Aan mijn bovenburen. Ze hebben regelmatig hun muziek echt keihard aanstaan. Ik kan echt alles horen. Laatst stond de radio aan bij hun en ik kon gewoon in bed meeluisteren met het nieuwsâŠ
Aan een meisje voor mij in de bus die haar neus aan het snuiten is⊠Natuurlijk, als je verkouden bent moet je af en toe je neus snuiten, doe ik zelf ook. Maar het probleem is juist dat ze het zachtjes probeer te doen en ze snuit dus héél lang/langzaam zodat het zachtjes gaat. SNUIT GEWOON ĂĂN KEER FLINK HARD. Ik wil niet overdrijven maar volgens mij duurde het letterlijk een hele minuut. Een minuut aan vies gesnotter⊠als je gewoon snuit duurt het 5 seconden.
Nu is het andere neusgat aan de beurt geloof ik.
Die site is ook echt voor kinderen tot 12 of 13 jaar ofzo toch??? Vind het woord kleertjes al raar maar helemaal voor iemand van 13
Nee zelfs 16 hoorde ik vandaag!
Stil going strong met gesnuit
Ahhh ik heb medelijden met je ! Je hebt zeker geen oordopjes bij?
Die heb ik al in zelfs. Komt gewoon door mijn muziek heen. Ach nog 5 minuten en dan mag ik uit de bus!
Dat de buurman naast me zijn muziek ZO luid heeft dat de glazen trillen en het klinkt alsof ik in zijn woonkamer ben en grote kans dat als hij ophoudt dat de onderbuurman weer een feestje geeft tot 6 uur sochtends. Ik raak hier oprecht heel ongelukkig van en zou zo graag willen verhuizen, maar de site met woningaanbod komt 16 januari pas terug met een nieuwe website
(Ik heb overigens niet gevraagd of het zachter kan want het is een enge man)
Dat ie-de-reen wie is de mol kijkt en er groepsapps over worden volgespamd. Nee ik kijk niet en ik wil niet meedoen aan je stomme poule rot op!!
Ja grrrr heb nog nooit een aflevering gezien en wil dat zo houden ook.
Aan wc-papier dat niet door wil spoelen omdat er een luchtbel onder zit of zo. Rot gewoon op
Mijn vriend is iets aan het verkopen via marktplaats en ik ben naar boven gevlucht want ik heb echt geen zin om mensen te zien. Nu zijn ze aan het ouwehoeren over pizzaâs en ik denk alleen maar rot op ik wil mân pizzaresten opwarmen hongeeeer
Ze zijn overigens aan het ouwehoeren over autoâs, zoveel zin in pizza heb ik
Mannen.
Noooo, ik moet dit morgen ook gaan doen. Ben de plek waar ik nu werk echt zat
Hahaha o no. Mân hoofd schreeuwt DIT IS GEEN ANTWOORD
Mijn uitstelgedrag.
Ik moet morgen jury presentatie doen en heb echt van 1 opdracht pas 40% af ofzo.
Aan hoe goedgelovig mn moeder is. Toen facebook met die spam van 50 euro cadeau kaart bij willekeurige winkels enzo kwam trapte zij daarin ( het is dat ze aan mij vroeg wat haar telefoon nummer was anders had ze zo al haar gegevens ingevuld)
En vandaag stonden er in de stad van die staatslot boys. Ik kom die heel vaak tegen dus roep al standaart nee en liep verder. Maar mn moeder smeekte mij bijna om te blijven wachten omdat hij gratis staatslot zeiâŠ
Die meid verkoopt dr eigen ziel nog voor gratis dingen.
De grap is als een van haar vriendinnen in zoiets trapt dat ze dan mijn praatje gebruikt wat ik altijf tegen haar zeg.
dat mijn nieuwe jas en mijn gewassen haren helemaal naar rook stinken door het stappen. nu ben ik sip