is een hele vrome vrouw die zelden overlast veroorzaakt. Ze woont alleen en rustig, houdt van wandelen en is erg bescheiden. Ze geeft geld aan tientallen (!) goede doelen en als ze op vakantie gaat zorg ik voor haar vogeltje. Ze lijkt eigenlijk een beetje op een non en is verder alleen maar bezig met de kerk en haar geloof MAAR

Ze bestelde dus echt heul veel laarzen met gigantische hakken die bij mij werden bezorgd omdat ze overdag niet thuis was. En dan liep ze daar ‘s avonds vanaf een uur of 11 mee door het huis te paraderen haha. In mijn hoofd was dat zo’n groot contrast, vraag me stiekem nog steeds af wat ze nou precies deed.

19 likes

Precies dit, maar dan mijn kinderen.
Echt al 2 dagen niet geslapen. Ben nu zelf ook superonredelijk, want moe. Maar ze kunnen er ook niets aan doen.

Ik kwam hier om dat te plaatsen van de stories van iedereen op Instagram maar gelukkig ben ik niet de eerste die zich hier aan ergert. Maaar waaaarom doen zoveel mensen dit dan. :rage: Het boeit toch letterlijk niemand dat jij een bepaalde story hebt geplaatst in april etc. Kijk hier gewoon privé zelf naar als terugblik op 2018. Ik had net serieus meerdere mensen met 20-30 herinneringen p.p. van het jaar. Eentje had er serieus een stuk of 50. (haha de irritatie zit hoog)

3 likes

Ja omijngod ik had er ook 1 met 12 vakantiefoto’s ertussen. Hallo die boeide me toen al niet.
Verder vind ik ze vaak best boeiend maar niet te veel posts en alleen van de mensen die ik niet persoonlijk ken (ik volg best veel mensen die ik niet ken maar die ook geen beroemdheden zijn)

2 likes

Pff hier ook! En echt iedereen doet dit. Ik skip maar alles

1 like

Mijn schoonvader is deze week jarig en we hadden vorige week eerst afgesproken dat we dat aankomend weekend s avonds zouden vieren met een etentje. Nu heeft mijn schoonzus afgezegd en toen ging het allemaal niet door omdat ze willen dat iedereen erbij is. Prima, toen hebben we het verschoven naar over een paar weken. Nu krijgen we ineens te horen dat ze aankomend weekend overdag nog iets anders kleins gaan doen om het te vieren en de vraag of wij daar dan ook bij kunnen zijn. Ik vind dit heel irritant, want dit had al lang eerder afgesproken kunnen worden. Ik heb een deadline en moet in het weekend echt knallen, dus ik heb daar geen tijd voor en daar voel ik me schuldig over.

Spreekt hij Engels?
Ja, erg vervelend. Ik zou er ook gek van worden. Sterkte en laat even weten of je er wat van gaat zeggen!

Dat UPS geen specifiekere tijdsindicatie geeft dan ‘Voor einde dag’ als bezorgmoment.
Ik lees op Google dat dat wel tot 19 uur kan duren. Ik liet het pakketje bewust op werk bezorgen maar no way dat ik op oudejaarsdag tot 19 uur op kantoor blijf zitten wachten. Staan ze maar lekker voor een lege deur en zie ik ze 2 januari wel weer.

2 likes

Mensen die nu al op whatsapp Fijne Jaarwisseling berichtjes sturen. Wacht gewoon tot na 00:00


4 likes

Ik erger me aan de hoeveelheid vuurwerk. Logisch, het is oud en nieuw, maar het lijkt hier echt wel oorlog. Net zulke harde explosies dat ik er bijna van overtuigd ben dat er bij sommige huizen de ramen zijn gebarsten. Het is echt niet normaal.
Ik moet straks naar mijn ouders fietsen, gelukkig maar 5 minuten, maar ik zie er wel tegenop. Mijn moeder weigert naar buiten te gaan omdat ze bang is voor het vuurwerk maar dat ik er doorheen moet dat boeit haar volgens mij niet zo. :no_mouth: Of wel, maar ik zeg dit nu omdat ik gewoon Ă©cht niet naar buiten wil
 brrrr!