Ik heb een dag vrij van werk/school heeft mijn vader een hele lijst gemaakt met huishoudelijke dingen die ik moet (?) doen vandaag. Met een pakje oreo’s erbij
Die ik zelf gekocht heb.
Ik heb een dag vrij van werk/school heeft mijn vader een hele lijst gemaakt met huishoudelijke dingen die ik moet (?) doen vandaag. Met een pakje oreo’s erbij
Die ik zelf gekocht heb.
Ik moet naar de wc, maar ik heb geen stromend water. Ik kan wel het water uit de flessen/emmers gebruiken, maar ik heb geen zin om te sjouwen
Dat mensen bij berichten over week zonder vlees op facebook de behoefte voelen om stomme dingen te reageren ‘‘nou wij eten hier gewoon vlees hoor!!!’’ letterlijk niemand dwingt je om mee te doen?
Heb er sowieso een hekel aan als mensen ‘gewoon’ gebruiken op die manier. ‘Ik ben gewoon hetero’ ‘Ik eet gewoon vlees’ net alsof die dingen gewoon zijn en andere dingen ongewoon?
Oooh ja dit is ook echt mijn nr. 1 irritatie! (Dat ‘gewoon’ gebruik)
Als je daar op gaat letten gebruiken mensen dat ook echt heel vaak op die manier en ik vind het super irritant
Nog een irritatie: mijn zwangerschapsdementie. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn zoon zó erg had. Ik heb echt de meest bizarre gesprekken met mijn man tegenwoordig
Ik: oh je moet me er even aan laten denken dat…
Hij: wat?
Ik: wat?
Hij: waar moet ik je aan laten denken?
Ik: wat bedoel je?
Hij: je vroeg of ik je ergens aan wilde laten denken…
Ik: echt? Wanneer vroeg ik dat?
En zo gaat het de hele dag door. Wunderlist is mijn redding, anders zou ik helemaal niets meer onthouden
Het woord “koffies”, wanneer er bijv. wordt gesproken over nieuwe/lekkere koffies oid. Ik vind het echt een lelijk en irritant woord, hoewel 't vast gewoon correct Nederlands is.
Altijd nog beter dan “koffietje(s)”
Dacht even dat ik het FEBO logo zag
Ik zou daar wel een berg mee willen beklimmen hoor!
De ‘ergernis’ is eigenlijk de caption van de Bijenkorf, vind dat zo wannabe hip doen
Vooral dat er maar 1x gang staat. Doe het dan goed bijenkorf!
Doen ze het ook nog fout inderdaad!
Ze zijn zowel bij mij op kantoor als in het gebouw naast ons aan het verbouwen, en ik kan heel slecht tegen het geluid van boren, al sinds ik klein ben (behalve als ik zelf boor, dan is het op de een of andere manier ok), dus ik zit de hele dag extreem gespannen te zijn en met mijn nekharen overeind. En dan moet ik ook nog eens met klanten telefoneren terwijl er zo’n teringherrie om me heen is… Zal zo blij zijn als het klaar is.
Ik heb afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen en ik krijg zo’n zere onderrug van die matras. Man, maarja het is ook debiel om een nieuwe matras aan te schaffen voor de keer dat ik er slaap. Maar heb de hele dag last gehad, wil steeds m’n rug bol maken.
“Scroll vluchtig door deze extreem lange video”
“We weten wel dat u kan lezen, maar toch lezen wij elke regel tekst in dit filmpje op tenenkrommend trage snelheid aan u voor.”
Ik haat de reclametrend dat er allemaal inkijkjes van huishoudens snel achter elkaar gemonteerd zijn. Bonuspunten als het ook nog als thema heeft lekker Hollands
Ik had laatst ook zoiets op mijn werk maar blijkbaar konden ze dus zien dat ik had doorgespoeld, kreeg ik een mailtje “Spaarlamp kijk aub de hele video en skip niks”. Ok oeps.
En dat het dan ook iemand is met een ongelofelijke rotstem. Ik heb nog steeds pijn aan Mn oren.