Zou dit ook op het etiket van rollen behang staan?
Ja, ik snap het ook niet?
Mss omdat ik geen kinderen heb?
Mag je daar ook al geen kinderen meer achter plakken?
Het schijnt van niet. Maar ach, niemand die het ziet als ze er eenmaal achter zitten.
Is nog eens wat anders dan de BSO!
Moet je wel een schilderijtje over de ā bultā hangen.
Zo irritant als je iets verkocht hebt via United Wardrobe en dat de koper het dan niet goedkeurt terwijl het wel al ontvangen is. Hallo ik wil mān geld??? En ik ren me altijd uit de naad om alles diezelfde dag nog te versturen dus wel extra zuur als anderen dan super traag zijn
Wahahha hoe oud was dit kind??
Wat heerlijk dat die moeder er gewoon aan meewerkt!
Ja dit heb ik dus nu ook. Was ook nog een buitenlands pakketje⦠13 euro verzendkosten en in het weekend maakt uw geen geld over
Hebben ze daar in de VS geen over the counter paardemiddelen voor?
. Wegā¦
ah dit vind ik echt rot om te lezen
ik lees wel vaker hier dat vriendschappen op een gegeven moment eenzijdig worden, energie kosten ipv opleveren,
serieus, je bent meer waard dan dit (iig, hoe je dit nu omschrijft).
Nou Zalando Lounge, ik zal zelf wel bepalen wat binnen en buiten mijn budget ligt.
Wow op welk algoritme wordt dit gebaseerd??
Ik woon op een hoek en mensen gaan hier heel vaak pal voor mijn voordeur uitgebreid staan praten, vaak ook met schreeuwende kinderen. Het is hier zo gehorig dat het klinkt alsof ze hier in mijn gangetje staan praten, ik versta alles luid en duidelijk. Ahhhh gaaa wegggggggg.
Geen denk ik, ik doe bij Zalando (en bij lounge) vooral āduurdereā aankopen als schoenen en jeans. De merken die eronder staan zijn ook vrij betaalbaar: Under Armour, Timberland en Diesel (niet eens Diesel Gold!!!).
Volgens mij zit er gewoon een slechte marketeer achter haha.
Mss als je eens naar buiten gaat en een ā handige tipā geeft over het onderwerp. Dan snappen ze mss dat je alles kunt verstaan.
Zoals? Succes alvast!
Kleertjes. com, kleertjes voor je kindjes
Mijn schoonvader die zegt dat hij niet op bepaalde knopjes heeft gedrukt of een bepaalde instellingen heeft gezeten op zijn pc, waardoor ik het weer kan oplossen. Ondertussen roepend in mijn oor dat hij echt niet weet hoe dat kan, en dat hij niks heeft gedaan. Dat de computer dat allemaal zelf doet.
Natuurlijk joh.